Mulla on webasto, lukot puhtaat ja öljyssä, viimekesänä ostettu 100Ah akku ja sellanen pata joka lämpiää ilman pahveja. Tänään oli porukkaa latailemassa akkuja, kömpimässä ooppeliin sisään takaluukusta ja yks viritteli pahvilaatikkoa syylärin eteen.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Aamulla vähän aikaa sulatti lukkoa, tuossa kun taitaa olla se lämpiävä lukkopesä. Vähä nitkutti avainta lukossa ja sisälle. Avain virtalukkoon ja auto käyntiin, taisi kolme kertaa pyörähtää ja hurisi sen jälkeen ihanasti.
Muutama min tyhjäkäynnillä ja on the road. Jaa niin, mulla ei ollu sitä lohkolämppäriä ;) Eikä webastoa.
Comment
-
Viisumin uusintahaastattelu selatetty ja uusi lapyska passiin tulossa. Nyt vaan joutuu muutaman paivan odottelemaan taalla Torontossa etta saa passin ja paperit takasin. No, onneks pitaa toitakin tehda, niin ei tarvii koko ajan miettia etta mitahan sita puuhailis... Perkule kun Leafssit on vierasturneella, niin ei paase pelia kattoon, joutuu tyytymaan kayda Hall of Famessa kuikuilemassa.
Comment
-
Jäi sentään henkiin pumppauksen jälkeen.
"Nainen seisoi kyyryssä ja mies pumppasi häntä takaapäin ja piti kiinni rintojen alta."
Ja kysehän oli Lohjalaisesta naisesta joka meinasi tukehtua lihanpalaan. Näin ne Lohjalaiset pumppaa naisia henkiin :)
Comment
-
Taas osa synneistä hyvitetty:
Kävin äsken b-raudassa ostamassa pyyhkijänsulkia, kun ne todistetusti kestää vähän enemmän "jäisen" lasin pyyhkimistä pissapojan kanssa mitä muut.
Enivei, Tampereen myymälässä sulat on infotiskin liki, kuuntelin sivukorvalla kun tiskille meni joku tyyppi kyselemään vikakoodinlukulaitetta skoodaan.
Sai tiskiltä vempeleen mukaan, nykäsin hihasta että satuin olemaan korvat höröllään, mutta mulla ois autossa kaiketi bluetooth obd2 palikka, ettei tarvisi yhden koodin nollaukseen ostaa "kalliita" vehkeitä.
Jätin ostokset kauppaan hetkeksi, kipasin autolle ja palikka oli sielä, takas myymälään ja sanoin hepulle että josko tällä ei saada airbägin valoa nollattua nii sit on vcds kotona.
Noh, eihän me sillä sitä saatu edes luetuksi.
Sovittiin tärskyt myöhemmin mun parkkikselle, luettii koodit ja nollailtiin ne poijes.
Comment
-
Comment