Se tunne kun on laittanut wellerin lämpiämään ja huomaa parin sekunnin päästä että kolvissa on väärä kärki kiinni. Ei kai se tuossa ajassa vielä niin paljon lämpiä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Älykkyyskohtauksia
Collapse
X
-
Aikoinaan typ89:n puslaremonttia yömyöhään tehdessä sattui pieni kömmähdys kasausvaiheessa. Laitoin alatukivarren paikoilleen, kiinnitin alapallon yms. ja kun tuli renkaan kiinnityksen aika, ihmettelin hyvin pitkään kun ei meinaa mahtua rengas fiksusti kaareen vaan kanitti kaaren takaosaan. Pitkään siinä silmät ristissä asiaa ihmettelin kunnes kaveri vilkaisi ja alkoi räkättää samantien. Tukivarsi nurinperin, ihmekkös geometriat oli hieman poskellaan. Purku, kasaus oikeinpäin ja kotiin häpeämään.
Comment
-
Se tunne kun on laittanut wellerin lämpiämään ja huomaa parin sekunnin päästä että kolvissa on väärä kärki kiinni. Ei kai se tuossa ajassa vielä niin paljon lämpiä...
En ymmärrä Wellerin suosiota, kun on kunnon kolvejakin on tarjolla.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Goldust Näytä viestiAikoinaan typ89:n puslaremonttia yömyöhään tehdessä sattui pieni kömmähdys kasausvaiheessa. Laitoin alatukivarren paikoilleen, kiinnitin alapallon yms. ja kun tuli renkaan kiinnityksen aika, ihmettelin hyvin pitkään kun ei meinaa mahtua rengas fiksusti kaareen vaan kanitti kaaren takaosaan. Pitkään siinä silmät ristissä asiaa ihmettelin kunnes kaveri vilkaisi ja alkoi räkättää samantien. Tukivarsi nurinperin, ihmekkös geometriat oli hieman poskellaan. Purku, kasaus oikeinpäin ja kotiin häpeämään.
Vanhoja tukivarsia vertailemalla irrallaan tajusin mikä oli mennyt pieleen. Ai sitä riemua, kun piti kaikki purkaa uudestaan :D
Comment
-
Olin aikoinaan kaverini luona kyläilemässä. Kaverillani oli Valmis kanaa, jota hän päätti lämmittää mikrossa. Kanan ympärillä oli foliokääre ja totesin kaverilleni, että ottaisi tämän folion pois. Tietenkään kaverini ei kuunnellut sanomaani lainkaan ja laittoi kanan näin mikroon. Olohuoneessa istuskelin ja katsoin telkkaria, kunne alkoi näkymään katossa "sähkökäärmeitä". Mikro oli ilmi liekeissä ja kaverini meinasi sammuttaa tämän mikron veden kanssa, kunnes huusin. ÄLÄ MISSÄÄN NIMIESSÄ HEITÄ VETTÄ SIIHEN MIKROON. Sen jälkeen ei ole kauheasti enään kanaa lämmitelty foliossa. :D
Comment
-
En tiedä mitä älykkyyskohtauksia nämä on, mutta pihasaunassa kiuas heti oven vasemmalla puolella ja sitten kun käyt puita lisäämässä ja lähdet pois niin kuuluu kops. Hienoa, nousit ja kävelit suoraan lasioveen pahki.
Tämä toistunut jo useampaa kertaan ja joka kerta tunnen itseni entistä tyhmemmäksi.
Comment
-
Se on juurikin "päin", tai näin minä sen olen ymmärtänyt :D
Tullut tuolla Tornio-Haaparanta sektorilla pyörittyä paljon, siellä sitä kanssa kuulee.
Oma älykkyyskohtaus tapahtui juuri, kun olin harrastehallilta lähdössä. Laitoin nosto-oven lukkoon ja ulko-oven, aloin sitten ihmettelemään mikä jäi? No Audihan sinne jäi sisälle.
Päänsärky+väsymys tekee outoja asioita kuupalle.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja terroristiristo Näytä viestiSe on juurikin "päin", tai näin minä sen olen ymmärtänyt :D
Tullut tuolla Tornio-Haaparanta sektorilla pyörittyä paljon, siellä sitä kanssa kuulee.
Oma älykkyyskohtaus tapahtui juuri, kun olin harrastehallilta lähdössä. Laitoin nosto-oven lukkoon ja ulko-oven, aloin sitten ihmettelemään mikä jäi? No Audihan sinne jäi sisälle.
Päänsärky+väsymys tekee outoja asioita kuupalle.
Comment
-
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nuijari Näytä viestiKun savolainen avaa suunsa niin vastuu siirtyy kuulijalle.
Oulussa kuultua:
Alatko nää mua?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiVai onko tässä havaittavissa ettei ne audit yhdellä kierroksella parane eli yleensä jäävät pajalle lepäämään?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nuijari Näytä viestiKun savolainen avaa suunsa niin vastuu siirtyy kuulijalle.
Oulussa kuultua:
Alatko nää mua?
Comment
-
Avittelin joskus erästä vanhempaa naista töissä ja ihmettelin että mistä se minut tuntee kun puhutteli ihan etunimellä. Menihän siinä jokunen tunti ennenkuin tajusin että mullahan tosiaan lukee haalarin rinnuksissa nimi.
Joskus kymmenen vuotta sitten kun muutin parin kaverin kanssa savosta ouluun, ei meille alkuun oikeen auennut että miksi täällä ihmiset aina viruttaa niin kovasti esineitä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja skige Näytä viestiMenet vessaan istumaan pöntölle ja hetken kännykkää raplatessa tulee mieleen, että eihan tänne ollu tarvetta tulla.
Ja kyllä se on pahki ja taidampa juoda kohta motin kahvia.
Comment
-
Otin motskarin eilen ajoon. Siinä ajokamppeita pukiessani totesin, että veinpä sitten aiemmin päivällä ajokengät suutarille pohjattaviksi. Olisihan tuohon nyt ollut vaikka koko helevetin talvi turattavana, vaan ei taas järki riittänyt niin pitkälle. Onneksi eivät olleet ainoat ajokelpoiset töppöset. Huomenna saa noutaa.
Comment
-
Aamulla kun tehtiin lähtöä tien päälle, niin perinteiseen tapaan kahvien kanssa pihalle ja tupakiksi, tarjosin kahdelle työkaverille siinä savukkeet ja jäin itse pelkän zipon kanssa siihen. Kunnes sytyttäessä tajusin mikä puuttuu, no se perhanan tupakki. Kyllä sitä muille tarjoo omistaan, mutta ei itse tajua ottaa.
Saattoi päästä pienimuotoinen böhöhöhöh..
Comment
Comment