Alkuperäinen kirjoittaja Sound
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
-
Nyt täytyy nostaa hattua kaikille clubilaisille kun kävin hakemassa mukavan ja kohteliaan Audiclubilaisen luota A6:n lauantaina ja isäntäväki tarjosi lounaan perheensä seurassa, jonka jälkeen auto oli pestynä tallissa odottamassa. Kaiken tämän päälle hän huoli vanhan Volkkarini vaihdossa. Olen aina inhonnut autokauppoja ja jos kaikki sujuisi näin hyvin, niin olisi paljon mukavampi vaihtaa autoa.
Jälkeenpäin tuli vielä sähköpostilla kehut että VW oli paremmassa kunnossa kuin odotti.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Nuijari Näytä viestiIhana kevät sää.
Comment
-
Oli naurussa pidättelemistä tänään, kun Bilia oli muistanut minua mainoksellaan, jossa he tarjosivat huikeat 31 800 euroa Diudistani _vaihdossa_ vajaavetoiseen ja alitehoiseen volle-traktoriin. Pikainen katsaus Nettiautoon paljasti, että vastaavista rinkulakeuloista pyydetään pääsääntöisesti yli 40ke.
Comment
-
Koko talven olen märehtinyt tuota ässän tuulilasia, kun se pitäisi vaihtaa. No sitten hetken aikaa tämän postauksen jälkeen tajusin ensimmäistä kertaa, että minullahan on autossa lasivakuutus. Piti oikein soittaa IF:lle ja varmistaa asia ja kyllä se näin on. Omavastuu on siis 180€ ja ystävällinen setämies sanoi puhelimessa, että minulle on kertynyt omavastuu bonusta 160€ joten uusi tuulilasi jää maksamaan minulle 20€. Not bad...
Comment
-
-
-
Kesä gummit alla :) Ei sinänsä tämäkään mennyt putkeen vaan ensin piti korkata kierre spaceristä :/
Comment
-
Juu alukierteillä, jaon muuttavat 5x100 -> 5x112. Nuo on liian kaposet nii pitää teettää leveemmät ja teräs holkeilla.
Comment
-
UIT:n Ilometritehdas oli oikein hauska vaikkei vielä ollutkaan viilattu ihan valmiiksi saakka. Suosittelen. Ja knoppitehtäväksi: bongaa kerholainen. :)
Comment
-
Piristi aamupäivää http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...4&postcount=25
Isän, pojan ja pyhän hengen nimeen :D
Comment
-
Pikkasen venähti vaihteeks värkkäilyt mutta kannatti!
Kesävanteet tuli hioskeltua loppuun ja äskön kävin vetämässä viimesen lakka kerroksen. Eikä ees tullu valumia :D
Sitten kaverin matukkaa pitemmän aikaa vaivanneen vian sain paikannettua ja korjattua. Eikä aikaa menny kun vaivaset muutama minuutti vian löytämiseen ja korjaamiseen.
Comment
-
lyhtäri
A6 cd pesä
Kokeilin tuossa juuri A6 2.7 tdi 2007 ja olihan mieltä hivelevää kyytiä. Ainoa miinus oli, että kun kokeilin cd soitinta niin otti kyllä levyn sisään, mutta en saanut sitä soimaan ja eikä se rontti sitten antanut sitä levyä pesästään ulos. Eli ilmoitti näyttöön jotain että cd soitin ei ole asennettu. Oli sakasankileinen ohjekirja joten en ymmärtänyt tuosta mitään. Osaako joku sanoa missä vika ja miten tuon saisi toimimaan? Myyjä lupasi kyllä selvittää syytä, mutta tarvitaanko tuossa siis jokin asennuslevy ?
Comment
Comment