Infoa premium-paketista: Ei virallinen tiedote. Mulle selviää tänä iltana, että olenko kotona viikonloppuna, jos olen niin voisin harkita servun vuokrausta viikoksi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Battlefield 3 (ps3)
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Avantisti Näytä viestiInfoa premium-paketista: Ei virallinen tiedote. Mulle selviää tänä iltana, että olenko kotona viikonloppuna, jos olen niin voisin harkita servun vuokrausta viikoksi.
Comment
-
Saa nähä onko tuo uus lisämappipaketti just metron tyylistä sisäriehumista. Parhainta antia kuitenkin isot laajat "ulkokentät" jossa pääsee ajoneuvoja hyödyntämään.
Aikast hintava tuo premium paketti...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja wilbert Näytä viestiRip KR. Ei niin kunniakas kuolema, mutta tapahtuma se oli sekin. Nyt sitten sitten keskitytään uuteen jälkeläiseen, joka ilmeisesti saapuu huomenna.
Kummeja on varmaan tuleva ylpeä isukki jo kerennyt miettimään sitten kun heräilee?
Comment
-
Millos ja minkälaista isompaa kenttää tulossa?
Close Quartersin jälkeen (syssymmällä) ilmestyy Armored Kill, eli tankki yms. mättöä luvassa, lupailevat myös, että kyseinen mappi ois isoin mappi koko BF historiassa...Sen jälkeen olis vielä luvassa End Game, tämän sisällöstä ei ainakaan mulla ole vielä mitään tietoa!
Ois taas pikku päivityskin luvassa alkuviikosta: http://blogs.battlefield.com/2012/05...date-announce/
Comment
-
tännään jotain latauksia ainakin suoritti meleko kauan.ny ku kokeilin ruveta naputteleen niin eipähän tuo mihinkään menny tommosta herjaa "your game version dont match server browser version.all servers will not be shown" mitä lie sit tarkoittaa.taitaa olla päivitykset kesken,ei mene tonne battlelog:iinViimeksi muokannut jake_87; 4.6.2012, 18:22.
Comment
-
Nyt olis premium paketti hommattu ja asennettu. Paljon tuli uusia aseita mut kertokaaas viisaammat mulle miten assignment osiossa olevien close quarters aseiden avaamisen tervittavat pisteet saa rullaamaan. Pari tuntia tuli tahkottua mutta pisteet näyttää nollaa. Noiden uusien dog tags:ien pisteet kyllä liikku.
Mulla on kyllä noista b2k assignmenteista avaamatta noi reconin osiot. Voiko olla näin et kaikki pitää olla ensin noista kerätty et voi alkaa kerään noita päivityksessä tulleita?
Comment
-
Hmmm...Voiskos olla niin, että se tietty assignment vaatii juurikin tuon CQ-kartan, että alkaa pisteet rullaamaan?
Yli niissä ei ainakaan pysty hyppimään. Tulikos paketin mukana joka soltulle (assault, support jne) joku lisä assignement?
Oishan se outoo, että pitäis olla kaikki aikasemmat tehtävät tehtynä, ennen ku pääset kiinni noihin CQ juttuihin...
Comment
-
Tuli yhteensä 10 uutta assignementtiä. Kaikille tuli 2 lisää (assault, support, enginer, recon ja general) En jostain syystä pääse pelaileen ollenkaan noita uusia kenttiä. Heittää heti mut serveriltä pihalle kun johonkin pääsee. Serveri valikossa näkyy aina oranssi huutomerkki niiden servereiden edessä missä pelataan noilla uusilla kartoilla.
Ärsyttää prkeleesti kun eka maksaa päivityksistä ja sit ei saa kaikkee toimiin.. Tosin voi olla vika käyttäjässäkin.. :) Tarvii varmaan koittaa asentaa toi päivitys uudestaan jos se auttais ja pääsis pelaileen noita uusia mappeja..
Comment
Comment