A4 b8:n
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
-
15" subbarin ostin kun ei Flextron saa lopultakaan mitään juuta eikä jaata aikaiseksi tuon magneettinsa pudottaneen XTR:n kohtalosta päätettyä. Hiukan pettynyt olen jälkimarkkinointiin mutta katsotaan nyt vielä hetki kun on tullut lisää väkeä siihenkin taloon kesälomilta.
Sitä subbarilaatikkoa peräkonttiin nostaessa tajusin että miten totaalisen paskat nuo auton iskarit oikein onkaan. Kerhotoverit on letka-ajossa jo pitkin vuotta asiasta huomautellut mutta nyt ongelma tosissaan konkretisoitui, siellä se lullaa ja keinuu pihassa vieläkin. Saksan eBay tarjosi FK Highsportit sopuhintaan, kokeillaan nyt niitä seuraavaksi.
Comment
-
Pikku hilpettä TT ylläpitoon ensikevättä ajatellen. Tulossa nahkapöksyiltä on: orkkis kytkinlevy, sachs paineasetelma, orkkis paine laakeri, lambda, MAF, 044 pumppu. Seuraavaks pitänee alkaa kyttäämään EV14 suuttimia ja neniä =)
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsissiellä se lullaa ja keinuu pihassa vieläkin.
N. 400€:lla alkomahoolia.
Comment
-
Pienen läjän Golfin huolto-osia Tepolta, mm. Haldexin öljyt ja suodattimen.
Eilen saapui viikon odottelun jälkeen Sharkin RSI Pro takkiin sopivalla kuosilla. Pikaisen testilenkin perusteella oikein mainio kypärä! Vielä peilivisiiriä tilaukseen niin avot.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiJos oikein kivasti hypyttää niin yritä tienata parit eurot uutta sarjaa varten. Viet naapuruston lapsia "pomppuauto" ajelulle korvausta vastaan :)
Itse lähden parin viikon päästä virossa köymään, kattellaan riittääkö tuo summa sinne ;)
Comment
-
Comment
-
Itse taasen aloitin valmistautumisen jo kesään 2013 ostamalla uudet renkulat motooni, kaveriltani joka osti verottoman BMW 1000 RR-pyörän ratapyöräkäyttöön jäi ne alk.p. renkulat hyllyyn, hän lupasi ne mulle asennettuna siedettävään 2xx euron hintaan.
Ja tulipa sitten vielä ostettua kisahaalari + aeropotta ( kertaa kaksi/ toiset reenikaverilleni), nekin tosin kesää 2013 silmällä pitäen ( nyt on Sulo Vilen:in aika tehdä varsin hyviä bongoja).Viimeksi muokannut tontsa; 24.8.2012, 15:30.
Comment
-
Elämäni paras kiire ostos. Kakkosautosta volvo 440:stä loppuu leima ens maanantaina. Tänään ostin vanhalta pariskunnalta samanmoisen volvo 440 1.8i -94. Ajettu huimat 107tkm, ei talviajoja. Talvirenkaatkin alkuperäiset misukat, paistettu 93 :). Ulkoa kuin sisältäkin auto on kuin uusi.
Comment
-
78,6 litraa 98e:tä edulliseen 1,869e:n litrahintaan. Veneilijöiltä on ilmeisesti kiva rokottaa...
Comment
-
Yksi kappale nokkavikaista BDG-konetta.. Vähä on ikävästi tuhoa syntynyt yläkertaan jakoremmin katkettua, mut muuten näyttäis olevan soiva peli. :)
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja ilkkapoika Näytä viesti78,6 litraa 98e:tä edulliseen 1,869e:n litrahintaan. Veneilijöiltä on ilmeisesti kiva rokottaa...
Comment
Comment