Aika normaali reaktio. Itse kasasin joskus moottoripyörän konetta, katteita ja pyöriä vaille valmiiksi vanhempien luona tv-huoneen lattialla :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Sain audin takas huollosta. Vaikka hinta oli järkyttävä niin kun istahti audin rattiin nii kaikki vitutus katos. Mä en ymmärrä miten vuoden uudempi c mersu voi ihan oikeesti olla suoraan sanottuna p***a ajaa verrattuna a4:n o.o Ja melkeen kaverit sai käännytettyä mut myymään audin pois ja vaihtamaan mersuun. Ei tule kesää!!!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jarituru Näytä viesti4B3601025H, eli 8x17 ET35.
Enpä ole punninnut, voisihan senkin tehdä.
Nyt on vahat pinnassa ja rutot vanteista kartoitettu.
Kelpaa tälläisenään, ei vaan jaksa alkaa hinkuttamaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja HH92 Näytä viestiSain audin takas huollosta. Vaikka hinta oli järkyttävä niin kun istahti audin rattiin nii kaikki vitutus katos. Mä en ymmärrä miten vuoden uudempi c mersu voi ihan oikeesti olla suoraan sanottuna p***a ajaa verrattuna a4:n o.o Ja melkeen kaverit sai käännytettyä mut myymään audin pois ja vaihtamaan mersuun. Ei tule kesää!!!
Comment
-
Sami, mulla ois edullinen quattro myynnissä, vink vink ;) tosin ilmastointi puuttuu mut onpahan quattro.
Iloiseksi tänään tekee se, kun auto on pesty ja se säily puhtaana jopa tuon kilometrin hiekkapätkän mitä tuossa joutui ajamaan ennenkuin pääsi vähemmän pöllyäville asfalttiteillr. Kyllä tuo Nogaro Blau Pearl on vaan komee väri auringon paisteessa! Nyt konttorilla odottelen palvelua että saapi auton omiin nimiin siirrettyä :) edessä olisi 170km aurinkoista asfalttipätkää ajettavana pohjanmaalle asti.
Comment
-
Huominen työpäivä vaihtuikin vapaaksi. Työkaveri soitti oma-aloitteisesti päivällä että haluaisinko välillä pitää pitkän viikonlopun eli oikein molemmat päivät jos hän tulee töihin. Johan sitä onkin kuusipäiväistä viikkoa kuusi kappaletta takana. Ilolla otan vapaan ja saatampa napsauttaakin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiHuominen työpäivä vaihtuikin vapaaksi. Työkaveri soitti oma-aloitteisesti päivällä että haluaisinko välillä pitää pitkän viikonlopun eli oikein molemmat päivät jos hän tulee töihin. Johan sitä onkin kuusipäiväistä viikkoa kuusi kappaletta takana. Ilolla otan vapaan ja saatampa napsauttaakin.
Comment
Comment