Ruåtsalaisen elektroniikkatukkurin Helsingin toimipisteen myymäläpäällikkö.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audimiesten/naisten ammatit
Collapse
X
-
Nykyisin ympäristöhallinnossa (13v) tutkimusmestarin virassa. Aika kuluu vesi-, hyönteis-, kasvi- yms ympäristötutkimusten parissa.
Fil yo (piti tulla biologian ope), mutta opinnot jäissä jo yli pari vuosikymmentä. Puusepän koulutus nuorna miesnä, työkokemustakin lajin verran omassa firmassa ennen -90-luvun alun suurta varallisuuden uusjakoa.
Siitä, mikä minusta tulee isona, ei ole hajuakaan ;)
Comment
-
Vielä tällä hetkellä tietojenkäsittelyn opiskelija, puolen vuoden sisällä nähtävästi maatalousyrittäjä =)
Comment
-
Koulutus elektroniikan tuotantotekniikan insinörtti
Käyntikortissa lukee Manager, Industrialisation, ...tarkoittanee suomeksi jotain seuraavaa: liikaa reissaamista ympäri palloa manageeraten uusia tuotanto/tuote -teknologioiden ja menetelmien käyttöönottamista jne. ... liittynee jotenkin matkapuhelimiin ja niiden valmistamiseen :o)
Comment
-
^^Hmm Citoroen.
Niin Alfa Romeon luotettavuuden kehitys on ollut aivan eri suuntaista kuin monella muulla automerkillä viimmeisen kymmenen vuoden aikana. Toisekseen pakkohan sitä on Alfa olla kun on addiktoitunut niihin. Audi sitten luotettavaan ja taloudelliseen liikumiseen pisteestä a pisteeseen b.
Kyllähän Alfat on mennyt käyttöautonakin kun tietää miten niitä pitää pitää ja varautuu muutamaan isompaan remonttiin silloin tällöin. Itse asiassa kyseisessä merkissä luotettavuus ei ole mikään ogelma arkikäytön kannalta vaan julmettu arvonalennus ja merkkihuollon toiminta. Nyt tuli sellainen kolmen tonnin remontti joka jurpii sen verran että meni leasing Audi tilaukseen. Asiantunteva huolto tekee remontin tuhon hintaan, merkkihuollossa hinta olisi ollut kaksinkertainen ja todennäköisesti olisivat tärvänneet moottorista vielä kaupanpäälle jotakin.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja HR...^^Hmm Citoroen.
Niin Alfa Romeon luotettavuuden kehitys on ollut aivan eri suuntaista kuin monella muulla automerkillä viimmeisen kymmenen vuoden aikana. Toisekseen pakkohan sitä on Alfa olla kun on addiktoitunut niihin. Audi sitten luotettavaan ja taloudelliseen liikumiseen pisteestä a pisteeseen b.
Kyllähän Alfat on mennyt käyttöautonakin kun tietää miten niitä pitää pitää ja varautuu muutamaan isompaan remonttiin silloin tällöin. Itse asiassa kyseisessä merkissä luotettavuus ei ole mikään ogelma arkikäytön kannalta vaan julmettu arvonalennus ja merkkihuollon toiminta. Nyt tuli sellainen kolmen tonnin remontti joka jurpii sen verran että meni leasing Audi tilaukseen. Asiantunteva huolto tekee remontin tuhon hintaan, merkkihuollossa hinta olisi ollut kaksinkertainen ja todennäköisesti olisivat tärvänneet moottorista vielä kaupanpäälle jotakin.
Ja ei, C4 ei tarkoita Sitikkaa. Kyllä ne rinkelikeuloja on molemmat. :)
Comment
Comment