Puhdas auto. Tai ainkin oli kun lähti pesuhallista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Vieras
Loma alkoi ja ennen sitä sai korjata Laakkosen väärän diagnoosin. Taas vakio asiakas autoliike on tyytyväinen.
Ja talon käyttöönottotarkastus läpi, jouluksi kotiin!!!
Comment
-
Älä hyvä mies jännitä, sitä mukaan kun promillet nousee kastikkeen maku paranee :D! Yritetään huomenna tulla.
Ja iloisena asiana avuliaat klubilaiset, welloon ja Hammun avulla kaverin auto tuli kuntoon ja toimitettu kotiovelle just ennen joulun loppukiriä :) !
Comment
-
Vahingossa opin tänään, miten saa navigoinnin näkymään FIS:ssä. Melkein kaksi vuotta siihen menikin, luulin jo että ei onnistuisi RNS-D:ssä. Telematiksin virheilmoitus oli aina oletuksena näkyvissä, eikä ole ikinä tullut paineltua siihen liittyviä nappuloita. Kartat vain alkaa käymään vanhoiksi. :)
Comment
-
Näin todella yksityiskohtaista unta, että vaihdoin ässän pois yksityisellä kaupalla mustaan 1.8T B6 cabrioon. Maksoin vielä väliin ja tajusin heti kaupat tehtyäni, että nyt mokasin.
Mistähän se cabrio-kiima oikein tuli, en oo ikinä ees tykänny niistä? Luojan kiitos oli unta :)Viimeksi muokannut Pitkänen; 21.12.2014, 14:05.
Comment
-
Huomenna Finnairin termospullo ottaa nokan kohti Hong Kongia ja meikäläinen on kyydissä. Tulee pieni lomareissu ihan tarpeeseen eikä pahemmin tarvitse ottaa stressiä jouluhömpötyksisä.
Comment
-
Onko niissä jotain vikaa muka?
Aiheeseen sen verran liittyen että ko. vekottimen pissapojan pumppu oli mennyt rikki. Siemensin tekele ei kestänyt kuin 25 vuotta. Uusi Motonetista hintaan 13,90, akku pois ja pumpun vaihto ilman työkaluja ja akku takaisin. Meni ihmettelyineen ja olusineen noin seitsemän minuuttia. Audiin (ihan sama, valitse itse) sama homma olisi maksanut viisinkertaisesti ja olisi kestänyt kymmenkertaisesti.Viimeksi muokannut TeroPee; 21.12.2014, 21:48.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viesti--Audiin (ihan sama, valitse itse) sama homma olisi maksanut viisinkertaisesti ja olisi kestänyt kymmenkertaisesti.
Comment
-
Voi olla että aika kultaa muistot mutta kautta aikain käsittämättömin laite jolla olen itse ajanut on 1.9 205 Gti. Olihan siinä kaikki ranskisten ominaisuudet. Yksikään sähkölaite ei toiminut kunnolla ja vaihdekeppi nyt oli sellainen puurokauha jolla vaihtaessa jännitti aina yhtä paljon että mikä pykälä sieltä seuraavaksi tulee mutta kun se oikea pykälä joskus sattui arvonnassa niin voi pojat sillä oli kiva mennä lujaa.
Comment
-
Ei kai noita pöysööttejä vakavissaan voi omaan ajoon edes ajatella, 106 oon ajanu noin 20m, kun siirsin parkkikselta pesuhalliin.
Näkemättä ostin ja vaikuttaa ny ihan fiksulta peliltä.
Tänään myyntiin.
306 laitan tänään kampuran anturaaassin paikalleen ja toivon että herää tulille.
Jos ei herää niin kuusakoski kutsuu, Jos herää, niin nettiauto.
Comment
Comment