Se tunne kun loma-tj lasketaan jo minuuteissa :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Audin remppa ohi.
Verhoilu purettiin ikkunoiden alareunasta kattoa myöten.
Radion sekoillut antennisysteemi saatiin korjatuksi asentamalla diversityn poiston jälkeen alkuperäiseen antenniin uusi jännitteensyöttö, uusi antennikaapeli ja muutama liitin ja kaikki toimii.
Kattoluukkumekanismi irroitettiin, putsattiin roskasta ja vanhasta rasvasta, voideltiin ja moottori vaihdettiin toimivaan.
Mekanismin asennus kohdilleen onnistui ja systeemi saatiin toimimaan.
Sisäluukun tökkääminen etureunaan poistui, kun sisäkaton ja luukkumekanismin väliin laitettiin välipalat.
Verhoilu saatiin eilen paikalleen lopullisesti.
Viimeinen antennikaapelin väliaikainen liitos korvattiin tänään kunnon liittimellä.
Tännän on kunnon sauna ja saunajuomat.
Comment
-
Tehtiin reilu 200km ilta-ajelu cabriolla pitkin maita ja mantuja. Katto auki tottakai.
Eräässä kohdassa tie kulki kallioon louhitun solan läpi. En voinut vastustaa kiusausta vaan survaisin kaasun pohjaan. Hetki meni, ennen kuin vanha öljynvatkain sai pudotettua pykälää pienemmälle, mutta kun viimein kierrokset rääkäisi yli 5000rpm:n niin rupesi hymyilyttää.
Yllättävän hauskalta se tuo vanha veltto kutonenkin kuulostaa kun on tuollainen kaikukoppa ympärillä.
Comment
-
Ensimmäistä kertaa omistus aikana Audin tankki tuli tankattua täyteen. Alkoi hymyilyttämään ajotietokoneen tankillisella ajettava matka (kuvan ottamisen jälkeen nousi viel 70km korkeammalle). Toinen iloinen asia oli ilmastoinnin matkalla alkanut tehottomuus, koska perillä odotti virkistävä järvi. Tosin vähän alkoi jo hikoiluttamaan kun n.400km piti ajaa ilman toimivaa ilmastointia, aika yllättävästi lakkasi toimimasta, mutta täytetään ensi viikolla uudet aineet sisään.
Comment
-
Meillä rouva on melko aktiivinen nukkuessaan ja useimpina öinä näkee unia sekä puhuu unissaan. No kertoi sitten yhdestä unestaan: Uni sijoittui meille kotiin ja rouva oli ollut sisällä ja ihmetellyt missä minä olen. Oli sitten mennyt pihalle katsomaan olisinko siellä. Siellä minä olin ollut pihalla audin kontti ylhäällä ja lastannut keltaisia paketteja kyytiin.
Rouva: Mitä sä teet?
Minä: No lastaan autoa.
Rouva: Oletko sä menossa johonkin?
Minä: No olen (tuhahtaen)
Rouva: Siis mihin sä nyt menet ja miksi?!?
Minä: No mä vien Putinille nää juustot!
Vittu, että meinas lentää aamukahvit suusta, kun se tän kerto =D
Comment
-
Aanelkku pääs pyörilleen ja ulos tallista ekaa kertaa moneen kuukauteen. Pitäisi vielä kasata loppuun, tutkia kaikki sähköviat mitä seisominen taas aiheutti. Mm toinen ajovalo palaa kun huvittaa ja nopeusmittari ei halua toimia. Jarrunesteetkin sais näköjään vaihtaa… aika tunnottomaksi meni poljin parin "hätäjarrutuksen" jälkeen. Mutta hei se liikkuu ominvoimin!
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja angra Näytä viestiKasikympin remontti jäi kesken just siihen paikkaan, kun huomasin, että joku tuijottaa minua vesikaukalosta pienillä, ruskeilla silmillään.
Pitikin katsoa eilinen huippuleffa Tappajarotat :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiOli hauskaa katsoa tämän remontin edistymistä. Pienikin rasahdus jostain niin remontintekijä hyppäsi noin metrin ylös ja taaksepäin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiOmasta vai auton?
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viestiOli hauskaa katsoa tämän remontin edistymistä. Pienikin rasahdus jostain niin remontintekijä hyppäsi noin metrin ylös ja taaksepäin.
Comment
-
Kävin kaverin venetraikkua katsastamassa. Saman tien kun inssi huomasi uudet jarruvaijerit ja kuuli että kengätkin oli vaihdettu niin homma meni helpoksi, kattoi runkonumeron, valot ja testasi pyörät ilmassa että jarrut vapautti ja käsijarru otti kiinni. 3 minuuttia ja leima vuodelle 2018 asti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tikru Näytä viestiMeillä rouva on melko aktiivinen nukkuessaan ja useimpina öinä näkee unia sekä puhuu unissaan. No kertoi sitten yhdestä unestaan: Uni sijoittui meille kotiin ja rouva oli ollut sisällä ja ihmetellyt missä minä olen. Oli sitten mennyt pihalle katsomaan olisinko siellä. Siellä minä olin ollut pihalla audin kontti ylhäällä ja lastannut keltaisia paketteja kyytiin.
Rouva: Mitä sä teet?
Minä: No lastaan autoa.
Rouva: Oletko sä menossa johonkin?
Minä: No olen (tuhahtaen)
Rouva: Siis mihin sä nyt menet ja miksi?!?
Minä: No mä vien Putinille nää juustot!
Vittu, että meinas lentää aamukahvit suusta, kun se tän kerto =D
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Benkku Näytä viestiKävin kaverin venetraikkua katsastamassa. Saman tien kun inssi huomasi uudet jarruvaijerit ja kuuli että kengätkin oli vaihdettu niin homma meni helpoksi, kattoi runkonumeron, valot ja testasi pyörät ilmassa että jarrut vapautti ja käsijarru otti kiinni. 3 minuuttia ja leima vuodelle 2018 asti.
Perävaunun jarrut on kyllä yksi helvetin keksintö. Meidänkin kärryssä, niin niillä ei ole ilmeisesti edes uutena toimintaedellytyksiä. Asuntovaunuun kun vaihdoin uudet Hellan äärivalot, niin tuli korjauskehoitus otteeseen, että on liian kirkkaat...
Comment
-
Parin metrin aallokko ja Atlantic 75-RIB. Aluksi vähän kankeaa, mutta lopulta alkoi jo hymyä löytymään. Mahtava homma, kun oppii käskyttämään tuota venettä kovemmassa kelissä.
Comment
-
Comment