Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iloiset asiat.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Se tunne kun loma-tj lasketaan jo minuuteissa :)

    Comment


      Setvin A4:n sähkösotkut ja leiman saantikaan ei ollu muusta kuin raidetangon päästä kiinni. Se ei onneksi maksanut kuin pari kymppiä. Jos ensi viikolla vaihtelis ja kävis jälkitarkastuksessa..

      Comment


      • Audin remppa ohi.
        Verhoilu purettiin ikkunoiden alareunasta kattoa myöten.
        Radion sekoillut antennisysteemi saatiin korjatuksi asentamalla diversityn poiston jälkeen alkuperäiseen antenniin uusi jännitteensyöttö, uusi antennikaapeli ja muutama liitin ja kaikki toimii.
        Kattoluukkumekanismi irroitettiin, putsattiin roskasta ja vanhasta rasvasta, voideltiin ja moottori vaihdettiin toimivaan.
        Mekanismin asennus kohdilleen onnistui ja systeemi saatiin toimimaan.
        Sisäluukun tökkääminen etureunaan poistui, kun sisäkaton ja luukkumekanismin väliin laitettiin välipalat.
        Verhoilu saatiin eilen paikalleen lopullisesti.
        Viimeinen antennikaapelin väliaikainen liitos korvattiin tänään kunnon liittimellä.
        Tännän on kunnon sauna ja saunajuomat.

        Comment


        • 5 tunnin uurastus kuusiaita tuli valmiiksi [emoji4]

          Comment


            Kohta Iisalmi ja hyvä porukka Kokonniemessä :) tuleepaha tämäki sit nähtyä :)

            Comment


              Tehtiin reilu 200km ilta-ajelu cabriolla pitkin maita ja mantuja. Katto auki tottakai.

              Eräässä kohdassa tie kulki kallioon louhitun solan läpi. En voinut vastustaa kiusausta vaan survaisin kaasun pohjaan. Hetki meni, ennen kuin vanha öljynvatkain sai pudotettua pykälää pienemmälle, mutta kun viimein kierrokset rääkäisi yli 5000rpm:n niin rupesi hymyilyttää.
              Yllättävän hauskalta se tuo vanha veltto kutonenkin kuulostaa kun on tuollainen kaikukoppa ympärillä.

              Comment


                Ensimmäistä kertaa omistus aikana Audin tankki tuli tankattua täyteen. Alkoi hymyilyttämään ajotietokoneen tankillisella ajettava matka (kuvan ottamisen jälkeen nousi viel 70km korkeammalle). Toinen iloinen asia oli ilmastoinnin matkalla alkanut tehottomuus, koska perillä odotti virkistävä järvi. Tosin vähän alkoi jo hikoiluttamaan kun n.400km piti ajaa ilman toimivaa ilmastointia, aika yllättävästi lakkasi toimimasta, mutta täytetään ensi viikolla uudet aineet sisään.
                Attached Files

                Comment


                • Meillä rouva on melko aktiivinen nukkuessaan ja useimpina öinä näkee unia sekä puhuu unissaan. No kertoi sitten yhdestä unestaan: Uni sijoittui meille kotiin ja rouva oli ollut sisällä ja ihmetellyt missä minä olen. Oli sitten mennyt pihalle katsomaan olisinko siellä. Siellä minä olin ollut pihalla audin kontti ylhäällä ja lastannut keltaisia paketteja kyytiin.
                  Rouva: Mitä sä teet?
                  Minä: No lastaan autoa.
                  Rouva: Oletko sä menossa johonkin?
                  Minä: No olen (tuhahtaen)
                  Rouva: Siis mihin sä nyt menet ja miksi?!?
                  Minä: No mä vien Putinille nää juustot!

                  Vittu, että meinas lentää aamukahvit suusta, kun se tän kerto =D

                  Comment


                    Aanelkku pääs pyörilleen ja ulos tallista ekaa kertaa moneen kuukauteen. Pitäisi vielä kasata loppuun, tutkia kaikki sähköviat mitä seisominen taas aiheutti. Mm toinen ajovalo palaa kun huvittaa ja nopeusmittari ei halua toimia. Jarrunesteetkin sais näköjään vaihtaa… aika tunnottomaksi meni poljin parin "hätäjarrutuksen" jälkeen. Mutta hei se liikkuu ominvoimin!

                    Comment


                      A4 sai tuoreen leiman.

                      Comment


                      • Parin metrin aallokko ja Atlantic 75-RIB. Aluksi vähän kankeaa, mutta lopulta alkoi jo hymyä löytymään. Mahtava homma, kun oppii käskyttämään tuota venettä kovemmassa kelissä.

                        Comment


                        • Puhtaasti konttorilta läpi. Tuli jopa kehutkin tuosta ulkonäöstä ja kunnosta:)

                          Comment


                            Omasta vai auton?

                            Comment


                              Ite meen aina vuosikatsastukseen hihat käärittynä kynnenaluset mustina, niin lisää uskottavuutta ja leima tulee, että räpsähtää. "Tuo kaveri, jos joku osaa pitää auton kunnossa!" :)

                              Comment


                              • Tuore leima jaksaa kyllä aina hymyilyttää. Minun tapauksessa katsuri tykkäsi kutosesta kolmisen viikkoa sitten niin paljon, että halusi nähdä sen uudestaankin.
                                Kiitokset taas kerran Mikolle (nimim. Metsässä) menopelin ehjäämisestä :)

                                Comment


                                  Alkuperäinen kirjoittaja angra Näytä viesti
                                  Kasikympin remontti jäi kesken just siihen paikkaan, kun huomasin, että joku tuijottaa minua vesikaukalosta pienillä, ruskeilla silmillään.

                                  Pitikin katsoa eilinen huippuleffa Tappajarotat :)
                                  Oli hauskaa katsoa tämän remontin edistymistä. Pienikin rasahdus jostain niin remontintekijä hyppäsi noin metrin ylös ja taaksepäin.

                                  Comment


                                    Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                    Oli hauskaa katsoa tämän remontin edistymistä. Pienikin rasahdus jostain niin remontintekijä hyppäsi noin metrin ylös ja taaksepäin.
                                    Jos tilanne oli tuo, niin itse en ehkä ois malttanu olla tekemättä jotain pientä jäynää :D

                                    Comment


                                    • Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                      Omasta vai auton?
                                      Aika paha, kyllä tais autoa koskea nämä kehut [emoji23]

                                      Comment


                                        Alkuperäinen kirjoittaja Lipponen Näytä viesti
                                        Oli hauskaa katsoa tämän remontin edistymistä. Pienikin rasahdus jostain niin remontintekijä hyppäsi noin metrin ylös ja taaksepäin.
                                        Toivottavasti ehdit ottaa kopin :D.

                                        Comment


                                          Kävin kaverin venetraikkua katsastamassa. Saman tien kun inssi huomasi uudet jarruvaijerit ja kuuli että kengätkin oli vaihdettu niin homma meni helpoksi, kattoi runkonumeron, valot ja testasi pyörät ilmassa että jarrut vapautti ja käsijarru otti kiinni. 3 minuuttia ja leima vuodelle 2018 asti.

                                          Comment


                                            Alkuperäinen kirjoittaja Tikru Näytä viesti
                                            Meillä rouva on melko aktiivinen nukkuessaan ja useimpina öinä näkee unia sekä puhuu unissaan. No kertoi sitten yhdestä unestaan: Uni sijoittui meille kotiin ja rouva oli ollut sisällä ja ihmetellyt missä minä olen. Oli sitten mennyt pihalle katsomaan olisinko siellä. Siellä minä olin ollut pihalla audin kontti ylhäällä ja lastannut keltaisia paketteja kyytiin.
                                            Rouva: Mitä sä teet?
                                            Minä: No lastaan autoa.
                                            Rouva: Oletko sä menossa johonkin?
                                            Minä: No olen (tuhahtaen)
                                            Rouva: Siis mihin sä nyt menet ja miksi?!?
                                            Minä: No mä vien Putinille nää juustot!

                                            Vittu, että meinas lentää aamukahvit suusta, kun se tän kerto =D
                                            Meillä joskus yöllä kuultua kun käänsin kylkeä ja samalla hilasin itseäni lähemmäs vaimoa: "saisinko asiakasnumeronne"

                                            Comment


                                            • Alkuperäinen kirjoittaja Benkku Näytä viesti
                                              Kävin kaverin venetraikkua katsastamassa. Saman tien kun inssi huomasi uudet jarruvaijerit ja kuuli että kengätkin oli vaihdettu niin homma meni helpoksi, kattoi runkonumeron, valot ja testasi pyörät ilmassa että jarrut vapautti ja käsijarru otti kiinni. 3 minuuttia ja leima vuodelle 2018 asti.
                                              Haista! Kaveri kun käy näyttämässä kärryään, niin jos muutama pyörä vähän pitää neljästä, niin on ok. Sitten kun minä käyn, niin sitovat kärryn monttuun kiinni ja vetävät akselit väkisin rullille. Jarruvoimaa löytyy uusilla jarruosilla juuri ja juuri sallitun, mutta vaunun runko on jo siinä vaiheessa niin mutkalla, että ei meinaa aisan liukuun jäädä tarpeeksi pelivaraa. Kaverin kärryssä on samanlaiset jarruosat katsastuksessa, mitä meidän kärrystä olen korvannut uusilla osilla ja silti ei meinaa kelvata.
                                              Perävaunun jarrut on kyllä yksi helvetin keksintö. Meidänkin kärryssä, niin niillä ei ole ilmeisesti edes uutena toimintaedellytyksiä. Asuntovaunuun kun vaihdoin uudet Hellan äärivalot, niin tuli korjauskehoitus otteeseen, että on liian kirkkaat...

                                              Comment


                                                Noinhan ne katsastukset välillä menee. Välillä ei mikään kelpaa ja välillä ihmettelee itsekin että miten meni läpi. Inssi ei vaan tainut tykätä sun naamasta....

                                                Comment


                                                  Parin metrin aallokko ja Atlantic 75-RIB. Aluksi vähän kankeaa, mutta lopulta alkoi jo hymyä löytymään. Mahtava homma, kun oppii käskyttämään tuota venettä kovemmassa kelissä.
                                                  Taitaa tuo Atlantic olla varsin merikelpoinen runko? Itse kävin tuossa Htech:läistä alkuviikosta vähän kiusaamassa, ihan kivasti sekin menee, tosin Steyristä loppuu voima ja aina pitää pelätä, mitä tällä kertaa meinaa revetä irti :D

                                                  Comment


                                                  • Olipa yllättävän hyvä 20€ bluetooth, fm radioksi.
                                                    Attached Files

                                                    Comment


                                                      Kesäloman eka pätkä eli pari viikkoa alkoi justiinsa. :) Illalla katsomaan minkälainen ihmiskato olutjuhlilla on tänävuonna iskenyt.

                                                      Comment


                                                      • Huomenna aamusta hakemaan koiranpentua [emoji4]

                                                        Comment


                                                        • Iisakin kirkko on valmis! Tai ainakin katsastettu. 2002 oli edellinen vuosikatsastus suoritettu. Nyt pääsee lampaita kuljettelemaan. :)

                                                          Comment


                                                          • 3.8 alkaa työt. 5kk "loma" lusittu. :)
                                                            Näinhän sen pitikin mennä! Yes!

                                                            Comment


                                                            • Hyvältä tuntuu semmoinenkin asia, kun joku ystävä kyselee kuulumisia. Nämä kiitokset meni tuonne Järvenpään suuntaan.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X