Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Battlefield 3 (ps3)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Tervetuloa mukaan vain :)

Itse olen tuota hieman pelaillut, juuri hetki sitten laitoin pleikan kiinni tämän illan osalta... Eilen se kello taisi lähennelle sitä 4 lukemaa, hieman jää soimaan lause "jos vielä yksi"

Näköjään sain eilen "noob punisher" laatan napattua, toivottavasti oli joku himo pelaaja :)
    Viimeksi muokannut Metsässä; 8.7.2012, 08:40.

Comment

Kummaalla nimellä muuten tuolta löytyy? Itellä meinaan battlelogissa on eri nimi, kuin ite pelissä. Rammo_1 :llä oon tuola platoonissa, mutta pelistä löytyy Panitzer nimellä. Ei mikkiä.

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Rammo Näytä viesti
        Kummaalla nimellä muuten tuolta löytyy? Itellä meinaan battlelogissa on eri nimi, kuin ite pelissä. Rammo_1 :llä oon tuola platoonissa, mutta pelistä löytyy Panitzer nimellä. Ei mikkiä.
        Sillä nimellä millä kirjaudut pleikkarillekin.

Comment

Siinä tapauksessa Rammo_1:n tilalle voi ekaan viestiin vaihtaa Panitzer:n

Comment

Juu-u, parin illan aikana olen kohdannut parit kitinävitinä adminit.

Toinen heitti ulos ilmeisesti sen takia kun en saanut tankin rynkyllä vihua kiinni (oltiin samassa quadissa sekä tankissa), kuulu kiroilua että olen hyödytön paska tms. jonka jälkeen peli rupesi latailemaan.. Saatto siinä olla sellainenkin mukana että battlelogin mukaan mulla oli enemmän pisteitä kuin sillä, sekä paras ajoneuvo titteli :)
            [e] sekä pistemäärä oli niin että olisin saanut 2. sijan pisteissä ja se 3. paikan.

Toisella kertaa mappi oli juuri alkanut ja kun heti ensi minuutilla tiputin vihun niin meni n. 5 sekkaa kun rupesi peli lataamaan ja ilmoitti admin kickistä.

Tuon ekan tapauksen servun nimi oli/on EVERY and ALL GUNS ALLOWED!!!!300% tickets.BIG maps CONQUEST!
            Viimeksi muokannut Metsässä; 12.7.2012, 19:42.

Comment

Eilen tuli peli postiin ja tuli otettua eka 30min. pelaamista joka meni vähän niin ja näin, pallo hukassa mappia ristiin rastiin juoksua :D siinä muutama tappo mutta enimmäkseen itse ottavana osapuolena.

Tuli myös todettua tuo Mikon mainitsema admin asia heti ekalla servulla mihin menin... Taisin mennä väärään helikopteriin kun ruutu pimeni heti kun hekoon pääsin sisälle. Ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka jumalalta tuokin muka tuntuu ja mitä siinä hyötyy.

Edit: Jos battlelogissa lisää kaveriksi niin löytyy omalla kohdalla myös samalla nimellä kuin täällä eli Pena2
              Viimeksi muokannut Pena2; 12.7.2012, 09:47.

Comment

Eilen meni kyllä pelit aika putkeen. Ukkoa kaatui huolella ja voitettinpa eräskin matsi vaikka vastapuolella oli viisi RUN:n ja SON:n ukkoa. Kyllä meinas possuilla vähän henkselit paukkua :)
                Täytyy taas tänään koittaa saada hyvä draivi päälle.
                Ja sori Mikko, en ehtinyt vaihtamaan squadia kun röhkittiin taas niin hyvin yhteen.

Comment

• Eka kertaa kävin jollain (MLC) nimisellä serverillä, Spadde oli siellä myös ja tuli koettua tuo adminien mielivaltaisuus / lapsellisuus. Ensinnäkin porukkaa vaihdellaan kentän vaihtuessa niin, että varmasti kaikki edellisen rundin parhaat pelaajat ovat samalla puolella adminien kanssa. Kentän alussa ehdin juosta tst-hekoon niin joku oma pisti singolla päin näköä ja pari sekuntia tämän jälkeen olinkin eri puolella! Eikä siinä vielä kaikki, ilmeisesti minulla meni hetki liian hyvin kun sain parit kerrat tankkia lähestyviä jalkamiehiä hengiltä ja pidettyä tankin ja squadilaisen hengissä. Viimeisimmän tapon jälkeen alkoi nimittäin peli lataamaan jonka jälkeen teksti " you are banned from this server" Siis ei vttu voi käsittää tuommosta touhua! Ei siinä en kyllä ole enää koskaan menossa ko. servulle. Toisaalta hymyilyttää kun on jonkun pässi adminin saanu vittuuntuneeks =) Välttäkää ihmiset ainakin tuota servua nimi alkoi MLC ja oli hc-conquestia.

Comment

Toi bannaaminen enemmänkin naurattaa. Useempaan kertaan ollaan joinittu peliin kun adminit on persraiskannu meidän basea. Siitähän ne hermostuun kun kiritään parinsadan tiketin tappioasemasta johtoon ja alotetaan se sama raiskaus :D
                    Banaaneita on jo ihan myytäväksi asti.

Comment

• Jep, pientä iltapäiväräpellystä eilen Olmin kanssa. Kuokkaan tuli, mutta niin kun sanottu, niin oli puolet jaettu aika tasapuolisesti :) Noita bannauksia on tosiaan tullut koettua enemmän kun riittävästi, mutta joskus sitä vaan kusee toisen muroihin tahtomattaankin. Eilen tuli pitkästä aikaan pelailtua noita vähän isompia kenttiä myös, kun viimeajat on mennyt noissa uusissa kentissä + metrossa. Tuo hektisempi meno on jotenkin vaan rentouttavampaa ;)

Pitäis kai se itsekkin joku mikki hommata, että vois huudella jos sotaveljiä sattuu samalle serverille.

Comment

Ja sori Mikko, en ehtinyt vaihtamaan squadia kun röhkittiin taas niin hyvin yhteen.
                        Tajusin mapin jälkeen että olet possu porukalla pelaamassa ja tiesin siinä kohtaan mikset vaihtanut :)

Pitäis kai se itsekkin joku mikki hommata, että vois huudella jos sotaveljiä sattuu samalle serverille.
                        Ei huono idea, tuo uuden ulottuvuuden peliin kun onnistuu höpöttelemään muille.

Comment

• Sattu tuossa vähä aika sitten kunnon teamkilliraiskareita, nimimerkit teamkill97 starkiller ja joku kolmas. Ai hyvänen aika. Oli kyllä Dicen originaali serveri, eikös sen pitäsi potkia pois jos 3 tk tulee tehtyä? No, koitin sitten siinä provosoida teamkilliin, ja onnistuinkin. Ihme pentuja pelailemassa kun äänikin kuulosti just alle 15vee saksalaisilta. Sain jopa kaksi hatemailiakin noilta, kyllä hymyilytti =)

Rushia tuli kokeiltua pitkästä aikaa, on se vaan niin sekavaa riehumista että päätin pysyä edelleen poissa sieltä. Ei vaan osaa...

Comment

pitäsi potkia pois jos 3 tk tulee tehtyä?
                            Taitaa olla viisi teamkilliä niin tulee kenkää. Kolmesta monosta tulee banaani.

Comment

• Tänään illalla löydyn luultavasti taas linjoilta ja pyrin viihtymään myöhään kun pitää rytmiä kääntää yö-vuoroon.

Comment

Ite viihdyn noilla DICE:n servuilla. Eipä bannit lentele. tuossa muutama päivä sitten meinas kans vähä sapettaaa, kun kerrankin sai vaihteen päälle ja olin sielä kolmen parhaan joukossa. Ei se admin vissiin tykkää jos ampuu singolla ja sit ajaa mun miinaan. Elämä on..

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja ziree Näytä viesti
                                  Tänään illalla löydyn luultavasti taas linjoilta ja pyrin viihtymään myöhään kun pitää rytmiä kääntää yö-vuoroon.
                                  Sama homma, eli illalla linjoilla, hc konkkaa tod.näk.

Comment

• Nappasin konsolin reppuun ja tänä iltana kaverille 60 Mb -laajakaistalla kokeilemaan, että onko se vihulaisten tappamisen vaikeus kiinni allekirjoittaneesta vai lagittavasta yhteydestä kotona (hurjat 3Mb).

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja Mezza9 Näytä viesti
                                      Nappasin konsolin reppuun ja tänä iltana kaverille 60 Mb -laajakaistalla kokeilemaan, että onko se vihulaisten tappamisen vaikeus kiinni allekirjoittaneesta vai lagittavasta yhteydestä kotona (hurjat 3Mb).
                                      vaikeus? on sulla K/D ratio sentään 1.45! kun jollain se on 0.83 :D

Comment

• On se ollut parempikin kuin 1.45, jossain lähellä 1.6:tta oli tilasto vielä joku aika sitten. On vaan viime viikkoina ihan oikeasti tuntunut, että jotain häikkää on kun osuu ja osuu viholliseen, koko lippaallinen, mutta vihulainen saa minut hengiltä parilla luodilla ja kill camissa näkyy että sain aikaan vain muutaman kymmentä prosenttia damagea.

Hyvänä puolena tässä voi olla se, että jos on "harjoitellut" paskalla yhteydellä, niin kunnon piuhan päähän päästessä voi olla mukavata pelluuta ;) Parin tunnin kuluttua se nähdään.

Comment

Ei pysty ymmärtämään Adminien banaaninjakointoa, ellei joku selvästi käytä "laittomia keinoja", eli aimbotteja tai jopa härskimpiä temppuja.

nm. Vuoden päivät og-UT serveriä pyörittänyt. 2 kertaa tarvi admin konsoli kaivaa esiin, kun sama perseilijä vaihtoi ip-osoitetta kesken kentän... lopuksi bannin koko operaattorin verkon :>

Comment

Se on kun lapsille antaa vallan, niin banskuja lentelee.

Comment

Varmasti moni noista mulkuista admineista on kakaroita, mutta uskoisin että joukkoon mahtuu myös no-life-pelaajia joiden päivä menee oikeasti pilalle kun joku saa sen tiputettua.

Comment

Itse olin tuon oman admin uran ajan no-life UT instagib pelaaja, ei mua harmittanu, jos mut telottiin, tai mun tiimi hävis...

Vaan toki, enpä kyllä missään ikinä saanut itse banneja, vaikka adminiakin on tullut ns 100-0 telottua :> Saatanan kakarat, jotka ylläpitävät servereitä. Itse sain aikanaan pahiten turpaani 12v tytöltä, jonka isä pelasi samalla serverillä :D

Comment

• Se on kun lapsille antaa vallan, niin banskuja lentelee.
                                                  Juurikin näin! Vähänkin jos näyttää siltä että omat statsit on uhattuna, niin potkitaan pihalle vaikka koko porukka!
                                                  Kuvittelevat olevansa koviakin jätkiä jos K/D tai W/L arvot ovat taivaissa...Mut siihen täytyy vissiinki vaan tottua,
                                                  eilen illalla pelatessa lensin itekkii pihalle kahdelta eri servulta.

Comment

• mitäs tarkoittaa "your current position 1 or 1"??
                                                    tai jotenkin tollain se menee.monesti kokeillu liittyä muitten acf:äläisten kans samoihin peleihin tommosta herjaa

Comment

Servu on täynnä ja olet jonossa.

Comment

• http://www.pelaajalehti.com/uutiset/...battlefield-4n

Comment

• Tuossa aikaisemmin päivällä Bäfäillessä ihmettelinkin, kun aloitusruudussa rullasi mainos tuosta Bäfä4 beta hommasta.
                                                          Ihmeen nopeesti aletaan jo seuraavaa "jaksoa" potkimaan markkinoille!

Comment

• Niimpä tietysti..mää oon luullu et jotain asetuksia puuttuu..

Comment

• Menehän tohon bäfä4 betan julkasuun yli vuosi saati sitten ite pelin julkasuun vielä kauemmin.. Mainostavat vaan jo hyvissä ajoin..

Comment

Working...
                                                              X