24 jalkaisen matkaveneen
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Metsässä Näytä viestiVäittäisi että ihan viisas sijoitus :)
Comment
-
-
Moottorin sisäpesuainetta, halpaa öljyä ja RVS ainetta (jotka sekoitan kunhan saan ensin moottorin pestyä), Kendal Eliteä 4l. + OEM ö.suodatin, 2kpl 2x55W loisteputki valaisimia talliin (ettei tarvi enään sormia rälläköidä) ja kusti polki vielä quattro hupparin :=)
Vielä pitäs ostaa vaihdelaatikkoon öljyt, kakkonen meinaa olla kankia.
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiOon pari kuukautta käyttänyt Belleä ja IMO se on huima parannus Annan UI:hin.
Teemu, pistät viestiä vaan ni saat Bellen vaikka heti luuriis ;)
Tuolta mitä teet työksesi -topikista käy ilmi, että olen Nokialla töissä. Teemukin on. Kaikki yv-kyselijät saa odotella virallista Belleä.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiKaikenlaisia autokemikaaleja, mitä niitä nyt sen kummemmin erittelemään, mutta nämä kaks on pakko mainita erikseen :
300 astettta "muka" kestävää silikoonia ja puteli cape brändyä;)
(kestää minkä kestää), mies kyllä.
Comment
-
Kyse on siis pelkästään Etelä-Afrikkalaisesta rypälemehusta, jota tulee nauttia hyvässä seurassa viikonloppuisin.
Siis toisinsanoen "lääkkeenomainen" tuote, josta kylläkään Kela ei ole korvannut penniäkään.
Pitää miehen virkeänä ja veret hyvässä kierrossa.
Haittatekijöitä: Verbaalisessa ulostuonnissa saattaa aiheuttaa lieviä ylilyöntejä. (varmaan foorumilla havaittu)
Muuten kyllä ihan hintalaatusuhteeltaan sopivaa meikäläiselle;)
Comment
-
Kyse on siis pelkästään Etelä-Afrikkalaisesta rypälemehusta, jota tulee nauttia hyvässä seurassa viikonloppuisin.
Piti ihan kuuklettaa että minkälaista limunaatia tuo ränti on, ku näyttää että joka toinen päivä se näkyy täällä ostotopikissa. ;)
Comment
-
6 kpl Massiven 50 W halogeeni spotteja - hyi minua kun en tehnyt ekotekoa ja satsannut yli 10 kertaa kalliimpiin ledivalaisimiin.
Comment
-
Lumilghtin Ultimate LightCannon.
1620 brutaalin lumenin teho! Kyllä muuten maailma taas kirkastui!
http://www.taskulamput.fi/tuote/vala...imate_1600_lm/
Comment
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Shuttle Näytä viestiLego 8110.. itselle synttärilahjaks ;-)
Comment
-
Tippmann 98 PS:n, V-Force Profilerin ja boolsseja.
Kimpassa ostettiin vielä 12L 300bar sukelluspullo. Näillä alkuun ja seuraaviin vehkeisiin saakin jo rahaa palamaan.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja niksu Näytä viestiKaikki yv-kyselijät saa odotella virallista Belleä.Viimeksi muokannut Ric83; 22.9.2011, 11:48.
Comment
-
Itse taas olen ollut Belleen tosi tyytyväinen. Kaikki vaan toimii, ja nopeasti. Miten paska se julkaisuhetken käyttis viime vuonna näihin aikoihin on täytynyt olla kun nyt samalla raudalla kaikki skulaa 10x nopeammin.
Mulla ainakin on englanninkielinen belle joten valikot sun muut on sitä myöten vähän hakusessa Suomi-Annan jälkeen. Ääkkösten puute vähän haittasi tekstiviesteissä mutta nekin saa kun hakee Swypen Finnish dictionaryn OviStoresta.
Oli vähän työn alla mietintä että otanko käyttöön HTC Sensationin vai odotteleeko vielä N9 tai niitä windows phoneja mutta Bellen kanssa en näe syytä vielä vaihtaa N8 pois.
Comment
Comment