Köysi keulaan ja hinata lähellä olevalle tielle asti.[emoji2]
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Sain korjattua ilmalämpöpumpun: Jostain mystisestä syystä ulkoyksikön propelli ei ollut kehikon keskellä, vaan kihnutti sen alareunaan pysäyttäen tuulettimen ja sitä kautta koko pumpun.
Karkealla väännöllä propelli keskittyi riittävästi ja taa tulee edullista lämpöenergiaa tupaan.
Ihmetyttää vain, mikä on propellin saanut siirtymään puoli senttiä alas, kun moottorin laakereissa ei välystä tuntunut ja itse moottori on kiinni kohtuullisen tukevassa peltikehikossa. - Olisiko lämpötilojen vaihtelulla osuutta asiaan...
Comment
-
Eilen tuli 90 heräteltyä talviunestaan, mutta kardaanin tukilaakeri ja perän kumilaakeri näyttivät siltä että ne kannattaisi kunnostella ennen radalle vientiä.
Kävin sitten B6:sta kiusaamassa kymmenkunta kierrosta. Eihän minun alunperin pitänyt kuin käydä tuttuja tervehtimässä, mutta ratamestarit saivat houkuteltua ajamaan. Yllättävän hauskaa oli vaikka renkaat on melko tarkkaan nautiskellut, piikkipyöräautot olivat karhentaneet jään senverran hyvin ruvelle. Pääsuoralla satanen lasiin ja sitten 200m matka yhtä luisua... :)
Comment
-
Autossa uusi tuulilasi, tuore leima ja huoltokin tehty. Kaikki samalla reissulla Espoon Audi Centerissä. Onko sitä tulossa vanhaksi kun ei jaksa käyttöauton parissa viettää joka viikonloppua? :D
Comment
-
Audi lähti hinurilla laakkoselle, kun oma ymmärrys ei enää riittänyt. Siksi iloinen asia koska eipähän itse tarvitse vian kanssa tapella
Comment
-
Jos oli minulla tarkoitettu niin onneksi oli tuulilasivakuutus, ja vein omat öljyt ja tulpat. Vajaa 600€ tuo teki kaikkineen.
Comment
-
Golffi myyty. Enkä edes laittanut sitä mihinkään myyntiin. Piti vaan pistää pihan perälle seisontaan nyt tarpeen mentyä ohi ja pitää itellä vara-autona. Kaveri soitti toissapäivänä ja kysyi myynkö pois, eilen haki koeajolle ja tänään käytyään 100km reissun soitti äsken ettei taida koeajolta palauttaa, taputellaan kaupat kun pääsee töistä. Välillä saa viikkokausia myydä ja välillä haetaan väkisin.
Comment
-
Pari viestiä ylempänä mainitsin passatin laturin vaihdon yhteydessä tehdyistä parista muustakin hommasta. Toinen näistä oli moottorin etutuen kumin vaihto. Vanha oli täysin haljennut ja vaihdoin tilalle projekti A4:sta ylimääräiseksi jääneen vastaavan.
Olipa positiivinen asia huomata, että aiemmin vaihdetta vaihtaessa kuulunut -ja tuntunut- klonksaus ei kuulunutkaan väljästä kardaanin tukilaakerista, vaan tästä etutuen kumista :)
Comment
Comment