Alkuperäinen kirjoittaja KuiKelo
Näytä viesti
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja TolkkjuYkköstielle oli (ainakin Turun päähän) ilmestynyt kesärajoitukset tänä aamuna, which was nice.
Comment
-
-
Urssi sai taas leiman, olihan se jo viikon pukeilla huilimassa niin sopii saadakkin.
Kässärivaijerit, alatukivarsi, jarruletku ja putket siihen, pakoputkesta hitsasin kaikki liitokset migillä kiinni. :)
Comment
-
Jotenkin tuntuu, että elämä luistaa taas pitkästä aikaa kunnolla! TT:n YO lähti heikkona E:nä kohti lautakuntaa, Audi valmistuu pikkuhiljaa, 18v synttärit lähestyy, taitaa tyttöystäväkin olla kohta ja muutenkin tuntuu että ei väsytä ollenkaan päivisin ja jaksaa tehdä!
Edit. Lisäks vielä saa tehtyä viikottain aika hyvin työtunteja, joten on rahaakin taas tuohon audin laittoon :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Ipsi Näytä viestiTuo eka kyllä muuttaa aika pian tuon toisen. :-p
Comment
-
Kässärivaijerit, alatukivarsi, jarruletku ja putket siihen, pakoputkesta hitsasin kaikki liitokset migillä kiinni. :)
Ja jarruletkukin vaatii melkein aina sen putken kaverikseen.
No onneks ne on vielä halpoja uusittavia.
Comment
-
Vakuutuslasku tuli. Yleensä nämä lähinnä ottaa päähän, mutta tutkailtuani tarkemmin laskua, huomasin etteivät olleet laittaneet bonusta ollenkaan kaskolle. No soittoa yhtiöön ja paljastui että olin vahingossa ottanut osakaskon kevytkaskon sijaan, joten ei bonusta pidäkään tulla. No, asiakaspalvelija ystävällisesti kertoi, ettei osakaskoon kuulu kolariturvaa, niin mehän vaihdettiin se osakasko siihen kevyeen siinä puhelimessa. Esimerkillistä palvelua, sanon. Yhtiönä Pohjola.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiKuuntele vanhempia ja kokeneempia, Hannun sanoissa pilee totuuden siemen, sekä sulle tulee enemmän asiaa "Että ottaa päähän" topiciin ;)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja _--Ville--_ Näytä viestiNo se on kyllä varmaan totta, että tuolla "ottaa päähän" topickissa tullaan vierailemaan useastikin :D Sen verran on noista parista entisestä suhteesta oppinut :D Sehän on siis tosiasia, että kaikki naisasiat päättyvät aina tuonne "Nyt ottaa päähän" topickkiin! :D
Hyvänä esimerkkinä mun ukkoni lähti vartavasten hakee mulle pullon muumilimsaa tuolta huoltsikalta asti jonne matkaa on kuitenki lähemmäs 10km? Tääki juttu juons siihen et vaa tuumasi tossa sohval hetki istten et tekis miel limskaa nii isäntä otti ja tuumas et haetaan vaikka pakko ei olis ollu.
Vetos siihen et jos mä pidän kämppää pystys nii miks ei sitä tekis toisen etee sit vastapalveluna jotain. Ja jos joku kehtas joskus väittää ette herrasmiehet on kadonnut luonnonvara xD
Comment
Comment