RiSassa taas vuodeksi eteenpäin leima! Pikkasen huomautti etuparkkien ja rekkarivalojen värisävystä, kuulemma ledit näyttää vähän liikaa sinertäviltä...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
-
Pakko olla kiva, kun meikäläinen on saanut ajamiselle uutta iloa tuolla iso-lötkölläkin. Se on sentään vanha, joten uudemman voisi kuvitella olevan jopa parempi. Eipä sillä, evo-lötkönkin ajo-ominaisuuksia jne. on oppinut arvostamaan erilailla, kun on ajellut tuolla vähän vanhemmalla. Vähän ne on erilaisia, mutta molemmat omalla tavallaan loistokkaita.
Comment
-
Q-kelit on pitänyt hymyn korvissa pari päivää. Samaten rakastuin autooni uudelleen kun lasinpesunesteen merkkivalo syttyi minun omistuksessani ensimmäisen kerran. Siihen pieneen matriisinäyttöön on germaani ohjelmoinut oikein animoidun kuvakkeen sille pissapojalle. Me like.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja vepek Näytä viestiLunta tuli ja nyt mulla on samanlainen piha kuin kaikilla hortonomi-naapureilla. Ei ne uskoneet , vaikka jo keväällä varoittelin.
Comment
-
Ha! Sedät jaksaa heilua. Edellisestä nähdystä Prodigyn keikasta on aikaa noin 12 vuotta. Pieni pelko oli persuksissa, näinkö vastaa vanhan suosikin nykykunto kovia odotuksia, kun tuorein tuotanto on kokolailla hämärän peitossa.
Yllätykseksi keikalla tuli iso nippu vanhoja biisejä ja uudetkin kuulosti livenä oikein hyvältä. Seassa oli muuta sen luokan pommi, että oksat pois ja pala latvaa mennessään.
Olen onnellinen! =)
Comment
-
Vaihdoin perjantaina sukunimeä :)
Comment
-
Sain viimeinkin aikaseksi kaivaa sohvan alta muutaman kuukauden pölyttyneen vakkarisarjan ja sain Toledoon jo vedettyä johtosarjan aivolaatikolta sulakerasialle. Viikonloppuna sitten viedään projekti aktivointia vaille loppuun. Vaan olipa ecun pinnien lisäys aika tympeä homma kun ei meinannut okulaareissa zoomi piisata että saisi laskettua oikean paikan jokaiselle pinnille. Tähän asti kuitenkin tyytyväinen siltä kannalta lopputulokseen että sai samalla pyyhkijän vivustonkin voideltua hiukan ja kaukalomuovikin pysyi ehjänä.
Comment
-
Toi ECUn pinnien tihrustus kuulostaa jotenkin tutulle. Itse hain aikani vikaa ja vedin jo viiksenkin paloiksi, kunnes paljastui, että asentaja Kädelle (allekirjoittanut) oli sattunut perinteinen erhe noita numeroita tulkitessa.
Comment
Comment