Eli kahvittelulla edes hetkellisesti on mahaa kasvattava vaikutus. Oletko varma jusaberg, ettet ole raskaana?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Allekirjoitan viimeisimmän. Vuosikaudet rengashommissa, raksalla, rautakaupan varastossa yms. Nyt pari vuotta näppiksen takana +10Kg ja ne entiset vähätkin lihakset on ajat sitten sulaneet läskiksi. Kaupanpäällisinä saa selkä-, niska- ja päävaivat. Viimeinen ei ole edes fyysistä puolta.
Miksikö tästä sit tähän ketjuun? Olen kuitenki ihan tyytyväinen duuniin ja ekoista kahveista rouvan kanssakin taitaa olla pian 10 vuotta.
Comment
-
OT: ite en pysty ymmärtää että mennää heti vuoden tai alle jälkeen kihloihin, nähny niin monta tapausta että joo ihanaa on kihlat ostettu ja sit parin kk päästä erotaanki.. Nim. kohta 7vuotta omansa kanssa, ilman sormuksia.. /OT
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja jesi Näytä viestiVoi luoja.
*facepalm*
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viestiJokainen sohii tyylillään. Kai sitä aikuiset ihmiset tietää mitä tekee. Jos ei tiedä.. No, mitä luulette, mistä tulee sanonta "virheistä oppii"?
Jos huomen sais ton audin tallii nii pääsis taas jatkaa omaa projektia. Jos ei oo avk fiatia edessä nii sitten joku mätä astro seuraavaksi edessä. Onneks koht on isompi talli....
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiMinäpä en juo kahvia. En siis voi olla raskaana (sukupuolikin voi vaikuttaa) ja silti maha kasvaa. Miten tämä on selitettävissä?
Comment
-
Jokainen sohii tyylillään. Kai sitä aikuiset ihmiset tietää mitä tekee. Jos ei tiedä.. No, mitä luulette, mistä tulee sanonta "virheistä oppii"?
No jokatapauksessa. Tiedämpä et oma muksua ei tartte sanoa virheeksi saatika vahingoksi.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viestiVoihan se olla niinkin... Yritän vastaavasti syödä mahdollisimman paljon.
Comment
-
15 vuotta tulisi täyteen nykyisen kumppanin kanssa ensi kesänä, varausta pitää yrittää jatkaa kun on aikoinaan löytänyt seitsemän vuotta nuoremman hienon ihmisen jonka kanssa synkkaa. Tuntee jo aika hyvin toisen ajatukset mutta ollaan sopivasti erilaisia ettei käy elämä tylsäksi, sen verran olen oppinut edellisen elämän virheistä ettei naimisiin ole kuitenkaan hinkua.
Comment
-
OT:Niin, itsehän oon vasta 22v =)/OT. Mjutta joo, taskulamppu ois noudettavissa postista ja tämän kuun tili tuo mukavan potin ylityötuntien ja lomarahan muodossa ja sitten vielä jouluna verottaja muistaa nelinumeroisella summalla palautuksien muodossa. Semijees.
Comment
-
HAA!! Tuli ylläri postia ruotsista. V8 ruotsin rekisteriote, oli löytyny ja edellinen omistaja ne laitto postiin. Nyt voipi huomenna kiikuttaa ne tulliin. Seuraavaksi sit varmaa ottaa pataan ku tulee veromätkyt....
Comment
-
Kuatron poneiksi muuttuneet hevoset kasvoi taas oikeisiin mittoihinsa nyt ku jarrusatula ei enää jumita :) Jumin olis voinu toki aiemminki huomata mut jotenki sitä tottuu pikkuhiljaa hidastuvaan menoon, kuten pikkuhiljaa heikkeneviin ajo-ominaisuuksiinkin.
Ja Länsirannikon rallissa hyytynyt Ankka heräs uudelleen henkiin puolan vaihdolla, nyt käy paremmin ku mitä ikinä sinä aikana mitä mä oon sen omistanu :) Tarkottanee sitä et tulevassa Rantarallissa se on sit jossain katollaan :D
Comment
-
-
- Talvi mahtaa olla tuloillaan:
Eka lämpötolppaan jätetty roikka bongattu, käsittely tuttu: yleisavaimella luukku auki, johto pois, lukkoon ja johto tolppaan nippareilla kiinni.
Joskus oon kyl niin kömpelö noitten hanskojeni kanssa, että voi mennä vahingossa kellokin sekasin tai/ja napsahtaa pääsulakekkin pois päältä.
(-30c kelissä varmaan virkistää aamulla).
- Tuli uus luottokoira toivotulla kuvalla.
Comment
-
Kuatron poneiksi muuttuneet hevoset kasvoi taas oikeisiin mittoihinsa nyt ku jarrusatula ei enää jumita :) Jumin olis voinu toki aiemminki huomata mut jotenki sitä tottuu pikkuhiljaa hidastuvaan menoon, kuten pikkuhiljaa heikkeneviin ajo-ominaisuuksiinkin.
Comment
Comment