Ajoin äsken -07 s8:lla, on äänet jotain uskomatonta ja vetojakin oli kohtuullisesti..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Ässä löysi uuden omistajan tänään. Äkkiä meni loppujen lopuksi kaupaksi.
Melkein tippa linssissä katsoin kun se ajoi pihasta! Luopumisen tuskan takia olisi tämän voinut kirjoittaa tuonne toiseenkin viestiketjuun.
Uskon että uusi omistaja on tyytyväinen ostokseensa. Itse ainakin olin koko omistusajan!
Nyt sitten pääseekin etsimään uutta autoa! Olisiko kellään kivoja tiedossa? :)
Comment
-
Tää kaupantäti karistaa tän maan pölyt jaloistaan ja lähtee kohti uusia seikkailuja :D
Pitkäaikainen unelma toteutuu ja pääsin matkaoppaaksi -tai no aluksi menen lastenkerhoja vetämään, mutta lämpimään kuitenkin pääsen :)
Oon kyllä niin innoissani ja odotan jo kovasti lähtöä, toki välissä iskee paniikki että mitä mää oikein teen :) Onneksi sieltä pääsee aina takasi jos ei jostaki syystä nyt sit olekkaan mun juttu..
Comment
-
Hahahah :D Juu no on mua jo muutaman kerran reissuilla kosittu, ku yrittivät saada menemään heidän baariin jne jne..
Mutta kiitos kiitos, enää viikko töitä Prismassa ja sit on melkein kk aikaa saada asiat kuntoon täällä Suomen päässä, melkein kaikki tavarat onki jo myytynä :P Auto pitää ajella pohjoseen veljen hoitoon ekaksi 6kk, mutta seki myydä sit pois jos tuonne maailmalle jää pidemmäksi aikaa.
Comment
-
Ässässä leima jälleen vuodeksi :)
Pari pientä miinustakin tuli tämän päivän saldoon.
Kuskin lukkoon ei mene avain, se menee maanantaina laittoon.
Toisen korjaamon pihapuusta tullu liemet katolle ja kylkeen, eli auto perusteelliseen pesuun. Ja samalla reissulla etupuskuri nosturiin ja jäljet tuoreessa maalissa. Ei onneksi näy, joten luultavasti annetaan olla tuon asian. Tai näkyy, jos osaa katsoa.
Ei oikeastaan voi enää kun nauraa, miten paljon tämä auto on osannut vastustaa :D Kohta hakemaan jotain myrkkyä moponetistä, että saapi noi kiimanesteet pois auton päältä. Samalla joku tuoreelle maalille kuuluva vaha.
Comment
-
-
Bemariin kansi haettu, ja kauppakeskus jumbosta selvitty, eikä tarvinnut käydä monessakaan vaatekaupassa, löysin gamestopin ko. kauppakeskuksesta ja olihan siellä pakko vierailla, muutama pelikin tarttu mukaan. Eikä tarvii enää tojotalla ajella. 600 kilsaa anjoviksella alkaa riittää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiVoitettiin sentään yks peli Neulamäen perinteisessä petankki kisassa, no sijoitus oli mitä oli mutta mukava oli kuitenkin.
Ja tuttu "hävittäjä" Fouga Magister teki vielä pari kunniakierrosta kentän yllä pelien aikana.
Kiitos siitä Kallelle;).
Vaikkapa tuossa Mukkulan frisbeegolfradan yllä :)Viimeksi muokannut marre; 24.8.2013, 21:21.
Comment
-
Kerron kyllä terveiset, mutta mulla mitään hajua mikä tuon Fougan toimintasäde on?;)).
Meinaan tuosta Rissalasta on vaan pikkuhujaus tänne meille.
Toisaalta kummastutti nuo pelikaverit, siis jotkut kun eivät osanneet arvostaa kyseistä manööveriä.
Hornetti se siellä menee heidän mielestään, eikä edes katsota taivaalle mikä siellä on.
No en minäkään välttämättä tykkää petankista;)).
Comment
-
Ja tuosta tasapainotuksesta sellainen, kun renkaita eri vannesarjoille vaihdellessa ihmettelin ääneen miksi tuo satapainotus muuttuu sain rengasliikkeestä varsin järkevän kuuloisen selityksen asialle. Rengas kun yleensä kuluu (madalletussa autossa) enemmän sisäreunastaan, niin tämä aiheuttaa ettei renkaan tasapainotus ole sama kuin tasapaksuisella kulutuspinnalla olevalla renkaalla. Renkaan kulutuspinnan toisen reunan nopeampi kuluminen saa tuon tasapainotuksen pieleen. Omasta sitten mittasinkin urasyvyydet ja oli sisäreunasta noin 0,5-1mm enemmän kulunut. Tasapainotuksella noista tuli hyvät ja kehtasi myydä rengassarjan eteenpäin.
Comment
-
Ammeen katto imuroitu, pesty ja hoidettu. Sen lisäksi "karvahattu" asennettu paikalleen, eli talvi saa tulla :)
Comment
-
:D :D , en muuten tuota olisi tehny, mutta kokemus opettanu, että kun alkaa oikeesti olla kylmä ja sataa vettä, niin tuo ei enää oikein onnistu.
Comment
-
Iloitsen kyllä näitä mahdollisuuksia työni puolesta. Erikoiset sekä onnekkaat ajopäivät tuovat hyviä muistoja ja hetkiä hiljaisiin työpäiviin, paluumatka yksin tämmösiltä keikoilta on kyllä meleko raskasta toisinaan - varisinkin yötä vasten pimeässä. Hatunnosto siis todellisille rekkapenoille! Eilisen saldo 1200km, kotiuduttu noin kello 2.15. Tässä liitteenä muutama kuva puhelimesta eilisestä päivästä:
Comment
Comment