Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tänään voisi jokusen matsin metsästää tuplanatsoja lokinsiipiin, kun tuli aikainen kotiutuminen mökiltä kotopuolen pienehkön vesivahingon vuoksi. Tere tulemast vaan mukaan kaikille audistisoltuille.
Oottekos muuten huomannu et Operation 925 kartassa autotallissa on audeja iso läjä? näyttäs A6:sia olevan ainaki.
Harvakseltaan on ollu aikaa katsella. Täytyy ens kerralla muistaa vilkasta.
Tänään voisi jokusen matsin metsästää tuplanatsoja lokinsiipiin, kun tuli aikainen kotiutuminen mökiltä kotopuolen pienehkön vesivahingon vuoksi. Tere tulemast vaan mukaan kaikille audistisoltuille.
Olisiko viitseliäisyyttä vielä päivittää listaan ne pelaajat kenellä on luurit/mikrofoni käytössä?
Vaikka X:llä nimen perään?
Peliseuraa ps3:lla:
Jerzu123 X
bilwert X
Gousti_ X
nippe75 X
Mezza9CR X
Lord_Same X
LauriJT X
JuizeRi00 X
Rytsis
Qutfo X
lillajoni X
Spad79
maddis75
j-filth X
Rammo_1
FINChd85
Napakka
anyhomo
jm_forsstrom
Mandu81
jyrinkijarno
Metsassa X
Pistin tuohon itteni lisäksi pari muutakin, joiden kanssa muistan puhuneeni. Korjatkaa jos olen väärässä.
Viimeksi muokannut Jusaberg; 23.7.2012, 08:32.
Perustelu: Mikkejä
Eilen oli asialliset pelit ja pääsi ensimmäistä kertaa kunnolla pelaan ACF:n (lord_same ja bilwerin) porukoiden kanssa samassa tiimissä. Perhanan työt kun häirittee harrastamista niin joutu paineleen nukkuuun suht ajoissa.
Mikki löytyy täältäkin, mutta aika vähäisessä käytössä. Saako tuossa mitenkään säädettyä sitä toisten mikkien voimakkuutta kovemmalle? Usein on niin, että itse en ainakaan meinaa kuulla mitään mitä toiset puhuvat, siksi en sitä omaakaan mikkiä käytä.
Mikistä puheenollen oli emäntä ostanu synttärilahjaks sonyn kuulokkeet mikillä. Ei tartte enään ärsyyntyä tuon nokian handsfreen kanssa :D. Liekö saanut tarpeekseen peliäänistä.
Hetken kerkesin niitä tuossa kokeilla ennen töihin lähtöä, oikein mukavilta vaikuttivat. En vaan osannu siinä päättää haluanko pitää virtual surroundin päällä vai en. Huomenna pääseekin kokeilemaan sitten ihan kunnolla. Kuulokkeet istuu päähän oikein mukavasti. Pienenä miinuksena voisin sanoa korvatyynyjen materiaalia, saattaa alkaa hiostamaan pidemmällä sessiolla. Mutta kyllä noita ainakin tällä kokemuksella voi jo suositella muillekkin. 1 usb paikan nuo vie kun käyttää. Jos siis omistaa monta ohjainta, pitää latausprosessivuota muokata.
Sonylla on muuten nyt kahdenlaiset luurit.
Ps3 7.1 headset sekä
Pulse headset elite edition joka on ainakin kalliimpi. Ja uudempi. Itselläni on tuo ensin mainittu ollut jo ennen euroopan julkaisua, tilaamalla kanadasta.
Itsekkin epäilin pidemmän session osalta noita kuulokkeita, mutta eipä tähän mennessä ole ollut mitään ongelmia vaikka olen istunut tunnin jos toisen ne päässä.
Kannattaa sitä mikin voimakkuutta säädellä sieltä ps3 lisälaitteet valikossakohan se oli, osalla kun tuntuu olevan puheäänet todella hiljaisella. Pelin äänet joutuu laittamaan lähes pois päältä että kuulee puheen.
Oman mikin herkkyyttä kannattaa myös säätää sen verran ettei pelinäänet kierrä kokoajan.
Mulla on ainakin sellanen ongelma kun puhe ja peliäänet tulee molemmat kuulokkeista niin aina kun joku puhuu niin peliäänet hiljelee taustalle. Kiva pelata kun toisilla on mikistä linja auki kokoajan niin mulla ei oo peliääniä :D
En ole asetuksista löytänyt mistä tuon saisi pois?
Nokian handsfree systeemi on siitä hyvä, että sen kautta kuuluu vain pelkkä puhe, peliäänet raikaa sitten kaiuttimista. Toimii ihan ok kuulokkeitten allakin, ei nappi paina korvaa Sennheisereiden alla. Lisäilen noita mikin omistajia sitä mukaa ekaan viestiin kun kukin siitä ilmoittaa.
Toimii mullakin silleen kun ottaa plugin irti vahvistimesta. Mulla siis kaks liitintä, usb ja kuulokeliitäntä.
Tulee vaan usein pelattua iltaisin avovaimon jo mentyä nukkumaan ja se ei taida tykätä kun basso raikaa tankin murinasta :D
Nyt tuli itsellekkin tilattua peli kun tuli tuota BC2:sta tahkottua hieman ja rupesi tämä uusin BF himottamaan, eli kohta puolin varmasti lisäillään porukkaa kaveri listalle, id:Bandaus (on paremman puoliskon psn tunnarit) niin ei ihmiset ihmettele.
Comment