Joo, itte rupesin käymään kaljalla reilu tunti sitte :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Alotin tiistaina 7.1 Champix tupakanvierotus kuurin ja tulokset ovat jopa poikkeuksellisen hyvät. Lähtökohta oli 17.v tupakointia takana ja nyt lopussa puoltoista toppaa päivässä. Aloin vähentämään heti kuurin alotettuani siten et kolmantena päivänä enää 3 röökiä ja nyt puoltoista päivää ilman ja ei edes tee mieli polttaa.. Ainoa tauko on ollut 17.v aikana kun olin keuhkokuumeessa jolloin en polttanut, muuten oon kyllä kaikki kuumeet yms köyhyyttäny ihan huolella. Tiedän et on liian aikaista tuulettaa, mutta jotain hyötyä tosta on.
Comment
-
Saihan tuo toverini legioonan Matti tämän aikaiseksi, nyt voin jo ihan ylpeänä pitää tuota lätkää omissa liiveissä;). http://www.omantienkulkija.com/
Comment
-
Kyllä oli itselläkin taannoin tuo diners clubin kortti. Oli melkoisen työn ja tuskan takana saada oikeasti lopetettua. Kolme vai neljä laskua (kk vai vuosimaksu, ennyt enää muista kumpi) sieltä tupsahti, joista jokaisesta soitin perään, että tää piti olla jo suljettu. Joka kerta asiaa pahoiteltiin ja luvattiin hoitaa kuntoon. Ei tuu enää kyllä tuota korttia.
Comment
-
Tuolla DC:llä menee kyllä joku markkinoinnista vastaava kiertoon, jolleivät sitten sulje koko Suomen putkaa. Sen verran hienosti on kampanjoitu viime aikoina. Korttia on mm. lentokentillä kaupusteltu ihmisille sillä featurella, että Seutulaan tulee oma lounge. Unohtivat vaan siinä yhteydessä kertoa, että menee maksulliseksi, oliko se nyt 19 egee / naama. Tässähän on ulkomailla jo jokusen vuoden joutunut seuralaisen maksamaan, nyt siis saa maksaa myös itsensä syömään suolapähkinöitä...
Huoltoasemilla tuo kortti ei ole enää uusissa automaateissa toiminut aikoihin. Baltiassa kortti ei käy enää muuhun, kuin jääskrapaksi. Pisteisiin liitetty palkinto-ohjelma on nykyään suuri vitsi. Ei ole ihan 1-2 tuttua, keneltä olen kuullut, että tuo kortti lähtee lompakosta...
terv. nimimerkki "member since -90"
Comment
-
Itse myös juuri DC kortin lopetin, kun ei se tuntunut tosiaan maailmalla käyvän edes paikoissa, joiden ikkunassa oli DC:n tarrat. Viimeinen niitti oli tuo loungen muuttuminen maksulliseksi. Eipä oikein saa enää kortille vastinetta, kun maksamaan sillä en ole pystynyt, ja longessa en kyllä ole saanut vastinetta 19 eurolle.
Kyllä tuo lopettaminen ihan netissäkin onnistuu. Kirjautuu sisään -> Omat tiedot, ja heti ylälaidassa löytyy kohta "poista kortti". Siihen sitten saa vapaasti avautua, kun kyselee syytä kortin lopettamiselle.
Comment
-
Tässähän on ulkomailla jo jokusen vuoden joutunut seuralaisen maksamaan, nyt siis saa maksaa myös itsensä syömään suolapähkinöitä...
Huoltoasemilla tuo kortti ei ole enää uusissa automaateissa toiminut aikoihin.
Comment
-
Joo on siitä jo aikaa, kun seuralaisen sai ottaa mukaan ilmatteeks. Kunhan nyt avauduin "koko ajan" heikentyneistä eduista. Tosiaan silloin 90-luvulla (1900..) toi oli vielä aika herra-kortti, sittemmin ei niinkään.
Täälläpäin ainakin Teboilin ja ST1 aseman automaatit tuota hyljeksii.
Comment
-
Suomen energiayhtiöstä soiteltiin ja edullista sähköä olis ollut tarjolla. Siihen loppu tarjoaminen kun kommentoin miten tökeröltä kuulostaa joku -50% tarjous ensimmäisen kuukauden sähköenergiasta. Ja kiinnostaako vaihtaa luotettavaa sähköntoimittajaa jonku rupisen 50 euron vuosisäästön takia, eipä juuri.
Onneksi myyjä älys lopettaa tarjoamisen suht joutuin.
Comment
-
Edellisen työnantajan palveluksessa oli helppo sanoa, kun sähkönmyyjät soitti. "Olen energiayhtiön palveluksessa"... loppui puhelut yleensä lauseeseen "kiitos ja hyvää päivänjatkoa" :D
Comment
Comment