Mitäs jos laittaisit mailan varteen sen lampun niin näkee mihin kuseksii...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Älykkyyskohtauksia
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Razur Näytä viestiTulipas ostettua sitten tuuman liian pienet vanteet ja renkaat. Ei sovi ei.. Aakelin nykyautot kun ei enää 15" vanne sovi :(
Comment
-
-
Mullakin on varmaan tuo 2.8 b5 tuohon tehofarkkuihin kuuluva kun tehoa on enemmän kuin missään noissa ja suoritusarvotkin samaa luokkaa, ainakin ilmoitetut, vaikka nyyttoneita on 100 vähemmän. Bensaahan se syö tehofarkulle sopivasti. Vertailun autothan kulkee melkein hajulla ja sekin vähä maatalousbensaa.
Comment
-
En viitsinyt (hallitus ei antanut) avata Muu Tekniikka osioon "mikä on paras kärpäslätkä" topikkia, mutta onkohan kellään kokemusta tällaisesta?
http://bugasalt.com
Menee hermo noihin kärpäsiin.
Comment
-
Comment
-
Kiva olis parta ajaa ja käydä suihkussa, kun tietäis vain mitä noista säkeistä ja laatikoista alkas purkamaan.
No insinöörivaimoni toki tietäisi, kun itse pakkasi, mutta on juuri loppusiivousta tekemässa tuolla väliaikaisessa.
No, minä otan viinaa. Ja kaikki lampunkannatkin on töpseleillä, eikä niillä sokeripaloilla, että vittu juu.
Oiskoon tämä kuitenkin kuulunu tuonne nyt ottaa päähän osioon?
Comment
-
Lapsena kun lähdettiin juoksemaan kilpaa lähtö tapahtui värssyllä "än, yy, tee, nyt" Tajusin just mitä nuo kolme ensimmäistä äännähdystä tarkoittaa.Lipponen, elä mitään. Itse tuossa pari vuotta sitten koin saman ahaa elämyksen. :)Viimeksi muokannut Eemeli82; 28.11.2015, 20:24.
Comment
-
Liekö oma vai mikron valmistajan älykkyys. Meillä on tollanen hugin merkkinen grillaava mikro, no grillivastus on mikron katossa ja ajattelin että käytän grilliä pitkästä aikaa. No mikron normaalissa käytössähän mikro yleensä rasvaantuu ja tätä rasvaa tietysti grillivastukset täynnä. No sammutushommiinhan sitä joutui, ei tarvinu sentää sammutinta hakea:D eikä vastusta näytä saavan putsattua..
vastaavanlaisen mikron omistajat älkää jättäkö grillitoimintoa valvomatta. syttyy tuleen alta minuutin
Comment
Comment