Pääsin työhaastatteluun Sveitsiin ja kauan odotettu Nikon 70-200mm f2.8 VR on noudettavissa liikkeestä!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TDIq Näytä viestiKäyttöönottokatselmus suoritettu eilen. Tänään viimeinen muuttokuorma sisään ja illalla ensilöylyt omassa saunassa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Tolkkju Näytä viestiMies lähti "hakemaan muumilimsaa", ja on edelleenkin sillä reissulla :)
Comment
-
Tieturva 2 kortti plakkarissa.
Kurssilla jäi päähän eniten ehkä se, että on jatkossa käytännöstä kaikkien tekemisistä vastuussa työmaalla.
Jatkoseuraamukset meneekin sitten varmaan tuonne "ottaa päähän" ketjuun :D
Comment
-
Tieturva 2 kortti plakkarissa.
Meidän firmassa ei ole kenelläkään kakkoskorttia.
Comment
-
Tänään oli kyllä kaikin puoli hyvä päivä! Työhaastattelun ja objektiivin lisäksi kotona odotti verolappu ja palautuksia on mukavasti tiedossa. Treeni kulki hyvin salilla ja kotona vielä kunnon pasta-ateria huiviin viinin ja salaatin kera!
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiHalus mies vain edes hetken aikaa olla jossain "omilla teillään" ;)
Comment
-
Kuka muka ostaa kukkia jos ei oo ollut jossain pahanteossa... ;)
Ei tarvi ottaa itteensä.
e: Päivän muihin aiheisiin, ensilumi tuli toisen kerran tänä talvena :) 900 metrin kävellen suoritettava työmatka vaihtui 15km autolla suritettuun hupiretkeen. Päätös tuli samantein kun vilkaisin aamulla ekan kerran ikkunasta ulos. Nauttikaa vielä kun voitte, kohta tää jo loppuu.Viimeksi muokannut hopsis; 31.3.2012, 10:07.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiAi samperi, nyt meinaa täti monica ottaa kierroksia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiVanha viisaushan menee kutakuinkin niin, että äijä porukassa ollaan niin sitä alfamiestä ja kotona saadaan sieltä sängyn alta se viiminen sana "Teen mitä haluat, kunhan et enään lyö" :)
Comment
-
ku toisitte akoillenne kukkasia ihan vaa että haluu ilahduttaa/miellyttää.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tpv! Näytä viestiKhyyllä tuota harrastetaan, kiva huomioida toista ja ennen kaikkea nähdä se ilo toisen kasvoilla. Paska homma vaan, että lähes joka kerta tulee se kysymys "minkä takia nää nyt tuli"... Ihan ku aina ois ollu pahan teossa... :o
Comment
-
Mä sain itse aikanaan lähestulkoon selkääni, kun vein silloiselle avopuolisolle kukkakimpun kotiintullessani. Aika vaikea oli ihan pyyteettömästi pyrkiä ilahduttamaan, kun kaikessa nähtiin taka-ajatuksia.
Seuraavan akan otan sitten, kun löytyy sellainen joka oikeasti uskoo ja ymmärtää, ettei mies osaa lukea ajatuksia.
"Mikä nyt vaivaa?"
"EI MIKÄÄN."
"Selvä. Ei sitten."
"...."
Comment
-
Mä oon sanonu ukolle et jos ilahduttaa haluu nii oon helppo/halpa. Hierontaa,suklaata tai limskaa.
Ai samperi, nyt meinaa täti monica ottaa kierroksia :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Crash_ Näytä viestiVääntäen ratakiskosta tilanne on vähän nii ku toisitte akoillenne kukkasia ihan vaa että haluu ilahduttaa/miellyttää. MUTTA taas toisaalta empä usko että te sellasta ees harrastatte saatika muuta yhtä "romanttista"....
Comment
Comment