Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Sakkolapussa nopeus siis 87, joten ylitys oli 27 km/h.
Kyllä mä meinasin vähän valittaa, kun mittaus tapahtui n.30m ennen rajoituksen vaihtumista 60->80km/h.
Itelle sattui joskus nuorempana reilu poliisi, joka totes että siirretään mittauskohtaa pikkasen taaemmas, kun tarkoituksena ei ole maksimirangaistus vaan että se olisi opiksi. Nuorempi ja virkaintoisempi työpari ois varmaan toiminut toisin. Varmaan se oli ihan tehokas opetus, kun nykyään tulee hillittyä kaasujalkaa.
Pikkuvitutuksessa tuli päästeltyä yöaikaan vähän reippaampaa vauhtia ja tietysti sattui poliisit ajamaan vastaan kohdassa jossa rajoitus vaihtuu 100 -> 80. Nopeutta oli ihan riittävästi korkeammallekin rajoitukselle...
Mä näen ton rajoitus päättyy -kyltin tuolta Jusabergin videosta vasta ihan lopussa, siinä missä autokin tulee vastaan. Oliko tuossa se mittauspiste?
Ja ostin pienkonebensaa prätkään, vähän hassuntuntuisesti se sillä kyllä kulkee, tai ainakin haisee kovin hassulle. En tiiä liekö kovin fiksua pistää tommosta talveks tankkiin, ei tuo tosin ehkä aikakaan vielä ole..mutta asemalla missä kävin, ei ollut 98-ainetta, oli pelkkää pienkonebensaa. Orivedeltä Helsinkiin tultiin pienkoneaineella :D
Johonkin se nopeusrajoituksen raja on vedettävä. Kyllä minä sen ymmärrän että se harmittaa kun sakot saa, mutta jos tuon verran reippaan ylityksen itse vetäisin niin ei siinä auttaisi muuta kuin niellä kiukku ja maksaa pois. Ei se nyt ihan vähääkään ollut...
- Koiralle hirveen hintasta eläinlääkäri ruokaa.
- Ohjaustehostin ölppää varmuudeksi (lätäkkö auton alla vaikka mistään ei puuttunutkaan)?
- Tuuloksen reissuun tankki täyteen
- Auton pesu (pestään vielä lauantaina uudestaan).
- Spacerit ja niiden sorvaus 10>8mm:seksi + soviterenkaat.
Olihan tossa jo alkuun. Halvin oli Öljy tehostimeen ja sekin suoraan Airportista.
Comment