Oma auto vihdoinkin takaisin pihassa! Kuukauden kärvistelyn jälkeen on kyllä hienoa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Iloiset asiat.
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiKäytiin kattomassa Sami Hedbergin Kokovartalomies 2, oli hauskaa :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja RistoEe Näytä viestiTahkolla. Ei tarvine lisäselvitystä
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja tieros Näytä viestiNo nyt olis putkistoki asennettu :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJaa, että pessimisti ei joudu pettymään, vai miten :)
Comment
-
Jääratavolvo alkaa pikkuhiljaa saapua elämänsä ehtoopuolelle. Jaa miksi iloisissa asioissa? Siksi, että saa syyn hankkia lisää tehoa...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJaa, että pessimisti ei joudu pettymään, vai miten :)
Comment
-
Öljyjen sylkäsyn syy selvisi kun saatiin auto nosturille ja pohjamuovi pois. Öljyproppu nökötti nätisti pohjapanssarin päällä! Proppu paikalleen, suodatin vaihtoon ja uuet ölpät sisuksiin plus vikakoodit nolliin ja ei muuta kun kovaa ajoa. Xenonitkin saatiin vihdoin laitettua lyhyisiin.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiEi huono ajattelu tapa :)
Oma lappu voitti yhden 4 rivin, yli puolet numeroista kuitenkin oikein :P
Comment
-
Yöllä olin vakaasti sitä mieltä, että juuri se yksi kaunis hetki silloin vaimokkeen kanssa oli suuri virhe, mutta nyt tässä päivää tuon pikkumiehen kanssa vietettyäni se mieli on kummasti muuttunut. On se kumma, kuinka voi pieni ihmisen alku olla samaan aikaan niin helvetin rasittava, mutta silti niin rakastettava!
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viestiYöllä olin vakaasti sitä mieltä, että juuri se yksi kaunis hetki silloin vaimokkeen kanssa oli suuri virhe, mutta nyt tässä päivää tuon pikkumiehen kanssa vietettyäni se mieli on kummasti muuttunut. On se kumma, kuinka voi pieni ihmisen alku olla samaan aikaan niin helvetin rasittava, mutta silti niin rakastettava!
Comment
-
Ole Monica ihan rauhallisin mielin, kyllä sinäkin saat vielä valvoa jossain vaiheessa aivan varmasti. Meillä ipana on nyt vajaat 11kk ja ollut aina melko levoton nukkuja. Tällä hetkellä reppana on vielä kauheassa räkätaudissa niin ei siitä nukkumisesta meinaa tulla yhtään mitään kun ei henkeä tahdo saada. No, parempaa kohti kuitenkin koko ajan mennään, siihen täytyy koittaa uskoa.
Mutta vaikkei kunnolla nukukaan, niin on se vaan niin saakelin suloinen viikari!
Comment
-
Kaikki aina puhuu näistä hirveistä heräilyistä ku ketuttaa nousta yms kauhu hetkistä nappulan kanssa. Edelleen odottelen koska mulle koittaa nämä. Neiti jos siis +1kk vanha.
Liesi on esim. kiva käydä laittamassa päälle, samaten kahvinkeitin ja on myös tavattoman kivaa heittää keittimen lasipannu lattialle. Uskoisin, että lähes jokaisen vanhemman kärsivällisyyttä tullaan silloin koettelemaan moneen otteeseen. Sanoisin siinä olevan oma haasteensa, kun lasta pitää valvoa ihan koko ajan hänen ollessa valveilla. Pikkuvauvan voi sentään laittaa nukkumaan toiseen huoneeseen ja puuhailla itse jotain muuta sillä aikaa.
Minun pikkupoika nyt 2,5v ja odottelen innolla aikaa, kun hän alkaa ymmärtämään annettuja ohjeita jossain määrin (varmaan tajuaa nytkin, mutta on hiffannut ettei ole pakko totella) ja ennen kaikkea tekemään sitä mitä sanotaan eikä jotain ihan muuta :)
Mutta joo, päivääkään en vaihtaisi pois.
Comment
-
odottelen innolla aikaa, kun hän alkaa ymmärtämään annettuja ohjeita jossain määrin (varmaan tajuaa nytkin, mutta on hiffannut ettei ole pakko totella) ja ennen kaikkea tekemään sitä mitä sanotaan eikä jotain ihan muuta :)
Mulla on 9v. ja 5v. koltiaiset. :)Viimeksi muokannut quattro20v; 12.2.2012, 21:20.
Comment
-
Lapset ovat AINA iloinen asia...
Alkuperäinen kirjoittaja A6tonen Näytä viestiJeps, yhdeksän vuotta ollaan vasta odoteltu meidän pojan rauhoittumista...
Comment
Comment