Euroaikana erikoiskilvet oli jonkun aikaa sen harrasteyksikön, mutta nykyisin "enää" 0,9HY, eikös?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Voit hakea ajoneuvollesi itse valitsemaasi yksilöllistä rekisteritunnusta Trafin sähköisellä lomakkeella. Erityiskilpipäätös maksaa 900 euroa.
http://www.trafi.fi/tieliikenne/rekisterikilvet
Comment
-
Huyndain 14,4 V akkuporakoneen, 2kpl Solux 12V 35W 4700K polttimoita, GU5.3 liitinkannan. Yhtäkään reikää tai ruuvia en aio porata vaan jotain noista kehitellään. On muuten noitten "sopivien" halogeenipolttimoiden löytöminen aika työlästä, no ebaysta onneksi löytyy...suomesta ei ainuttakaan kriteerit täyttävää löytynyt.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Razur Näytä viestiMelkein 3kk sitten ostettu Tamroni lintuputki vihdoin kotiutui. Nyt pääsee tirppoja zuumaileen :)
Meinas vähä toimitus simply electronicsilta venyä.
Itse odottelen D500:sta saapuvaksi, ei Simplystä mutta samanlaisesta vilunkipuljusta. Katsotaan miten käy :) Tosin maksu hoidettu PayPalilla, joten siltä osin olo aika rauhallinen.
Comment
-
-
Koitin ite pari vuotta sitten saada Leafsin lippuja kun olin työreissulla siellä päin, ja eihän siitä mitään tullut. Ei saanut edes rahalla.
Comment
-
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja Hallikainen Näytä viestiPakko kysyä että kuinkas vanhan Viton ?:D
Comment
-
-
Comment