Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Ottavana osapuolena taas tällaisella sunnuntaipelaajalla rupeaa noilla klaaniservereillä vähän verenpaine välillä nousemaan. Kun taidot ei vaan riitä.
Olipa muuten SuomenSurmapartio-servulla eilen paskamainen rajoitus, ei haulikoita.
CQ:ssahan ne ikään kun kuuluu lähitaistelussa asiaan. Kummallista touhua.
Miten muuten vaihdetaan matsien välillä puolta? Siis siinä scoreboard-ruudussa? Jotkut tätä tekee, itse en osaa. Ja sehän syö miestä. Auttakaa miestä mäessä.
Miten muuten vaihdetaan matsien välillä puolta? Siis siinä scoreboard-ruudussa? Jotkut tätä tekee, itse en osaa. Ja sehän syö miestä. Auttakaa miestä mäessä.
Taitaa olla adminien hommia..? Nehän saa heiteltyä porukkaa puolelta toiselle.
Joo ei siinä kohtaa saa puolta vaihdettua. Monasti kyllä olen mennyt nopeasti menuun ja sieltä joininut kaveriin joka on vastakkaisella puolella. Yleensä toimii.
Niin päin olisi tullut ehken parempi, että ne paremmat pyssyt olisikin laitettu ensimmäisiksi. Näin vasta matsiin liittyneillä olis jonkunlaiset mahikset saada se eka jamppa kiinni.
Tuossa on parhaat aseet siinä keskivaiheilla. Homma helpottuu kun pääsee pistooleista eroon, kunnes tulee lmg:t ja sniput acog tähtäimillä käyttöön.
Monasti kyllä olen mennyt nopeasti menuun ja sieltä joininut kaveriin joka on vastakkaisella puolella. Yleensä toimii.
Jep. Eli PS-menun ystävälistan kautta voi kokeilla liittyä. Pelistä ei tarvitse poistua.
Tulipahan pidettyä neljän viikon tauko Bäfässä, olipahan taas mukavaa. 500% ticketit Strike at Karkand mäpissä oli erittäin virkistävä kokemus :)
Jokohan sitä pitää ostaa itellensä PS3, pääsis sitte reuhomaan muitten Audilaisten kanssa...
Totta kai kannattaa ostaa. Meillä oli kerran ACF-porukalla ihan hauskaa... :D
Ja tuli myös huomattua eräällä servulla että ilmeisesti säännöt ovat joissain paikoissa hölmöille. Servulla oli haulikot, C4 ja M26 (tai vastaava ase) kielletty. Ei kauaa mennyt niin tajusin tippuneeni haulikon voimasta, eikä siitä hetkestä mennyt kauaa, niin tajusin että minä + joku toinen pelaaja saatiin C4 paketti niskaan kun oltiin linnottaunuteita erääseen asuntoon.
Eipä noita sääntöjä suurin osa varmaan noudata jos admin ei ole paikalla ja anna monoa. Muutenkin jonkunlainen"admin online"-ilmoitus olisi hyvä. Vähentäisi varmaan perseilyitä jonkun verran.
Se olis ollu taas noin kuukauden tauko. Melkeen. Tänään taitaa mennä se pari tuntia et pääsee tutuiks ohjaimiin. Eli tykin ruokaa tiedossa :D ei vissiin acf-servua taida olla?
Eipä taida tällä hetkellä enää olla. Yleensä ite olen hypännyt Samin tai Jukan kelkkaan, Jukan perässä näkyy menevän käytännössä aina possuservulle, mutta ompahan äksöniä ainakin.
Jukan perässä näkyy menevän käytännössä aina possuservulle
Todella harvoin pelataan possuservulla, tai sitten olet tullut juuri niinä kertoina mun mukaan peliin. Kerran viikossa taidetaan siellä käydä mättämässä. Ettei se nyt hämäis, että possuja karkaa karsinasta joka ilta useampi kappale ja ne kerääntyvät aina samaan paikkaan :)
Heh. Hartsporttia mökkeilyn lomassa ilmeisesti nautiskeltu ulosannin perusteella;) Sitä on kyllä liikkeellä. Offtopikkina mainittakoon tämä pöytäkirjaa varten.
Heh, sunnuntaina menin juizen peräs kuukauden tauon jälkeen ekana jollekin HC servulle. Ei hyvä :) Kyllä se siitä sitten rupes sujumaan. Onko muuten tuola HC servulla (missä frendly fire ym.) paremmat pisteet, kun kerran "vaikeampi"?
Heh, sunnuntaina menin juizen peräs kuukauden tauon jälkeen ekana jollekin HC servulle. Ei hyvä :) Kyllä se siitä sitten rupes sujumaan. Onko muuten tuola HC servulla (missä frendly fire ym.) paremmat pisteet, kun kerran "vaikeampi"?
Ei siellä sen enempiä pisteitä tule. Friendly fire on päällä ja joitain pikku juttuja erillä lailla kuin normipuolella. Esim. jos vihun merkkaa select napilla niin sen yläpuolella ei loista punainen tonttulakki hc puolella. Ajoneuvot eivät myöskään korjaudu eikä sotilaan health palaudu normaaliin jos säilyy hengissä ja oottelee saamatta osumia.
Paljon todentuntuisempi siis tuolla hc puolella pelailla jo sen takia, että joutuu vähän katsomaan minne räimii ettei omia kuole. Tuli eilen vaihteeksi kokeiltua normipuolta, ei se kyllä vaan nappaa. Joutuu vihulaista ampumaan paljon enempi ennen kuin tipahtaa. Miinuspuolena tietenkin sama päinvastoin, eli itse tipahtaa herkemmin, mutta semmostapa se on =)
Onnistuinpa ekaa kertaa pitämään kopterin paikallaan että sai lipun vallatta. Tätä on harjoteltu.
Gulf oman näköjään kaatuu joillain edelleen...
Nyt pari yötä töitä ja sitte voi taas alottaa jauhaa. Ehkä mä joskus saan K/D ration plussalle :D Noi viikon tauot ei oikeen edistä tota vastustajan jyvälle saamista.
Ei tahdo onnistua millään ku on pitkää taukoo. Eilen saatiin oikeen acf-ryhmällä melskattua. Vielälkin harmittaa firestromissa, kun lord_same meni viime metreillä ohi 90 pisteen voimalla. Oisin päässy omien "kärkeen" kentän loputtua. :)
Ei tuo HC puoli nyt paljon vaikeempi oo. Tuntuu että normipuolella häviää aina, jos vaikka vihu tulee nurkan takaa ja molemmat rupee räiskimään. No, katotaan jos tänään kerkeis ottaa vielä pikku matsit extra pisteillä.
Comment