Oli muuten toisi hiljaista matsin aikaan fillaroida, ei tullut yhtään koiran kusettajaa tai mopoa vastaan koko aikana. Helsingissä en muista olleen yhtä hiljaista liikenteessä kuin Juhannuksena.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Olli Näytä viestiKannatti tehdä tulosveto! :D
Comment
-
Helsingissä en muista olleen yhtä hiljaista liikenteessä kuin Juhannuksena.
Mutta matsin jälkeen ei ollut hiljaista :)
http://vitalii-semenenko.blogspot.co...-fever-in.html
Tämä oli kanssa hyvä:
http://is13.snstatic.fi/kuvat/aftisk...460087543.jpeg
Comment
-
Pääsee duunis kikkaileen J2534:n ja ISO 15765:n kanssa :) vielä ku löytäis sopiva koekaniinin testialustaksi :P
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja RS2 Näytä viestiSama vika. Muuten ei nappaa oikein.
Comment
-
-
Comment
-
Hyvä ruoka, kun itse tekee niin saa mitä tilaa. :) Tuli pihville hintaa n.10e kpl mutta ruokailun jälkeen ei ota yhtään päähän. Kassalla vähän hirvitti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja quattro20v Näytä viestiHyvä ruoka, kun itse tekee niin saa mitä tilaa. :) Tuli pihville hintaa n.10e kpl mutta ruokailun jälkeen ei ota yhtään päähän. Kassalla vähän hirvitti.
Comment
-
No, nyt ostin ihan vaan stockan herkusta kun alkoi kello olemaan lähellä sulkemis aikaa. Myykö Veijo myös ihan pieniä eriä esim just 3kpl sisäfile pihvejä?
Comment
-
Rouva välillä tekee jotain parempia pihvejä eikä nuo ole jääneet harmittamaan. Jos vertaa hintaa vaikka pitsaan tai rullakepakkiin niin eroksi jää oikeastaan tekemisen vaiva jos sen vaivaksi haluaa ajatella.
Punkku tosin putoaa paljon paremmin hyvän pihvin kuin kepakin kanssa.
Comment
-
Veijon tehtaanmyymälässä on ihan normaali lihatiski. Itse olen ostanut sieltä kaikkea väliltä nakkipaketti - 4,5 kg entrecoteeta. Pihvin paksuudenkin saa valita jos tiskistä ei löydy sopivaa ja välillä sieltä voi saada vähän erikoisempaakin tavaraa. Hevosen sisäfilettä on tullut muutaman kerran otettua sieltä ja laitettua pannuun. Toimii. Samoin toimii ne valmiiksi marinoidut karitsan paahtopaistit grillattuna. Makkaroissakin on lihaa eikä jauhoa. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiVeijon tehtaanmyymälässä on ihan normaali lihatiski. Itse olen ostanut sieltä kaikkea väliltä nakkipaketti - 4,5 kg entrecoteeta. Pihvin paksuudenkin saa valita jos tiskistä ei löydy sopivaa ja välillä sieltä voi saada vähän erikoisempaakin tavaraa. Hevosen sisäfilettä on tullut muutaman kerran otettua sieltä ja laitettua pannuun. Toimii. Samoin toimii ne valmiiksi marinoidut karitsan paahtopaistit grillattuna. Makkaroissakin on lihaa eikä jauhoa. :)
Comment
-
Jos jotain positiivistakin välillä. Sain käsijarrun ja valot säädätettyä. Samalla tutkiskeltiin jarrujen pehmeyttä ja ilmattiin joka nurkka. No ei tuonut parannusta.
Tästä kaikesta ilosta selvisin 15 eurolla. Hitto 15e on pieni raha siitä että ei tartte uhrata aikaa ton käsijarrun kanssa. Ei ole mikään kiva paikka perus työkaluin pihalla kivikossa tehdä quattrossa.
Ja samalla reissulla tuli haettua savutuslappu. 0.97 ja olen tyytyväinen.
Pelkäsin pahempaa, kun tuo pumppu ei ole aivan kohillaan nokkahihnarempan jäljiltä.
Comment
Comment