Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Olipa kerran raskaana oleva nainen, joka odotti iloisena kolmea lasta. Nainen joutui kuitenkin harmittavaan ampumisvälikohtaukseen ja naiseen osui kolme luotia. Hänet kiidätettiin nopeasti sairaalaan, missä tohtori kertoi, että kaikkiin kolmeen lapseesi on osunut yksi luoti, mutta ei hätää. Vammoista ei tule seuraamaan mitään vakavaa, sillä luodit koteloituvat, ja lapsesi kasvavat aivan terveinä aikuisiksi".
Nainen helpottuneena jatkoi elämäänsä, ja hän sitten synnytti kolme tervettä lasta, kaksi tyttöä ja yhden pojan. Nainen päätti olla kertomatta ampumiskohtauksesta sen pelossa, että se saattaisi aiheuttaa lapsilleen traumoja. Kunnes kului vuosia viisi ja ensimmäinen tyttölapsi juoksee itkien äitinsä luokse.
- "äiti, äiti, mä kävin pissalla ja sieltä tippui tällainen", samalla näyttäen luotia äidilleen. Nainen mietti hetken hiljaa ja päätti kertoa tyttärelleen ampumisvälikohtauksesta. Lapsi ymmärsi hyvin saamatta mitään traumoja kertomuksesta.
Kului jälleen vuosia viisi ja toinen tyttäristä juoksee itkien äitinsä luokse
-"äiti äiti, mä kävin pissalla ja sieltä tippui tällainen", näyttäen luotia äidilleen. Nainen kertoi hänellekin menneisyyden tapahtumat ja lapsi ymmärsi asian hyvin ja eli iloisena elämäänsä.
Kului jälleen viisi vuotta, kunnes pesueen ainoa poika juoksee äitinsä luokse ja huutaa
-"äiti äiti, mä..". Nainen keskeyttää poikansa puheen ja sanoo
- "annas kun arvaan. Kävit pissalla ja sieltä tippui luoti?"
-"Ei ei" poika vastaa nolona "Mä vedin käteen ja ammuin meidän koiran".
Mies on vaimon kanssa kaupassa ja ottaa kärryyn kaljalaatikon.
Vaimo sanoo -Mitä luulet tekeväsi?
Mies vastaa -Ne on tarjouksessa 24tlk 20€
-Pistä ne kaljat takaisin,meillä ei ole niihin varaa
Matka jatkuu hyllyrivejä pitkin ja vaimo ottaa kärryyn 40€:n kasvorasvapurkin, johon mies
-Mitä luulet tekeväsi?
-Se on kasvovoidettani,se saa minut näyttämään kauniimmalle.
-Saman tekee kaljalaatikkokin ja se maksaa vain puolet tuon hinnasta...
Hula, tummaihoinen mies jostainpäin Afrikkaa oli rakastunut suuren kyläpäällikön tyttäreen ja halusi hänet vaimokseen,
Suuri kyläpäällikkö ei halunnut antaa tytärtään Hulalle, koska Hula oli hänen mielestään vielä mustempi, kuin hän. Niinpä hän antoi Hulalle Hänen kosioreissullaan ehdon, että Hula Sinulla täytyy olla 10 lämminveristä ratsua, ennenkuin tyttäreni Sinulle luovutan.
Meni viikko ja Hula toi 10 hevosta näytille. Nyt tulevaa appiukkoa vitutti ja hän sanoi, Hula Sulla tarttee olla uusi mersu ja ainakin yksi rollsroyce ennenkuin Hänet Sinulle luovutan.
Meni taas viikko ja Hula ajoi mersulla ja apukuski rollsilla kyläpäällikön pakeille.
Nyt alkoi kyläpäällikköä vituttamaan (mikä olikin oikein hänelle) ja hän keksi viimeisen oljenkortensa sanoen: Minä en anna tytärtäni miehelle jolla ei ole 40 cm pitkä penis ja hekotteli päälle.
Hula otti puutarhasakset ja sanoi, Hula rakastaa, Hula leikata.
Huomasitte sitten, että tässä jutussa käytettiin isoja ja pieniä kirjaimia tietyissä kohdissa, joka tekee jutusta vielä paremman;).
"Laite on uusi, tehtaan avaamattomassa pakkauksessa. Paketti sisältää suomen kielen käyttöohjeet."
Todistettavasti avaamaton paketti ;=).
En tiedä mistä tuotteesta on kyse, mutta kyllähän joidenkin tuotteiden myyntitiedoissa esim. verkkokaupoissa jo mainitaan, että pakkaus sisältää suomenkieliset käyttöohjeet. Joten mikäli on näin mainittu niin kai tämän hetkinen myyjä uskaltaa olettaa, että ne siellä pakkauksessa myös ovat vaikka ei ole sitä avannutkaan.
Vai oliko tässä nyt jotain muuta mitä en ymmärtänyt?
edit. Jaa, vai viittataanko tässä nyt tuohon "suomen kielen käyttöohjeisiin"? Sinänsä siinäkään ei ole kirjoitusvirhettä, vaikka saahan se tuolla sanamuodolla vähän eri merkityksen. Eli jos tässä nyt ei myydä mitään suomen kielen käyttöön liittyvää tuotetta, niin pitäisi varmaan käyttää sanaa "suomenkieliset"
SIVU VAIMON PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme
yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa
koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin
hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään. Keskustelu ei
sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin, että siirtyisimme jonnekin
hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän
suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa. Kysyin häneltä oliko hänellä
murheita - hän vastasi: "Ei tässä mitään." Kysyin onko minun syytäni,
että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää
eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi
ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei
vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään
kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti
televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä. Lopulta
päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja
yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta
silti hän tuntui omituisen poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää
vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin
itseni huolineni uneen. En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että
miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA:
Lauantai-ilta - Tänään Kärpät hävisi. Vitutti, mutta sainpahan pillua.
Kaksi kaverusta istuu tutun baaritiskin äärellä ja puivat elämän tyrskyjä, hetki menee kunnes tulee lyhyt hetki kun kumpikaan ei puhu mitään. Yllättäen toinen kommentoi jääpalaa paukkulasissaan tikulla pyörittäen:
katoppa kun on symmetrinen jääpala jossa on reikä keskellä
Johon toinen vastaa katseen kohdistuessa tiskin vasta puolella olevaan tarjoilijaan :
Kokemuksesta voin sanoa ettei sula edes kymmenessä vuodessa.
Tarinaa tosielämästä ja intialaisista konsulteista.
Customer: we have a problem in our SAP system
Consultant: we have analyzed the issue and it's caused by your CRM system
Customer: but we dont have the CRM installed
Consultant: please install the CRM...
Tuo on itseasiassa mun äitin ottama kuva facebookkiin, myllykosken abc.n ilmoitustaululta joku parivuotta sitten. Aika tehokkaasti toi some näköjään pelaa, kun nyt on saapunut viimein tänne :)
Näin sateisena yönä huomasin kuinka viereisessä talossa oli ikkunasta nähtävissä valot ja liikettäkin näkyi. Noin kello 0:20 raoitin sälekaihtimia ja laitoin kaukoputkestani nauhoituksen päälle todistusaineistoa kerryttääkseni.
Kyllä, se tapahtui taas tänään. Rouva Neponen meni todennäköisesti mieheltään luvatta yöpuvussaan jääkaapille. Katsoin todella tarkkaan kun hän vasemmalla kädellään, jossa oli kolme timanttinen sormus (karaateja noin 1.4), otti todennäköisesti miehelle tarkoitetun oluen ja oikealla kädellä vielä salakavalasti nappasi HK sinisen lenkkimakkarankin.
Rouva Neponen söi makkaran hävyttömästi verhojen ollessa auki, luulen että hän tietää olevan tarkkailun kohteena.
Samaan aikaan huomasin sivusilmällä kuinka entuudestaan minulle tuntematon ihminen ulkoilutti koiraansa. Se pissasi ja kakkasi todennäköisesti ilman lupaa ojaan. Ulkoiluttaja ei kerännyt kakkoja eikä pissoja pois.
Noin kello 0:26 Rouva Neponen oli jo hotkinut makkaran kokonaan ja olutkin oli lopuillaan, johtopäätös oluen kallistusasteesta.
Comment