Osaanotot myös täältä kaimalle.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuolema
Collapse
X
-
-
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja taski Näytä viestiOsanottoni Tommille.
Itse olin laskemassa isääni haudan lepoon reilu viikko sitten.
ja kiitos
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jleminen Näytä viestiOsanottoni Tommille. Voimia ja jaksamista.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viestiOtan osaa. Voimia sinulle.
Vielä on tehtävää:
3.11. siunaus ja muistotilaisuus. 11.11. uurnan lasku.
Itku pitkästä ilosta sopii melko hyvin..
Comment
-
Mulla lähti yhteensä 6 tuttua kesän aikana. 2 hirttäytyi, 2 liikenteessä, ja 2 koki "luonnollisen kuoleman" (syöpä).
Alkoi jo tottua huonoihin uutisiin :/
Nyt menny jo yli 2kk ilman kuolemia! Alkaa odottaa pahinta!
Comment
-
Kieltämättä aika rankkaa. Nuorin oli 13v, vanhin oli oma isoisä.
Nuo hirttäytyneet oli kavereita/tuttuja.
Jos nyt riittäis, toivottavasti... Hyvä kun ehti kauluspaidan pesemään edellisistä hautajaisista kun tuli taas seuraavat.
Comment
-
Äitini kuoli lähes 95 vuotiaana rintasyöpään 23.11.2011,jalkainvalidina hän ehti olla 88 vuotta ja leskenä melkein 47 vuotta kun isäni kuoli 43 vuotiaana lumitöissä vuonna 1965.Veli kuoli 7 vuotta sitten juotuaan tuulilasin pesunestettä ja hänen vaimonsa myös.Itse olen kuollut melkein kaksi kertaa.Vuonna 1983 painoin 52 kiloa kun minut vietiin ambulanssilla Meilahteen.Lääketieteen Tri hoiti diabesta vatsaflunssana.Vaimo joka oli porrassiivooja teki diabetesdiaknoosin vessan lattialle tippuneesta virtsasta johon jäi wc-paperi kiinni.Toisen kerran olin kuolla Jouluna 2003 kun keuhkokuumetta hoidettiin kuivana yskänä.12 vuorokautta teho-osastolla,sydänkohtaus,munuaiset pysähtyneenä,jalkaterät mustina,tulehdusarvot 400.Hiukan masensi kun vielä vuoden sisään olin saanut tuotannnollis-taloudellisista syistä lopputilin.Mutta tässä sitä vielä ollaan.....
Comment
-
Juu elämä tuppaa muistuttamaan välillä aika karulla tavalla kaikkien eläväisten kuolevaisuudesta. Ei pitäisi ottaa asioita itsestäänselvyyksinä vaan pysähtyä välillä myös miettimään asioita joista olla kiitollinen. Mutta helpommin sanottu kuin tehty tässä keinotekoisten kiireiden mailmassa.
Comment
-
-
Comment