Audin huolto laakkosella maksoikin alle 500€, tosin vain pari euroa mutta silti, olin jo varautunnut paljon pahempaan. Eipä ole tainnut vielä kertaakaan aikasemmin näin käydä. Mikähän niillä oikein on, lisäksi yllätettiin parilla kamppanjalla, sai uudet puolatkin autoon.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja JariT Näytä viestiAudin huolto laakkosella maksoikin alle 500€, tosin vain pari euroa mutta silti, olin jo varautunnut paljon pahempaan. Eipä ole tainnut vielä kertaakaan aikasemmin näin käydä. Mikähän niillä oikein on, lisäksi yllätettiin parilla kamppanjalla, sai uudet puolatkin autoon.
Ja lähes poikkeuksetta aina kävikin näin. :D
Toki minun tuuri on ollut aina sieltä paskimmasta päästä...
Comment
-
Zomboy Tampereella 20.1.2012
Mamman synttärit edellisenä päivänä joten eiköhän sitä panna paremmat releet päälle ja lähdetään särkeen tärykalvoja. Iloinen asia siksi että ehkä saa vähän lohtua totaalisesti missattuun Skrillexin viime kesän keikkaan.
Comment
-
Kerrankin kiva puhelu mihin heräsin vartti sitten...
-Tullin autovero puolelta hyvää huomenta
-Huomenta
-Te olitte saaneet viime viikolla päätöksen audi V8 quattarosta pitääkö paikkansa?
-Juu sain
-Ettähän vaan ole maksanu?
-En ole, ku sanottiin et odota uutta päätöstä.
-Hyvä juttu. Uusi päätös on valmis ja se postitetaan sinulle tämän viikon aikana, halvempi lasku tulossa.
-Selvä kiitos.
-Kiitos hei.......
No nyt sitten soi jo toistamiseen puhelin. Tullin markkina arvioinnista. Kyselivät että enhän vaan ole maksanut sitä ekaa päätöstä. Kerroin jo toisen virkailian soittaneen ja tämä kertoi että audin arvoa on laskettu siitä lähes 4tontusta 2 tonttuun. Saas nähä paljonko tuo uusi lasku sitten on....
Comment
-
Huomenna alkaa audin valmistelu maalarille, takaluukusta ruosteet pois ja samalla saa kattokaiteet kyytiä. Pitkästä aikaa pääsee jotain mukavaa tuhertamaan. :)
Comment
-
Tosiaanni niska vihoitteli eilen, otin elämääni ekaa kertaa piikkiä isompina määrinä.
Oli päässä, korvissa, käsissä ja niska/hartiaseudulla kourallinen parin sentin syvyydessä:
https://lh5.googleusercontent.com/-f...2/IMAG0262.jpg
Comment
-
Naapurinrouvan miesystävä toi tuossa passatin jakohihnan vaihdosta AD korjaamolta.
Iäkäs auto niinkun mullakin ja kahenlitran koneella, oisko vielä samanlainen kuin mulla. (se moottori)
Osineen vain 149 erkkiä + tehostimen hihna samaan syssyyn + 8erkkiä.
Minä vien, vaikka ei olis vielä aikakaan:) (töitä kuulema puolitoista tuntia)
Comment
-
Kattokaiteet otettu pois, äkkiseltään audi näyttää paljon entistä matalammalta ja läskimmältä! :)
Comment
-
Kävin äsken koiruuden kanssa autoilemassa ja tassuttelemassa, poikettiin meillä hoidossa olevalle parkkikselle.
Oon tässä muutaman vuoden seurannut, niin saman parkkipaikan päässä samassa kohtaa on 2-3krt viikossa kaksi pitsalaatikkoa.
On kesä tai talvi, niin kaksi laatikkoa sielä asfaltilla vaan hengailee.
Mieleeni tulee aina, että käykö joku salaa puolisoltaan syömässä napansa piukeeksi ja painelee muina miehinä kotio.
En tiä, mutta jotenkin naurahdan aina kun bongaa ne laatikot.
Onneksi lakasinlakasin kone tykkää syödä pitsalaatikoita.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiMieleeni tulee aina, että käykö joku salaa puolisoltaan syömässä napansa piukeeksi ja painelee muina miehinä kotio.
En tiä, mutta jotenkin naurahdan aina kun bongaa ne laatikot.
Olisko niin että kotona tarjotaan vain rehuja (kasvis ruokaa, joku himoittee sitten salaa hieman lihaa mahaansa ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiVerottaja tarjoaa joululahjaksi uudet talvirenkaat. Tai no, jäihän rengassarjasta vielä 48€ uupumaan mutta enköhän sen jostain saa säästettyä joulukuun alkuun mennessä.
Comment
-
Amazonin setä/täti oli lätettäny mulle huhtikuussa ennakkotilaamani kirjapaketin. Tästä varmaan kuukaudeksi riittää nippa nappa luettavaa :P
Comment
-
Tuttujahan nuo ovat, harmittaa vaan, kun nykyään vaihtuu tuo lukemisen "kohde" ja aina tarvii valita mikä jää ja mikä ei.
Suomen lähihistoriaa, elämänkertoja ja Sariolan Maurit ym. muut kotimaiset dekkarit yritän pitää hyllyssä sisältäen tietenkin kaikkia erilaisia klassikoiksi luokittelemania teoksia. (siis meikän luokittelemia;))
No onhan noita kertynyt jonkinverran, mitä nyt nykyiseen asuntoon mahtuu n. toistatuhatta kerrallaan, loput mitä luetaan laitetaan taloyhteisön ns. "saa ottaa osastolle".
Toisaalta joku hyvä teos on tullut itsekin sieltä napattua.
Pari, kolme, tai joku erittäin kysyttyä ensipainostakin löytyy, mutta antaa divarinpitäjien hyppiä seinille, ei ole vielä tarkoitus niistä luopua;)
Comment
-
http://en.wikipedia.org/wiki/R._A._Salvatore ja Douglas Adams, sitten satunnaista fantasiaa, siis fantasiaa eikä mitää höpöhöpö-potteria ja Twilightiä :)
Comment
-
Oliskohan sitä syytä ottaa pari vuotta harkinnassa ollut projekti vihdoin työn alle ja hankkia William Gibsonin tuotantoa hyllyyn. Kirjastoonkaan ei tosin ole matkaa kuin 300 metriä. Kirjojen lukemiselle vaan ei tahdo aika riittää, nytkin on ihan lehtitavaraa hyllyssä iso pinkka kun uudet lehdet menee aina kasan alimmaiseksi ja sitten puran pinkkaa lukemalla kun aika on.
Comment
Comment