Googlaa kuvahaulla A1 vanteita A2 alla ja löytää kuvan omasta autosta twitterissä. Ihmettelin alkuun hetken, että joku laittanu saman väriseen autoon samanlaiset vanteet. Tarkemmin katsottua, sehän oli oma auto. Rupesi hymyilyttämään.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Jaa, tarkoitat tätä kerhon tilin twiittiä. :) https://twitter.com/AudiFinns/status/495618270293401600
Comment
-
Pakko yhtyä tuohon lenkkeilyyn. Aloitin ekaa kertaa elämässäni lenkkeilyn, ostin myös polkupyörän ja on kyllä elämäni parhaimpia päätöksiä. Pudotettavaa löytyy omasta mielestä melkoisesti, mutta ruokavalion muutoksella ja liikunnalla uskoisin kilojen karisevan tasaiseen tahtiin. Ja oikeasti, ei terveellinen ruoka ole ainakaan yhtään pahempaa kuin mikään muukaan, vaikka siinä uskossa olen koko elämäni ollut :D
Comment
-
Parisen viikkoa sitten työmatkapyöräilyyn edukkaasti ostettu hiilikuituinen maantiefillari taitaa osoittaa iloisuutensa vähitellen.
Vähän laiskanpulskeasti sillä liikkunut (sekä vauhdin että ajokertojen suhteen), mutta eilen kävin töissä sillä. Tänään ei sitten oikein ole jalat nousseet hyvin ylös, lukkopolkimilla kun saa nostettuakin. Iloisen tästä asiasta tekee se, että mun ~15 km työmatka oli eilen nopeampi polkea kotiin kuin tänään ajaa autolla. Jospa sitä tästä sais aikaseks poljettua enemmänkin.
Comment
-
Täällä myös kesän toinen maastolenkki fillarilla takana. Tällä kertaa about tasan 16km hyvin vaihtelevaa maastoa ja reilusti korkeuseroja. Kyllä oli hauskaa, varsinkin kun kesti vehkeetkin kasassa! Täysjousto vaan polttelee, tai on poltellut jo useamman vuoden jos pääsisi vähän all mountain tai freeride-tyyppistä ajoa testaamaan esim. hiihtokeskuksissa.
Comment
-
Minä olen ajellut fillarilla työmatkaa ympäri vuoden. Matkaa on noin kolme kilsaa suuntaansa joten ei tule kuin 100km/kk mutta ajelen sitten välillä ihan kuntoilumielessä erillisiä lenkkejä. Ihan mukavaa puuhaa ja tässä kylällä usein autoilua nopeampaakin.
Comment
-
-
Kausari tuonne on hommattuna, joten tavotteena ainakin on käydä vielä useemman kerran kesän aikana ja mielellään toimin oppaana :)
Tästä hiukan mallia, miten ei pidä ajaa :D
https://youtu.be/N6yNKzKBIDo
Comment
-
Nappasin kotoa aamulla jonkun puolikkaan leipäpaketin töihin evääksi. No homeessahan ne oli. Kurkistus jääkaappiin, ei täälläkään ole kuin jotain väsynyttä jugurttia. Kassasta kymppi taskuun ja naapurin karvaranteilta tilaamaan lätty. Egessä käyneet tietää miksi tämä on iloinen asia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja JusabergMinusta korvaustuotteiden käyttö on vähän ongelman siirtämistä, eikä palvele alkuperäistä tarkoitusta.
Comment
-
-
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja jünther Näytä viestiJetin osat tuli vihdoin ja viimein koneistamolta. Koko illan tässä hirveellä innolla sitä kasannut. Jospa sen sais huomenna kuntoon ja koeajolle.
Comment
Comment