Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iloiset asiat.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Onneksi tämä tapaus ei ole niin noiden vaatteiden ja sisustamisen perään. Ja onneksi se voi kustantaa ne itte... nimimerkillä mulla käteenjäävä osuus palkassa ~50% sen palkasta...
    Ja seuraava iloinen asia "Otin loppu tilin, emännys maksaa" :)

    Älä vain näytä emännykselle kyseistä kommenttia, emppiirisen tutkimuksen perusteella sinä saat maksaa mun sanoista :)

    Comment


      Ite asias on projektina ton gäpin pienentäminen, eiköhän siitäkin tule tänne ilmoitus kunha, saa homman hoidettua :)

      Comment


      • Gunther on lähteny kantamaan eibachia saksasta suomeen viimeinkin. Toivottavasti juoksee eikä kävele.

        Comment


          Kävin matkahuollossa hakemassa autotavaraa, jonosta jo kaveri lausui sukunimeni ja toi paketin :) !! edessäni oleva vähän mulkkuili muttei sanonut mitään.
          Ilmeisesti autoharrastus lähtemässä lapasesta...kai on iloinen asia??!!

          Comment


          • On se Killeri, ainoa joka ei kiitä on sun pankkitili :D

            Huomenna tilipäivä, ni saapi tuon jäsenmaksun maksettua ja uutta tavaraa saksasta tilaamaan. Good times. :)

            Edit: Olipa fyffendaalia sen verran että sainkin jäsenyyden maksettua samoin tein :)
            Viimeksi muokannut jabis; 31.8.2011, 18:33. Perustelu: No hitto vie, pitihän se aikaistaa päivällä

            Comment


            • Leima tuli notta heilahti. Katastussedän sanoja lainaten, "Ei mitään löydy, ei edes alkavaa. Timmi peli, ei muuta kun kovaa ajoa". Eikä maksanut kun 40€, tosin savulappu oli muualta.

              Comment


              • Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viesti
                Ja seuraava iloinen asia "Otin loppu tilin, emännys maksaa" :)

                Älä vain näytä emännykselle kyseistä kommenttia, emppiirisen tutkimuksen perusteella sinä saat maksaa mun sanoista :)
                Kiitos illan nauruista xD

                Mä alan olee hyvä näitten autojen leimaamisissa. Tänää käytii näyttää jenkki "lötkö" konttorilla, ja puhe oli et sit vikalistan herjauksia aletaan korjaa ens viikolla. No leima pärähti lappuun joten eipä tartte suunnitellakkaan ens viikolle oman kaluston remppaa.

                Comment


                • UPS toi tänään "tontitustavaraa" saksanmaalta, vielä kun sais ennen talvea alle.. Huomenna kylän pajoille kyselykierrokselle.

                  Comment


                    "Uusi Nissan Micra, säätä polttoaineessa älä ajomukavuudessa" tms. kuului telkkarissa. Kyllä pisti hymyilyttämään kyseinen lause :)

                    Comment


                    • Audi leimattu ja vapaa viikonloppu edessä!

                      Comment


                      • Illalla katsomaan Amorphista!

                        Comment


                          Mannion: Täällä sama suunnitelma lauantaina.

                          Comment


                          • Heittivät muute pirun hyvän keikan :D Kuviaki tuli otettua yli 600...

                            Comment


                            • Vuoden 2010 veropäätös tuli, ~500 euron mätkyt muuttui ~1000 euron palautukseksi.

                              Comment


                              • Tänään Audi tulee huollosta isomman turbon kera, jos kerta turbon vaihtaa niin samahan se on vaihtaa isompaan :) Uusi puhelin saapuu postiin tänään ja klubin jäsenmaksu on maksettu eilen. Taitaa ensiviikolla tulla jäsenyys voimaan?

                                Comment


                                  Ukkopaha, eikö jo ole voimassa kun näkyy profiilistasi. ;) !

                                  Comment


                                  • Katoppa :D Aamulla ei vielä ollut, joten olin vielä siinä luulossa ettei se vieläkään ole tullut :D

                                    Comment


                                      Sain suhteellisen nopeasti (1,5h) kämpän siivottua. Niin hieno tunne, kun on raikas huoneilma ^^. Nyt jos koskaan olen tyytyväinen, että huushollimme on "eläimetön" (pohdinnan alla "vähäkarvaisen" kissan hankinta).

                                      Comment


                                        Must.. resist.. =)

                                        Mun huumorintaju on kuulemma tosi kuiva, joten jätän sanomatta.

                                        Comment


                                          Alkuperäinen kirjoittaja arto s Näytä viesti
                                          Must.. resist.. =)

                                          Mun huumorintaju on kuulemma tosi kuiva, joten jätän sanomatta.
                                          Mikäli mun kirjoitukseen viittasit, niin voi onneton mun kanssani, kylläpäs muuten sen voi rivollakin tapaa ymmärtää... :p.

                                          Comment


                                          • Eilen 10 v. tyttärelleni noussut +39 asteen kuume on tänään jo tipotiessään. :-)

                                            Comment


                                              Kusti polki X-carlinkin kotio tänään. Keskiviikko iltapäivällä tilasin ja tänään oli sujahtanu postilaatikkoon, suht nopeaa toimintaa tällä kertaa (=

                                              Comment


                                                Alkuperäinen kirjoittaja Merisielu
                                                Mikäli mun kirjoitukseen viittasit, niin voi onneton mun kanssani, kylläpäs muuten sen voi rivollakin tapaa ymmärtää... :p.
                                                Pois se minusta. Olkoon moinen rietastelu jokaisen lukijan omassa mielikuvituksessa. =)

                                                Comment


                                                • A inssi läpi ja pyöräkin tuli hommattua.

                                                  Comment


                                                    Ahdin vaihdettu toissapäivänä ja vielläkin toimii ;)

                                                    Comment


                                                    • Työ- ja raksakiireiltä liikeni tänään sen verran aikaa, että ehdin viettää laatuaikaa auton kanssa duunipaikan parkkihallin pesupaikalla. Puhdas auto on aina puhdas auto.

                                                      Comment


                                                        Sain vihdoin ja viimein Excel 2010:n näyttämään järkeviä lukemia vcds:n logista. Vielä kun löytäis sopivan label tiedoston...

                                                        Comment


                                                        • Tuoretta mustikka piirakkaa ja lasi kylmää maitoa näin "aamun" kunniaksi. nam :P

                                                          Comment


                                                          • Laiton kesäauton (Baas 9-3 cabrio) seisontaan ja otin talviauton (A6 C5 bit) ajoon. Kyllä on eroa rämisevällä vajaavetoisella, -sylinterisellä ja käsin hämmenettävällä ooppelilla verrattuna rinkelikeulaan :)

                                                            Comment


                                                              Alkuperäinen kirjoittaja Pygmi Näytä viesti
                                                              Sain vihdoin ja viimein Excel 2010:n näyttämään järkeviä lukemia vcds:n logista. Vielä kun löytäis sopivan label tiedoston...
                                                              Lataa ross-techin sivuilta vcds-lite ja nappaa siitä asennuksesta label-filut omaan vag-com asennukseen?

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X