Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Toisaalta voi olla iloinen että suhtkoht pahasta taudista toipuminen on sujunut hyvin ja lääkityksen lopetuksia jo häämöttää.
Eli tällä hetkellä viel lääkitys kohdallaan. :-P
Kyllä, minä just tilasin itelle uuden ja prosentiksi tuli 22. Toki toivomuksissa on, että vuoden aikana saa jotain töitä. Sitten saa hakea uuden kortin.
Pääsin tänään tutustumaan Metropolian Electronic Raceaboutiin. Kaikenkaikkiaan hieno laitos ja varsinaista tekniikkapornoa. Kyydissäkin olin pienen lenkin ja onhan se vakuuttava laitos. Jokaiselle pyörälle on oma moottori ja niitä voidaan ohjata itsenäisesti. Jos ymmärsin oikein niin pyörimisnopeutta ja momenttia voi muuttaa toisistaan riippumatta ja niillä voidaan vaikuttaa auton käyttäytymiseen ajossa. Termi oli kai torque vectoring. Parasta tuossa on että koodi on kokonaan kotimaista tuotantoa ja käytännössä sen on tehnyt autoa tänäänkin esitellyt Sami Ruotsalainen. Vakuuttavaa toimintaa! Kyytiinkin pääsin ja on aika laite kulkemaan! www.raceabout.fi/era
Pääsin myös ajamaan täysin sähkökäyttöistä Fiat Dobloa, mielenkiintoinen laite sekin!
Ensimmäinen kairaus lähijoella, tulos 40cm teräsjäätä. Pari tuntia turailua ja ratahan sinne syntyi. Audi seisoo tallissa piikeillään ja odottelee aamuaurinkoa. ;)
Vessan alakaapinovet vs. Juha 5-2. Eli 5 ovea kun paketeistaan kaivoi, niin vihdoin sai kaksi ehjää, eikä menny koko projektiin aikaa, kuin risat 3 viikkoa. (kerrottakoon tässä, että ne 3 rikkinäistä oli posti rikkonut kahdessa eri toimituksessa, en mää niiiin poropeukalo sentään ole). Lopulta voisi jo Kalustetukun reklamaation hoidostakin kiittää, alkoi varmaan usko sielläkin jo horjua.
Vessan alakaapinovet vs. Juha 5-2. Eli 5 ovea kun paketeistaan kaivoi, niin vihdoin sai kaksi ehjää, eikä menny koko projektiin aikaa, kuin risat 3 viikkoa. (kerrottakoon tässä, että ne 3 rikkinäistä oli posti rikkonut kahdessa eri toimituksessa, en mää niiiin poropeukalo sentään ole). Lopulta voisi jo Kalustetukun reklamaation hoidostakin kiittää, alkoi varmaan usko sielläkin jo horjua.
Kalustetukun omistajan tuntien, olisin ihmetellyt ellei reklamaatio olisi pelannut, on kyllä erittäin asiallinen jannu!
En oikein tiedä kumpaan olisi tämän laittanut, menkööt tänne. Olo on helpottunut kun tultiin molemmat siihen tulokseen, että ei ole järkeä enää yrittää korjata suhdetta. Eli avioero vireille.
Vuoden verran kokeiltiin saada hommaa skulaamaan, ei onnistuttu. Parempi näin.
Fabia lähti uuteen kotiin. Helppoa se on tuo auton myynti, kun on kyse edullisesta ja pieniruokaisesta autosta. Ei tarvinut edes mihinkään myyntiin laittaa, kun ostaja tuli kyselemään.
Haettiin emännälle uus auto, 1,6 -05 sportticorolla. Hyvän näkönen lippoineen päivineen ja tekniikka kunnossa.:) Kyllä kelpaa, kun Fiiatti jäi Hämeenlinnaan!!:)
Fabia lähti uuteen kotiin. Helppoa se on tuo auton myynti, kun on kyse edullisesta ja pieniruokaisesta autosta. Ei tarvinut edes mihinkään myyntiin laittaa, kun ostaja tuli kyselemään.
Mulla on just leimattu -03 fiiatti, eikä se kelepaa kenellekään. Ehkä se eioo parhaassa talviauton maineessa ja nämä pakkaset.. :D
Comment