Alkuperäinen kirjoittaja jünther
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
-
Toissapäivänä tilatut renkaat on kuulemma jo kotona odottamassa. Loistavaa palvelua vannetimantti.fi [emoji106]
Comment
-
[SARKASMI]Palkankorotus, oikein 0,4% tällä kertaa. Mitäköhän kivaa sillä itelleen ostais?[/SARKASMI]
No ei se mithän, kvartaalitavoitteet aamupäivällä täyteen ja bonukset sitten lokakuun palkkaan. Henkselit paukkuu niin että naapurissa asti ikkunat helisee :)
Comment
-
BC-Racing Finland
Eilen: "Stop the press, nyt se on virallista! Torstaista alkaen BC Racingin alustat kelpaavat muutoskatsastuksessa myös EY-tyyppihyväksytyissä autoissa. Sarjojen mukana toimitetaan kaikki tarvittavat dokumentit ja asennusohjeet."
Tänään: "Tänä aamuna on keretty jo koeponnistamaan ensimmäiset katsastukset. Lopputulos: ei ongelmia!"
Kylläpä helpottu alustan valinta kummasti :)
Comment
-
Tony, onko tietoa millainen tuon BC:n sarjan tuoma korkeus on C5 bitukkaan? Verrattuna vaikka vakioalustaan? Siellä oli vain yksi vaihtoehto tarjolla, mutta ymmärsin, että olisi jopa säädettävä? Ja onko tuo samainen yksi setti sopiva C5 kautta linjan, vetotavan ja korimallin?
Comment
-
Heinäkuussa 2014 olen tällekin forumille laittanut ostoilmoituksen kannettavan prosessorista. Sitkeys palkittiin ja tänään löytyi läppärin välipäivitykseen eväät eli i5 Ceepu ja toiset 4GB lisää muistia. Hintakin oli varsin kohtuullinen kun ilmaiseksi sai :)
Comment
-
No jos se on tähän asti toiminut niin mikäpä sen nyt tässä vaiheessa rikkoisi? Milläs pyörillä meinasit Tahkolle lähteä, mulla olis nyt täällä 16" Audi OEM+++ erikoisalumiinivanteet. Ei ne kyllä Fuchsit ole vaikka urssin alkuperäisinä niitä minulle speksattiin.
Comment
Comment