Emäntä on raahaamassa mua mukanaan Turkuun. Ei onneks kuin maksimissaan kuudeksi vuodeksi, mutta voiko siellä pysyä hengissä niin kauaa? :D
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Loistavaa. Ja sitten on vielä yks merkittävä tekijä ennenkuin voin muuttaa. Nimittäin löytyykö hyvää Audi-korjaamoa? Tarvetta kuitenkin on noin kaksi kertaa kuussa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viestiEmäntä on raahaamassa mua mukanaan Turkuun. Ei onneks kuin maksimissaan kuudeksi vuodeksi, mutta voiko siellä pysyä hengissä niin kauaa? :D
Comment
-
-
Joo, kai se on vaihdettava nicki vaikkapa juurikin Pallivahan Paroniksi, asuinpaikan mukaan kun tuo nykyinenkin melkein on ;) En minä mitään ennakkoluuloja Turkua kohtaan kanna, vaikuttaa äkkiseltään huomattavasti enemmän minulle suunnatummalle paikalle kuin pk-seutu. En nimittäin pidä yhtään.
Mutta iloisia asioita jos pitää löytää, niin tänään on viimeisten öljyvuotojen parsiminen aloitettu. Kohta ei vuoda mistään.
Comment
-
Aiheeseen liittyvää opetusmateriaalia (autoaiheinen, väärä merkki)
Tänään opettelemme länsimurteisiin kiinteästi kuuluvaa negaatiota:
Uusi auto
- Ei siin ol mittän perää et Mäkinen olisis auton ostanu.
- Ei kun on kun on. Mersun.
- Eei uutta kumminkaan kun käytetyn?
- Ei kun uuren. Valkosen.
- Eeei pensakone kumminkan ollu kur riisseli?
- Ei kun oli. Viissatane.
- Eeeei sil simmosi rahoi ol ikänä. Oj joutunu lainan ottama ja joutu vaikeuksi.
- Ei kun o. Oli voittanut lotos.
- Eeeeei päävoitto sentään ollu…
- Ei kun oli. Kymmenem millij jättipoti.
- Eeeeeei yksin sentäv vaan oli porukkalotto?
- Ei kun yksi.
- Eeeeeeei jokeri sentän ollut osunu?
- Ei. Jokeri ei kai ollu osunu.
- No sitä määki meinasin.
Comment
-
Noni, nyt on jo taivuteltu kieltäkin iltapuhteena. Kyllä tuo turku rupee luonnistumaan kuha unohtaa tän karjalan ;)
Comment
-
-
7kk kestänyt A4:n laatikkoremppa + muu pikku laitto pääsi vihdoin siihen vaiheeseen, että pyörät sai alle ja pois pukeilta. Olipa mukava heittää pikkulenkki pitkästä aikaa omin kätösin korjatulla autolla.
Hitosti tekis mieli ottaa suoraan liikenteeseen, mutta pakko malttaa vielä hetki, että saa vähän ruosteita pelleistä korjattua.
Pitää olla myös iloinen tosta vara-autoksi ostetusta polosta, mikä on toiminut tän koko ajan yllättävän luotettavasti. Ollut kyllä todella arvonsa väärti.. :D
Comment
-
No nyt toimii vihdoin Audi. Toimii todella hyvin vieläpä, kun öljyvuodot ja muut vuodot tukittu. Surullinen uutinen on se, että rinkelikeula toimii liian hyvin, luultavasti vain tyyntä myrskyn edellä ;)
Comment
Comment