Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vitsejä yms.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Tietääkö kukaan miten vedetään Paavi-kännit?
    -Yksi taluttaa, ja toinen tulkkaa puhetta
    Paavi-kännit vedetään seuraavasti: kaksi kaveria taluttaa, yksi tulkkaa puheen ja ite ei pysty ku morjesteleen (jos sitäkään).

Comment

• Laitetaan tämä tännekkin, koska meni väärään ketjuun aluksi ja naurattaa vieläkin :D

http://www.youtube.com/watch?v=hPpheUKd8qA

Comment

• What is the difference between Africa and finnish cigarette-store?

- You can not find Smart black from Africa.

Comment

• Teemun krapuloista puuttuu vain se kuuluisa susikrapula.
          Kaikkihan sen tietää, mutta kerrataan vielä kerran:

Heräät aamulla illan juhlimisen jälkeen sen illan kauneimman naisen vierestä, jonka pää lepää sinun oikosena olevan kätesi päällä.

Avaat silmäsi ja huomaat kaamean näköisen nartun vieressäsi, joka vielä kuorsaa iloisesti.

Paniikin iskiessä puret kätesi poikki, (niinkuin susi rauta-ansassa ollessaan) jotta pääsisit hiljaa hiipimään pois.

Comment

Tässäpä kaikille perjantai-illan tunnelmissa oleville puujalka:

Bruce Dickinson ja Steve Harris olivat kalassa. Harrisilla kala nyki, Dickinson kysyi: Mikä siellä on?
            Harris vastasi: Ahven.
            johon Dickinson: Eisiishai?

Comment

• No kerran Mikko laittoi tänne lontoota, niin tehdään ns. käännynnäinen:

Eka maailmansodassa jossain juoksuhaudassa brittisotilas huomasi Australiasta tulleen vapaaehtoisen, joka käveli juosuhaudan reunalla pää ylväästi pystyssä saksalaisten tarkkampujien sopivana uhrina.

Dialogi:

Britti : Hei tulitko tänne kuolemaan?
              Aussi: En, tulin tänne eilen

Siis lontoonkielellä ja aussimurteella tästä tulee huumoria

Comment

• Ne joille ei auennut tuo kapazin juttu, "Did You come here to die" äännetään samalla tavalla kuin aussienglannissa "Did You come here to day", eli "tudai," liudentuneella i:llä tosin.

Comment

• Vanha kunnon "spuge" löysi maasta satasen ja oli siitä tottakai hyvin onnessaan. Ainut huoli oli vain, että ostaisiko viinaa vai ruokaa itselleen.

Niinpä tämä arjensankari päätti antaa kaiun vastata sen hänelle. Hän kiipesi korkealle kalliolle ja huusi kovalla äänellä vasten vastapäistä kalliota "leipää vai viinaa".

Kaiku tottakai vastasi VIIINAAAA. Mies oli iloissaan viinahan sitä, mutta päätti vielä kaiulta varmistaa, ettei tekisi virheliikkua.

Niinpä tämä mestari huusi vielä kovemmalla äänellä: VIINAA VAI LEIPÄÄ

NO kaikuhan vastasi "VAI LEIPÄÄ".

Comment

• Ja taas sensuuria..?

Comment

Ja taas sensuuria..?
                      Kyllä, joku raja se sentään on näissäkin.

Comment

• Ei kai vitseissä ole mitään rajaa. Ja joku muu voi tykätä.

Comment

• Tämä on tositapahtuma, mutta menee vitsinä/huumorina myös:

Myyjä: "Tämä iPhone on todella hieno ja tehokas" tjsp blaa blaa blaa
                          Asiakas: "Olen ostanut 5 miljoonalla eurolla Nokian osakkeita ja vihaan kaikkia jotka ostavat tuota jenkki p*sk**"

...

Lopun voitte kuvitella itse :)

Comment

Ei kai vitseissä ole mitään rajaa. Ja joku muu voi tykätä.
                            Niinpä.

Comment

• No kevennelläänhän välillä:)

Se oli taas tuo Ryynäs Topi suanu ihtesä sen verran vaikeuksiin, jotta joutu oikeuteen lapsenruokkojutusta.

Tuomari kysy että jotta työ ootta sitten tämän lapsen isä ja tunnustatta sen?
                              No Topihan siihen, että niihän siinä tais käyvä ja kyllä oon.

Tuomari tuumas, että sittenhän asia on selevä ja voijaan siirtyä nuihin korvauskysymyksiin.

Sillon Topi pomppas ylös tuolistaan ja sano lippalakkiaan puristellen:
                              Herra tuomari voisko sen korvauksen jättee tuomihtematta, kun ei mulla männy siinä kun vähän aekoo ja sekkään ei ollu työaikoo, jotenka ei mulla oo mittään vuatimuksia.

Comment

• Maatilan isäntä kielsi potkujen uhalla renkejä ettei uutta piikatyttöä sitten nussiskella. Piikatytölle hän antoi vielä varmuuden vuoksi partaterän, ja käski asentaa sen tussuunsa.

Viikon kuluttua isäntä käski rengit riviin ja käski vetää housut nilkkoihin. Kaikilla muilla paitsi yhdellä oli kullinpäät halki. Isäntä sanoi:
                                - On sentään yksi rehellinen ja kunnollinen mies, joka tottelee puhetta. Renki siihen: - Kiitoffffh..

Comment

• Äiti meni lapsensa kanssa linja-autoon ja kuljettaja sanoi naisen ostaessa lippua ettei ole milloinkaan nähnyt noin rumaa lasta. Nainen meni nyyhkien auton takaosaan ja avautui vieressä istuvalle herrasmiehelle ettei häntä ole ikinä loukattu näin ja kuinka törkeä kuljettaja on. Herrasmies sanoi: - Menkää nyt vaatimaan kuljettajalta että pyytää edes anteeksi. Minä voin sillä aikaa vahtia lemmikkiapinaanne.

Comment

• En tiedä onko tämä vitsi vai mikä? ;)

1:Mene Google Maps:iin.
                                    http://maps.google.fi/

2: Klikkaa: "Hanki reittiohjeet" -nappulaa.3:
                                    Kirjoita USA starttipaikaksi.4: Kirjoita KIINA päätepaikaksi.5: Mene
                                    suoraan reittiohje numero 27

Ja sitten voi samalla katsoa miten käy kun menee Kiinasta takaisin.

Ja kohta 42.

Comment

On tuossa kiina-> amerikka pätkässä kohdassa 93. sama kuin amerikka->kiina kohta 27.

Mutta ohjeet on melko hyvät :)

Comment

On sentään jaettu kahteen osaan, kukapa sitä yhdellä rupeamalla...

Comment

• Kohta 102 on kanssa ihan kiva. Hieman nopeampaa kyytiä kuin 27 ja 42 kohdissa.

Comment

Ei kai vitseissä ole mitään rajaa. Ja joku muu voi tykätä.
                                            Pannaan nyt kuitenkin sellainen raja, että kertoisitte vain juttuja joita voisitte kertoa ventovieraille päin naamaakin. Insestijutut ja sen sellaiset siivotaan kyllä pois ellei kirjoittaja älyä itse yhtään rajoittaa ulosantiaan.

Comment

• Enpä tunne tältä foorumilta ketään, joten olen toisinsanoen kertonut päin naamaa kuten voisin kertoa ihan livenäkin.

Jos modea ujostuttaa kertoa vitsejä, niin ei mun mielestä pitäisi sillä verukkeella karsia muiden huumorihetkiä. Ja vielä lisäksi mun laittamista jutuista on pelkästään muita kuin insestivitsejä poistettu.

Kai noi neekerivitsitkin pitäis poistaa.

Comment

SIWA - Suomen ryöstetyin lähikauppa.

Comment

• Tuli just mieleen pari viikkoa sitten tapahtunut juttu.. Käväistiin kaupassa perheen kans ja sit lapset sen jälkeen parkkipaikalla jonkun bemarin vieressä:
                                                  Poika (5v) - Bemarilla ei voi ajaa kun talvi tulee!
                                                  Tyttö (6v) - Juu mä tiien! Corollalla ei voi myös ajaa. Kun sillä takarenkaat ei vetää OLLENKAAN!

Mä mietin tos vieressä "Today winter arrived! Hurrah!", ja katsoin että jättäähän edes JOTAKIN ne lapset mieleenkin mitä niille puhuu...

Comment

• Ja taas meitä vajaavetoisia audisteja aliarvioidaan;))

Comment

• Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viesti
                                                      Ja taas meitä vajaavetoisia audisteja aliarvioidaan;))
                                                      Eihän tossa mitää personaalista (-e- oliko se nyt sitten "yksityistä"?), mut odotetaan kyllä vähintään saman hienoo talvee kun viimeinen :D:D

Comment

Syntiähän se melkein on, jos jokin akseli ei vedä... ;)

Comment

• Kauppareissulla muutama viikko sitten:

Nostin ostoksia Audiin parkkiksella kun:

4v.poikani kysyi: "isi kato kato kato!"

minä: "noh mitä ?" (ja katsoin kun poika osoittaa vieressä olevan uuden Passatin keulamerkkiä viiden sentin päästä sormella)

poika: TRANSPORTTERRRRRRRRR !!!!

minä: Poika, AUTOON ! (naama punasena, passatissa istui vielä kuski sisällä).

Comment

• Hitler kuulee, ettei S3 olekaan aito quattro
                                                            http://www.youtube.com/watch?v=ewCuL...eature=related

Comment

• poika: TRANSPORTTERRRRRRRRR !!!!

minä: Poika, AUTOON ! (naama punasena, passatissa istui vielä kuski sisällä).
                                                              Nämä lasten möläytykset on just elämän suolaa :) Monet hyvät naurut on saatu omienkin puolesta.

Comment

Working...
                                                              X