Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Tahkon paluureissulla pyörähti 206 tkm täyteen. 8000 km tuosta on omaa ajoa, viime syyskuusta alkaen. Suuremmilta murheilta toistaiseksi vältytty, kopkop.
-99 afn "quattron" eli tuon torsenpassatin lasissa 520tkm. Alkuperäistä mm. hyrrä ja kytkin. Kovasti (lue - raskaasti) sillä on ajettu talvi mutta ei tunnu pienestä säikähtävän. Harmikseen vähän kulumaa alkaa olemaan, kivet hakanneet takakaaria :) TTllä saatu vasta 300t rajapyykki rikottua, siihen on jotain pientä jo joutunut tekemään, äskettäin ahdin +dp + coolerit, ohjausvaihde, tuulilasi, molemmat vesikierron kennot ja nyt on kansi vuorostaan auki.
Nyt on lähellä, että se kuuluisa sisäänajomoodi täyttynee loppuvuoteen mennessä, siis vaivaiset 400000 km;).
Toki leima ekana viikolla, että antaa virkavalta tuonkin nähdä.
Kutosella on ajettu 100000km halkaisijaltaan olevan pallon kehämittaa vastaava matka (likiarvo). Tämä tapahtui viime viikolla, nyt on jo noin 1000km enemmän...
Se sitte 30.000 km pyörähti tänään mittariin. Hellettäkin oli niin paljon että lapinmiehellä teki mieli vain istua autossa.
2 viikkoa ollu auto ja jo nyt 3000 km... :)
Kaikenkaikkiaan ollut tyytyvainen hankintaani. ATK:n kulutsmittari valehtelee noin 0.4 litraa vähemmän kuin todellinen kulutus.
Tänään alkoi uusi kymppitonni 3.2:n ratissa. Keskimääräinen ajosuorite alle 6000 km/vuosi. Ensirekisteröity 10/2004. Myös kulutus on vähäinen: tankattu viimeksi toissavuonna.
Comment