Meinasin vaihtaa etupyörän laakerin b7aan kun oli liikaa välystä. Laakeri kaupasta mukaan ja tulikin huomattua että olikin napapultti löysässä. Ei sentään ihan sormitiukkuudessa mut kuitenkin. Pultti takas kiinni ja taas rokkaa. Jäännyt vissiin edelliseltä vähän joku momentti pienemmälle kiristäeaaä. Joskus kevyesti..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Opintovapaahakemus hyväksytty. Syksyllä pitäis istahtaa kouluun viideksi vuodeksi vaatimattomasti 16 välivuoden jälkeen. Tosin olisi sinne tullut istahdettua ilman opintovapaatakin, opintovapaa vaan mahdollistaa monia muita asioita. ja se Hyundai i20 on myös yllättävän iloinen asia. Liekö päässä jotain vikana.
Comment
-
Käytin tortun eilen leimalla, koska oli joutoaikaa. Jossain aivolohkon syövereissä on muhinut harhaluulo, että viimeinen katsastuspäivä olisi 20.1, mutta leimalta kotia päästyäni huomasin, että viimeinen leimapäiväkin oli eilen. No nyt saa taas vuoden ruksuttaa rauhassa.
Niin ja maltillisella 40mm madalluksella jäi kulmien säädössä kaikki arvot vihreälle ilman petkutusta ja huiputusta.
Comment
-
Comment
-
Permanent marker-tussia se vaan on, kun harjapesut kuluttaneet Ford-merkin maalit. Uskoisin että audilla aiheutan enemmän pahennusta, varsinkin kun sillä joutuu joka paikassa ajamaan aivan helvetin hissukseen paskan ja liian matalan alustan takia. Siitä tuleekin seuraava iloinen asia, kun alusta (+liian monta muuta osaa) vaihtuu.
Comment
-
Oma B7 sai taas vuoden ajoaikaa leiman muodossa, ei huomautettavaa.
Lisäksi positiivinen kokemus nettikaupasta mustekasetti.com, eilen iltapäivällä tilasin tulostimen ja on ollut kotona toiminnassa jo yli 2 tuntia. Nopein toimitus tähän mennessä.
Comment
-
Pari hiton isoa mäntyä lähti pihasta ja vielä yli 100€ halvemmalla kuin alunperin piti. 91cm oli tyven halkaisija isommassa! Sotkihan hitosti pihaa nuo, joka kesä nurmikko neulasten peitossa.
Mielettömiä ammattilaisia, mun mielestä liian halvat hinnat niin vähä extrarahaa mukaan, lisäksi kahvipaketit ja suklaalevyt päivällisen päälle. Niin tyytyväinen olen :)
Kiitos Antti Ketomäki jos satut tämän lukemaan!
Comment
-
Keskiolueton tammikuu (hönöpäissään uudenvuodenaattona tehty typerä lupaus) ohi. Onneksi olin osannut muotoilla sanamuodon oikein. Tammikuussa nimittäin maistui oikein hyvin muunmuassa konjakki, viski, rommi, ricard, tequila, toinen viski, jekku, punkku, jallu noin muutamia tästä pään päältä mainitakseni.
Vaan kyllä nyt on karkkipäivä kun kävin sittarin hyllystä hakeen setin kaikkee hyvää.
Comment
-
Minulla on alkoholittomasta kulunut vasta 1/12. Ei se mikään lupaus ollu, mutta ei huvita lääkkeiden kanssa käyttää, vaikka ei se kiellettykään ole.
Pari viikkoa vielä lomaa, niin olisi ehkä vuoden ensimmäinen työpäivä käsillä. Sitten joutaakin taas maaliskuun alusta neljän viikon lomalle :)
Comment
-
Comment
-
Tänään lähti 9v 10kk omistuksessa ja 183tkm ajossa ollut B6 Lempäälään uudelle omistajalle mittarilukeman ollessa 390tkm. Lisäksi huomasin pari viikkoa sitten A7:ssa olevan tuplalasit edessä, ostotilanteessa vaan tsekkasin että takasivulasit (tehdastummennus) ei ole tuplalasia ja oletin ettei edessäkään ole.
Comment
Comment