Isossa Bisnesratkaisuja Myyvässä firmassa Projektipäällikkönä ;)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audimiesten/naisten ammatit
Collapse
X
-
Otsikkoon vois lisätä vielä vaikka nettopalkka / kk.Sitten tällä keskustelulla olis jotakin pohjaa/vertailukohtaa.
Vähän tyhmää alkaa palkkoja vertailemaan kun toinen on rikas tuolla sinun palkallasi ja toisen elämäntilanteessa se ei riitä mihinkään :P
Comment
-
Vähän tyhmää alkaa palkkoja vertailemaan kun toinen on rikas tuolla sinun palkallasi ja toisen elämäntilanteessa se ei riitä mihinkään :P
Comment
-
Tää nyt menee vähän ohi, mutta uskoisin että otanta on täällä varsin vääristynyt. Foorumeilla pyörii yleensä varsin vähän näitä A6 `06 3,0TDIQ:lla ajavia yritysjohtajia ja paljon A4 1.8T `96 opiskelijoita (joskin täällä ehkä keskimäärin hyvin toimeentulevia sellaisia)
Polli ehkä,unohdetaan asia muuten.Joku IT nikkari voi sen pollin virittää jos aiheelliseksi katsoo.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja fumer Näytä viestiNiinpä, mutta olisi mukava nähdä, että millaiset ovat suurin piirtein ihmisten keskiansiot. Ja luulen, että tuo minun palkkani on täällä aika alakanttiin (huomioi ennakkoluulo...)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja panu Näytä viestiJuu, turha ruveta palkoilla kehuskelemaan. Eiköhän tittelistä ja ajokalustosta pysty päättelemään ihan riittävästi...
Comment
-
Haisee SAPille, maistuu SAPille, on SAP? Oon kyllä huomannu, että varsinkin ohjelmointipuolella n. 90% SAPin parissa työskentelevistä on täysin väärällä alalla. Toinen iso syy on ulkoistukset esim. intiaan, missä näennäisesti halvalla tuntihinnalla tehdään järjettömiä työmääriä.
Aina joku keksii maailmalla uuden kivan lyhenteen ja se pitää ajaa tietty taloon sisään :)
Ja joo, ei kannata palkoista jutella. Tässä maailmantalouden tilanteessa, kun se palkantulo voi loppua aika monelta jampalta.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja samiEiköhän tuo nyt ole aika pienen piirin käsitys asioista että ajokalustosta näkisi jotenkin tulotasoa. Edustusautoilla ajavat nykyisin yhtä paljon nuoret opiskelijat kuin varsinaiset kohderyhmät jos pitää tuollaisesta enemmän kuin pikkuautosta, kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Menneinä aikoina ehkä jonkinlaista korrelaatiota löytyi mutta nykyisin harva hankkii autoaan itse ansaituilla varoilla. On myös paljon ihmisiä jotka satsaavat autoa enemmän perheeseen, kotiin, kesämökkiin, veneeseen, matkoihin tai kapakassa istumiseen. Muistan vielä elävästi maailmaa jossa työläiset saattoivat ihan hengästyä kun pomo osti uuden "Merssun", sitä sitten kovasti arvailtiin miten paljon korkeampaa palkkaa pomo saa ja oli se kuulemma niin epäreilua. Paineita sitten purettiin firman pikkujouluissa.
Comment
Comment