30 v synttäreitä juhlittiin pojan varpajaisten kans samaan aikaan, ja kutsuun kirjoitin 'ei lahjoja kiitos'... Nämä kaksi ilmestyi viinakaapin hyllylle kuitenkin. Onko mistään kotoisin? (ps. minkä prkl takia iphone kääntää kuvan vinksin vonksin?)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Viskiharrastajia?
Collapse
X
-
Jos tuo kuvan Nikka on puoliksikin yhtä hyvää kuin Yoichi niin vie kyllä kielen mennessään. Mä avan hiljattain Nikka from the barrelin ja oli kyllä hyvää "blendiä". http://www.nikka.com/eng/products/bl...thebarrel.html
Ei jättänyt kylmäksi tuokaan. Springbank kymppiä pitäisi ostaa uusi pullo. Oli niin ikään herkkua. Avaamattomana odottelee Highland park einar ja Talisker storm. Millaisia mahtavat olla. Perus kymppeinä olen kyllä molempia juonut.Viimeksi muokannut JM; 26.10.2014, 16:12.
Comment
-
Itse olen viimeaikoina haalinut Bruichladdich Octomore-kokoelmaani. Aikasemmin hyllyltä löytyi tuo 4.2 Comus painos, jonka olen avannut. Samaa painosta sain haalittua hyllyyn vielä toisenkin yksilön. Viimeisimpänä tarttui ulkomaan matkalla lentokoneen ennakkotilauksena, vain Travel Retail-painoksena tehdyn, Octomore 06.2. Tuota ei siis saa Alkoista. Viikonloppuna tuossa sitten selailin Alkon valikoimaa netistä ja huomasin että tuon 06.2 rinnalla valmistettua 06.1 Scottish Barley-painosta oli saapunut eri puolille Suomea Alkoihin. Kävin sitten äsken hakemassa pojan kotiin.. :) I can die happy now. Ei lopu Octomoret nyt kesken.
Ja jottei hehkutus lopu tähän niin hyllyyn tuli vielä yksi tisle ystäväni Irlannin matkan tulijaisina, nimittäin Knappogue 12yo. Yhden siivun jo siitä pullosta sivalsin ja oli kyllä veikeä verrattuna Skotti-viskeihin.
http://juiced.kuvat.fi/kuvat/INSTACa...pg/_img900.jpg
Comment
-
Kyllä noita saa Alkosta kuten mitä muutakin kaupallista nektariinia, jättää tilauksen sisään, odottaa ja hakee pois valitsemastaan myymälästä. Huomioitavaa ehkä, että yleensä pienin yksittäinen tilaus on myyntierä, esim. laatikko (vaikkapa 6 tai 12 flindaa) ja tilauksen määrästä riippumaton erikoistilausmaksu kiinteänä per tilaus.
Edit viimeinen: jep, jep.Viimeksi muokannut trallalaalaakso; 28.10.2014, 14:51.
Comment
-
Tulipas taas maistettua erityisen herkullista ja harvinaista tuotetta. Kyseessä Glendronach 1972. Paikallisessa pubissa pääsin maistamaan ja 1 cl maksoi 14 €, eli erittäin tyyristä tavaraa. Maksaa kuulemma 500€ pullolta. Oli kyllä mielenkiintoinen kokemus. Erittäin mausteinen ja suolainen pullotusvahva viski hennolla Sherry-vivahteella. Suosittelen maistamaan hinnasta huolimatta, on joka tilkan arvoinen.
Muilla vuosiluvuilla varustetut Glendronachit, eivät ole mitään tähän verrattuna.
Comment
-
Meinasin tänään Jumbon "prismareissulla" kopata kyytiin kaski pullon, mutta vielä jäi hyllyyn. Pitäis varmaan maistaa jossain ennen kuin maksaa 70 € puolikkaan lekasta. Sitä maistaneet heittäkääpäs enemmän kommenttia. No jotain piti ostaa kun puotiin kuitenkin oli eksynyt, niin pihistelin ja ostin Speyburn 10- vuotiaan. Clynelishin 14 yo:n korkkasin tänään, ei ollenkaan huonoa hintaisekseen.Viimeksi muokannut Zikke; 15.5.2015, 22:22.
Comment
-
Uusimmat hankinnat.
Caol ila Special release limited edition.
Lagavulin 16v.
Viimeksi muokannut harrastelija; 21.6.2015, 17:31.
Comment
-
Tulipas erään fb-foorumin kautta yllytettynä tilattua Balblair-tuote. Tislattu 1990 ja pullotettu 2014. Suodattamaton ja 46-volttinen. En vielä raaskinut korkata, pitää hetki pihistellä. Ai niin, ja hinta oli ainakin vielä maistelun puuttuessa erittäin kohtuullinen alle satasen rahteineen.
Comment
Comment