Itse olen miettinyt samaa tota Michelin mainosta, että mille matkalle :D Mutta voisko se olla sille 45 000 km:lle joka lukee pienellä siellä mainoksen alanurkassa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ärsyttävimmät mainokset
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja -mPm- Näytä viestiItse olen miettinyt samaa tota Michelin mainosta, että mille matkalle :D Mutta voisko se olla sille 45 000 km:lle joka lukee pienellä siellä mainoksen alanurkassa?
Comment
-
Music TVllä joka ikisellä mainoskatkolla tulee se mainos missä ne ukot kauvaa niitä rapuja housustaan. SE ärsyttää. Ja samalla kanavalla Violetbingo.fi
Noilla kotimaisilla kanavilla ärsyttää nuo naisten hiivasienimainokset. Alkaa oksettaa tuommoset. Pitäisivät omana tietonaan.
"Älä jää vaivasi kanssa yksin"
"Älä jää vaimosi kanssa yksin"
Comment
-
Comment
-
ONKO SINULLA KUIVAT SILMÄT plaaaaarrgghhhhhh!!! jos on, niin puhkon ne ja revin päästä ja sitten kun joka toinen tuttu vielä hokee samaa niin,,,,hnnngggh
ja sitten ne suomeksi dupatut auto mainokset ja muut, jotenki iskee hirveä myötähäpeän tunne,,, entiiä miks.
Comment
-
Subilla pyörii jokin hiusspray-mainoskampanja joka ohjelman mainoskatkojen väleissä. Sinänsä harmiton mainos, mutta miksi helvetissä se tulee tuplasti kovemmalla äänenvoimakkuudella kuin elokuva tai muut mainokset? Sitten siinä on vielä nouseva musiikki, joten lasit särkyy talossa, jos tv:n volyymit säädetty siten, että leffasta kuulee edes jotain.
Joka ikinen kerta tulee niin kovaa, että pitää melkein lähteä vaihtamaan uudet kalsarit. "Kaikki mainokset tulevat samoilla äänenvoimakkuuksilla, plaa-plaa..." Ja paskat.Viimeksi muokannut jasso; 19.4.2011, 11:38.
Comment
-
Jotenkin tuntuu, että on paremmassa asemassa, kuin muu kansa, kun ei omista teeveetä. Ei tarvi mainoksista kärsiä :)
Comment
-
Oli pakko tulla avautumaan.
~5 kertaa tullut 0800-1130 välillä radio megalta joku Oulun ravimainos missä voidaan ostaa osakkuus jostaki ravikaakista. Siinä sitten semmonen "lapsi" tosi "lapsen äänellä" vinkuu että "isiiiiii... ostetaan meillekkin oma hevonen..."
Raivostuttaa.
Niin ja pelikoneelle ja pikavippi.fi:lle kans ääni täältä. Boikotoin kaikki kolme jo pelkän mainoksen perusteella.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Juuso R Näytä viestiVattenfallin täystuulisähkö.........
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja obsi Näytä viestiOli pakko tulla avautumaan.
~5 kertaa tullut 0800-1130 välillä radio megalta joku Oulun ravimainos missä voidaan ostaa osakkuus jostaki ravikaakista. Siinä sitten semmonen "lapsi" tosi "lapsen äänellä" vinkuu että "isiiiiii... ostetaan meillekkin oma hevonen..."
Raivostuttaa.
Niin ja pelikoneelle ja pikavippi.fi:lle kans ääni täältä. Boikotoin kaikki kolme jo pelkän mainoksen perusteella.
Comment
-
Ja kaikki semmoset missä mainostetaan jotain italian (tai mistä muualta tahansa) ihmesoosia tai vastaavaa ja puhutaan murtaen suomea. Perrrrr...! Opettelisivat spiikkaamaan kunnolla, tommonen "muka suomea puhuminen" lähinnä vaan vituttaa... Okei, kai se on tarkoitushakuista, mutta missään nimessä en osta mitään tuotetta jolla on vastaavanlainen mainos, tulee semmosista vain hyvin tehokas hylkimisreaktio.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RS2 Näytä viesti"Tahdon Kallen vessaan."
Itse olen miettinyt että josko se poika tarkoittaakin "alan" lehteä eikä mitään helvetin kukkaistuoksua.
Comment
-
Radiomainokset joissa mainostetaan Folkswagenin pakettiautoja tai Folkswagen huoltoa. Ei täältä ainakaan mitään pakettiautoja löydy: http://www.folkswagen.fi/
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Mannion Näytä viestiValion mamamamamaamamamamamamamahtava viilis -mainos saa kyl välittömästi radion lentää kaivoon..
Mutta Jone Nikulan mersumainos on kyllä semmosta tuubaa että... ei todellakaan vakuuta!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja porkkis Näytä viestiInfopläjäyksenä sen verran että saksankielessä v lausutaan f eli tuo on loppupeleissä sangen oikein.
Comment
Comment