Vie 2-osainen pakoputki hieman kiireellä hitsattavaksi, nopea sovitus yhteen ja huomaa seuraavana päivänä, että olit sovittanut putket väärinpäin... Voi perkele!!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Älykkyyskohtauksia
Collapse
X
-
Kuorin tossa vähän kuparikaapelia romikselle. Pitelin sitä 185 neliöisen karvan päätä turvakengän kärkeä vasten, mihin sai hienosti lopetettua viillon. Alko turhauttaa vanha puukko ja hain terävän tilalle. Heini sit näki tän operaation ja sano et se pelkää et vedän jalkaani. Toki piti näyttää et kyllä se kengänkärki puukon kestää. Iskin vaan ohi ja suoraan jalkaan pystyyn. Hyvää tekee! Ai että. :D
Comment
-
-
Kyllä mulla toikin pitkään oli housujen työkalukokoelmassa, mut ei vaan tullut sitä käytettyä. Kyl siitä asentajilta kuulee. Tiedän kyllä mikä se on, osaan käyttää, mut tykkään enemmän jokarista. :D siitäkään en sitä väliä käytä, pelkästään kärjen piikkiä. Putkijokarin toisella päällä, missä piikki, kuorin pidemmät mmj:t esim :DViimeksi muokannut Juha|; 12.5.2015, 06:13.
Comment
-
Googlettelin asiakkaan tuomiin kaivurin syvyysmittareihin sopivia uusia Li-Ion akkuja. Laitoin langattoman mittarin pohjassa olevasta tyyppikilvestä mallinumeron googlehakuun ja ensimmäinen linkki ohjasi heti "Suck Lesbian Big Boobs" sivulle. Menee se työpäivä kai näinkin.
Comment
-
Ota kärry ja lähe hakeen pitempää tavaraa. Totea että liinat jäi kotio. Käy osta pari liinaa matkalla ja nakkaa kuitti mäkelään sekä revi paketit auki valmiiksi. Mene tavaran luo ja totea että sehän mahtu kuomukärryyn just sentilleen ja että et mitään liinoja tartte.. No, ainahan sitä liinoja tarttre kerran vuoteen mun tarpeella.
Comment
-
Kymmenkunta parisenttiä paksua lautaa jotka sai perälaudalla kiilattua kiinni kun oli melko sentilleen kärryn mittasta. En mä ny pianoa sitomatta kuleta.
Comment
-
Olis parit rippijuhlat huomenissa.
Remontissa olevan taloyhteisön naapureita, no toinen asuu tuossa miltei naapurissa tässä evakkotalossa, mutta toisen luokse onkin matkaa jo 700 metriä.
Tällä meikän jalalla ei helekutissa sitä matkaa kävellä ja aloin miettimään, mites nyt.
Sitten muistin, onhan mulla auti.:))
Comment
-
Ostin tälle keväälle uuden ruohonleikkurin, käytettynä tietenkin koska Sulo Vilen. Siinä sitten oli hiukan käyntihäikkää ja muuta pientä hiposteltavaa. Sain parin tunnin näperryksellä kaasarin toimimaan, vaihdoin öljyt ym kunnossapitoa. Nyt leikkasin kolmatta kertaa sillä leikkurilla tänään ja yhtäkkiä täysin varoittamatta pelit seis, eikä millään enää käyntiin. Ehdin siinä purkamaan taas puoli konetta ja nykimään monta kertaa mutta ei vaan lähde.
Tietysti siinä vaiheessa kun kaikki muu on tutkittu ja kirottu koko paska taas manalaan, tajuaa kurkata tankkiin...
Comment
-
Sattuuhan tuota itse kullekin joskus; itse vetelin jokin aika sitten vahingossa aivan suoraan päin punaisia kuskatessani kaveria töihin itselleni oudolla seudulla jossakin kunnon liittymäsekasotkussa. Olin niin keskittynyt seuraamaan pää pyörien ettei risteäviltä teiltä tule ketään, etten huomannut koko valoja ennen kuin kaveri totesi että "hei punanen!!" n. 5m ennen tolppia. Hävettäähän se, mutta ainakin helpotti tietää, ettei ollut mahdollisuutta sattua mitään tuossa. Joskus kannattaa näköjään katsoa myös eteenpäin :)
Comment
-
Tampereen Messukylän kirkon kohdalla oleva risteysyhdistelmä on sellainen, jossa on äärettömän helppo ajaa päin punaisia, jos on vähänkään ajatukset muualla. Siinä on kahdet liikennevalot ihan peräkkäin Kangasalalle päin mennessä ja olen ajanut siinä päin punaisia, kun olen katsellut niitä jälkimmäisiä valoja. Usein nämä jälkimmäiset valot vaihtuvat vihreiksi ensimmäisenä.
Comment
-
Kyllä nyt on hyvää karmaa tulossa. Eilen ilmoitin itse poliisille itsestäni sen taksikuskiepisodin jälkeen, ei paljon itsekriminointisuojaa käytetty. Tänään ruokakaupassa kassa antoi väärin rahasta takaisin. Maksoin ostokset 20€ setelillä muttta sain viiskymppisestä takaisin. Olis siinä voinut olla ihan hiljaakin mutta pyysin kuitenkin ottamaan puhelinnumeron talteen ja soittamaan jos kassa vuoron päätteeksi heittää 30 eurolla.
Comment
Comment