291274. Eikä ongelmia. 3.0TDI ASB.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kuinka paljon kilometrejä on mittarissa?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hartsa 1 Näytä viestiTänään tuli myös mittariin 123456 ja sain vielä kuvankin otettua.
Comment
-
Uusimmassa tulokkaassa, '93 100 Avant 2.8 V6:ssa on 207tkm mittarissa. Huvittavaa itsestä tuossa on se, että auto on halvin minkä olen koskaan ostanut ja samalla vähiten ajettu :)
Comment
-
Kuinka paljon kilometrejä mittarissa?
Nykyinen 2007 2.0tq on vähiten ajettu jonka olen ikinä omistanut. 57tkm tuli mittarin just. Ostaessa 2kk sitten oli 51 tkm, joten 10% tullut lisää sitä mitä edellinen omistaja sai 7,5 vuoden aikana ajettua. Tätä ennen oli pari viikkoa suhteellisen vähän ajettu 94 Audi 80 154tkm. Oli ihan makoisassa kunnossa tonnin pommiksi. :)
Heinäkuussa sai loppunsa edellinen tq jonka loosteriin parkkeerasi katsastamaton ajoneuvo. Oli siinäkin 154tkm takana ja olin 30tkm aikana laittanut nokkien ketjun, jakohihnan, vaihteiston öljynvaihdon yms.
Comment
-
Ihan muutamaa kilometriä vaille 190 tkm lasissa.
Syyskuun 17. päivä kun auto vaihtui niin oli vähän rapiat 175 tkm taulussa. Onhan tuota tullut näemmä jonkun verran jo oltua tien päällä. :) Taitaa olla vuosisuoritteet nyt sellaista 60 tkm luokkaa.
Comment
Comment