Tänään tehtiin kaupat pappamallin A6 C6 tdistä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja Jusaberg Näytä viestiItsehillinnän pettämisen tuloksena sähköpostiin tuli tilausvahvistus DJI Mavic Prosta.
Comment
-
björnkläderin työhousut ja yhden huomiovärisen T-paidan lisää. Blåkläderit jää nykyään kyllä visusti kaupan hyllyyn. Niin huonoja ovat. Firman tarjoomat housut nyt kolmatta kertaa vaihtoon, kun ompeleet revennyt. Onhan se kiva että on ikuinen saumatakuu, mutta pitäs niitä housuja voida käyttääkin.
Comment
-
Alusta
Meseen tuli hankittua säädettävä alusta, k&w var1. Etupää alimmassa asennossa, kun huomattiin semmoinen asia että kierteiden lukitus muttereita ei ollut. Onko muilla ollut samalla lailla?
Vuosia sitten, kun edelliseen Audiin sama alusta laitettiin, niin lukituskuusiokolot oli. Onko porukalla tietoa onko tuota systeemiä muutettu vuosien saatossa ettei noita lukitteita enää ole, vai onko ne vaan unohtuneet tuosta mun laatikosta? Apu olis kiva juttu kun ei viittis kauheasti ajella jos ne lukitteet tonne kuuluu...
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja 54mmy Näytä viestiOBD Bluetooth lukijan verkkokaupasta... ja palautin heti kun olin parkkipaikalla testannu, että toi toimi. En ymmärrä miks noi ei toimi tuossa bemarissa. Toi oli jo kolmas mitä koitettu.
Comment
-
E60 mallisarja taidettiin tuupata markkinoille 2003. Dieselit EU-alueelta on OBD2 yhteensopivia 2004 eteenpäin. -06 pitäis siis olla mutta onhan tuossa tietynlainen ylimenovaihe just noina vuosina eikä varmaan kaikki toimi. Hanki sellainen jonka tiedät toimivan jos kerran kaveripiiristä vastaava löytyy.
Ei toimi minun shitterissäkään oma ELM327 BT dongle vaikka muuten auto on olevinaan ollut aikanaan niin moderni ja vanhemmissa bensavehkeissä pelaa sama palikka ihan hyvin.
Comment
Comment