Auto alkaa valmistua kolarin jäljiltä. Toivottavasti saisin tilattua kilvenaluset pian ku uudet kilvet tulee ni samalla sais aluset paikalleen... =)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Viikonlopun aktiviteettina oli vesijetti, vetorengas, vesisukset, pari märkäpukua ja aikaa.
On muuten viimoisen päälle hauska laite ajaa. Naapurit on varmaan hauskuudesta yleisesti ottaen eri mieltä, mutta maltillisiin kellonaikoihin huristeltiin.
Nyt on kropassa joka ikinen lihas kipeänä ja valtava väsymys niskassa.
Comment
-
Vieras
-
Perhevankkuri Volvon vahvuus. Pentele, että voi olla kestävä peli. Viisisylinterinen turbodieseli, mittariin pamahti 263 tkm ja ikä ei tunnu voimansiirrossa missään. Olisipa tuo mun entinen 4F ollut yhtä laadukas tekele. Mutta iloista on se, että tuon panssarivaunun kanssa selviää talvestakin, kiitos 2000 eurolla rempatun webaston. Voi talven ajan miettiä uutta käyttistä rinkelikeulan joukosta.
Comment
-
Ei siitä menny turbiini ;) En ees kehtaa selittää mikä meni ja aiheutti samanlaiset ongelmat :D Siis aivan hirveähän tuo on ajaa ja käyttää muualla kun vasta leivotulla asfaltilla 100kmh nopeudessa. Mutta 4B:n koritöiden ja 4F:n laukeamisen takia pakkopullaa, uusi audi on jo hakusessa. Mielenterveys, uskottavuus ja egohan tässä jo kärsii. Mersumiestä musta ei saa, ei liioin Volvomiestä ;)
Comment
-
Comment
-
Ei olekaan. Mutta näin kuiteissa lukee, oon ihmetelly samaa jo monta kertaa. Mut jos on liikaa rahaa? Ennen minua siis rempattu 2012.
Comment
-
Vieras
Ei kai V70II voi ihan sysipaskaksi haukkua ajoltaan. Kääntyvyys toki on kuin neliveto hiacessa, mutta että noin huono ajaa.
Comment
-
Lähinnä tuo ajettavuus kaupungissa. Jäykkä ohjaus, kankea kääntyvyys. Mutta onhan se ihan mukava moottoriltaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiNoinkohan lähti tytöltä nälkä. Epic.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TeroPee Näytä viestiRadalta narun jatkona tullut auto liikkuu taas omin voimin.
Comment
-
Yksi katkennut pultti uusittin sähköliimauksen lisäksi. Tuolta se näytti ennen liimausta: http://1drv.ms/1lsDn5h
Comment
-
Comment