Pikaliima on tuossa hyvä, sillä on tullut omat ventit paikkailtua.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Älykkyyskohtauksia
Collapse
X
-
os kassojen väli on 20cm niin miksi tunkea siihen rakoon vielä maksupäätteet?
Tämä järjestely taas johtuu siitä, että verottaja vaatii kaksi päätettä kahdelle eri firmalle (näin sen käsitin).
Ja toinen asia, jos kaksi isoa miestä näppäilee kylki kyljessä oman korttinsa tunnuslukua, niin voisi kuvitella, että siinä jää silloin korttifirmojen ajattelema näkösuojattu tunnusluvun näppäily vähän heikoksi.
En tiedä, miten tuota saisi helpotettua, mutta antaapa mennä hankalasti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja A-j-P Näytä viestiTöissä tein yks päivä maalia ja empä siinä tuttua timpuria jututtaessa tietenkään muistanu puhkasta maalipönttöön reikää :D Oli kohtuu kiva putsailla maalipöntön kannen päältä kasa väripastoja :D
Comment
-
Nätti päivä, check.
Omat ja kummimuksut mukaan, check.
Metsäretkelle takapihalta alkavaan skutsiin, check.
Mukana mehut ja grillimakkarat, check.
Mukana tulitikut, -----
Koitin vielä eräjormana silmälaseja käyttää suurennuslasina ja auringonsäteistä sytyttää mutta eipä onnistunut. Tuohi hiukan tummui ja kärysi muttei syttynyt. Tein sitten kahteen kertaan sen vaelluksen kun tetsasin välissä hakemaan stidit.
Comment
-
Joo, oottakaapa lapset tässä kun setä käy nopeasti hakemassa yhden jutun kotoa......Tulet takaisin eikä yhtäkään ipanaa näy missään. :)
Comment
-
Sama käynyt itselle monesti kun tulee duunikoneella (läppäri) tehtyä töitä tietokonepöydällä. Kummasti sen läppärin kursori ei liiku mihinkään vaikka kuinka huitoo pöytäkoneen hiirtä. Onneksi ei ole vielä tullut tökittyä pöytäkoneen näyttöä kynällä :P
Comment
-
Itse olen myös monesti liikutellut hiirtä ja ihmetellyt ettei kursori liiku. Parin heilautuksen jälkeen olen kuitenkin tajunnut, että hiiri tuntuu omituiselta. Ja puhelintahan minä olen yrittänyt heilutella. Nykyään pidän puhelinta joko näppäimistön toisella puolella tai muuten vaan tarpeeksi kaukana hiirestä :)
Comment
-
Eilen tapahtunutta joka hymyillyttää vieläkin.
Kuudelta hereille,muksut "töihin",vaimo töihin,aja 50km mökille.
Keitä kahvit,ota sienikori mukaan,aja 20km sieni paikoille.
Mene metsään,poimi sieniä,kuuntele luonnon ääniä.(ryskettä kivikossa)
Mene katsomaan,naura ja mieti mihin auto on hävinnyt.
Auton parkista, kuvan kohtaan on noin 100m.
Comment
-
Koin samantyylisen ahaa-elämyksen viime viikonloppuna kun väänsin jotain alatukivarren pulttia puolen metrin jatkovarrella kiinni, samalla pitäen 17mm lenkkiavaimella toiselta puolelta mutterista vastaan. No siinä vaiheessa kun pultti oli niin sanotusti päin ja vääntää vaan sillä puolen metrin jatkovarrella niin mahtaakohan toinen käsi pystyä pitämään sitä pientä lenkkiavainta vastaan vai puristuuko se lenkin ja jarrukilven väliin pirun kipeästi...
Comment
-
http://yle.fi/uutiset/yksityisautoil...087?origin=rss
Eikö tuo nyt ole vähän keinotekoinen tulppa keskellä kaupunkia? Mitä kautta liikenteen sitten pitäisi kulkea? Satakunnankatu ja Rautatienkatu ei pysty millään vetämään samaa määrää.
Comment
-
Ei Hämeenkadun mukulakiviosuus nyt mikään likeentelle elintärkeä valtatie ole. Itse en Hämeenkadun mukulakiviosuutta ajanut Tampereella asuessani juuri ollenkaan, johtuen mukulakivien epämukavuudesta (Iskarit testataan katsastuksessa, ei kruisaillessa). Käytännössä joka paikkaan keskustassa pääsi ihan yhtä kätevästi käyttämällä vaihtoehtoisia reittejä. Keskustan läpi ajettaessa vaihtoehtoiset reitit ovat käytännössa aina nopeampiakin.
Comment
-
Pääsee pääsee, nyt kun keskimmäistä latua ajaa kaikki Nissan-Penat joiden ei tarvi 14" renkailla ja 20 sentin maavaralla murehtia mukulakivistä. Entäpä sitten kun pääkatu pistetään poikki? No nähtäväksi jää.
P.S. En minäkään Hämeenkadulla yhtään ylimääräistä kilometriä ajanut kun Ohranjyvää vastapäätä takavuosina asuin. Mukulakivet kuuluu korkeintaan toreille, ei kaupunkien pääkaduille.
Comment
-
Miksei asiat voi saada kerralla kuntoon?
C5 vihdoinkin korjattu mutta maalari maalasi koko puskurin eikä jättänyt "difusoori" maalamatta/mustaksi.
Jätin auton sinne ja lupasivat maanantaina maalata se mattamustaksi, argh...
EDIT: ja tämä tuli väärään topicciin, kai se sittenkin on älykkyyskohtaus itseltäni :/ !Viimeksi muokannut Killeri; 16.8.2013, 21:37.
Comment
-
-
Herätyskelloni soi tänään aamulla. Aivan unenpöpperössä ensimmäinen mietteeni oli "Olen kesälomalla, siis vahingossa lienen laittanut kellon soimaan". Tökkäsin siis vekkarin hiljaiseksi, nukuin pitkään ja makeasti, enkä lähtenyt Lappeenrantaan kokeilemaan maksiskootterin kulkua, toisin kuin ajattelin vielä edellisiltana laittaessani kellon soimaan.
Comment
Comment