Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Vuoden päivät ollut suora 65" 4K-malli ja ainoa ärsyttävyys on tuo viimeksi käytettyjen sovellusten tyhjeneminen satunnaisesti. Itseasiassa sekin tuli vasta kesällä päivityksen myötä, jossa minun mielestäni valikoiden käytettävyys meni huonompaan suuntaan.
Muuten ollut kelpo laite ja ongelmaton.
Xbox One tuli pukinkontin kautta kierrätettyä tuohon viihdekeskukseen. Kyllä taas kelpaa pelailla.
Onko tässä siis käynyt kuten eräällä perhetuttavalla joka osti alle vuoden ikäiselle pojalle kalavehkeet ja pleikkarin. "Isi vähän kokeilee näitä vaan ensin..."
Kuvan lisäksi en keksi mitään hyvää sanottavaa.
Ehkä eniten ottaa pannuun tuo kivikautiselle tasolle jätetty tallennus (n vuotta vanha Welhon HD-boksi on huomattavasti pidemmällä ominaisuuksien suhteen). Koitapa ajastaa esimerkiksi viikoittain toistuva sarja, ehei... Tallennuksen nimi onkin yllättäen "No programme name" ja tällä tavalla tallennetun ohjelman tiedoissa on vanhat tiedot (eli sen jakson, josta lähtien tallennus on ajastettu). Tallennuksen nimeä ei tietenkään voi vaihtaa. On kiva selailla ajastuksia jos useampaa sarjaa seuraa (pilkunn...ja tietysti sanoo tässä vaiheessa, että ajankohdan mukaan).
Niin... Se aspa... Vastaukset ovat todellakin "kolmas osapuoli, evvk" -linjaa (kysymys koski ajastusta, jonka nyt äkkiseltään luulisi olevan TV:n ominaisuus eikä ulkoinen kuten esim. Ruutu/Katsomo/Netflix/...).
Vai tuommoisia ongelmia, no onhan tässä aikaa vaikka paluttaa.
Itse en juurikaan mitään tallenna ja muijakin tallentaa aina ohjelma kerrallaan, eli ei olla ikinä käytetty tuota viikottaista ajastusta millään laitteella niin se ei liene ongelma meillä.
Smarttia tulee myös vähemmän käytettyä, kun ei ole netflix yms ainakaan toistaiseksi käytössä, mutta ehkä joskus.
Palataan myöhemmin tonne ottaa päähän ketjuun jos aihetta tulee, vielä ollaan tykätty eikä valittamista ole:)
Chromecast tuli ostettua videoiden suoratoisto varten läppäriltä. Asennus Windows 10:iin ei sitten mene kuin Strömssössä... Googletuksen ja väännön jälkeen toimii, ja nyt ei ole valittamista. Jotta sen sai toimimaan, niin asennus vaatii Chromeen Google cast BETA extensionin ja mahdollisesti Chromen asetuksista (advanced) tuon grafiikan laitekiihdytyksen poiskytkemisen.
Onko tässä siis käynyt kuten eräällä perhetuttavalla joka osti alle vuoden ikäiselle pojalle kalavehkeet ja pleikkarin. "Isi vähän kokeilee näitä vaan ensin..."
Isi vähän asensi ja päivitti ensin ja sitten isi kokeili :)
... mutta vain sen verran, että kauan odotettu ja pyydetty peli käynnistyi. Sitten alkutunnarin aikana ohjain päätyi peliä kärttäneisiin käsiin.
Isi pelasi vasta myöhemmin. Iskän peliajat ovat kutistuneet nykyään olemattomiin, ennen joulunpyhiä taisi olla koko vuoden saldo noin 10h.
Itellä on suora Sampan 60" ja ainoa mikä ärsyttää on Netflixin toiminta. Toistaa leffoja/sarjoja aivan riippuen kuun, tähtien yms. olennaisten asioiden asennoista riippuen ilman mitään logiikkaa. Tietokoneen selaimen kautta taas toimii moitteetta.
Ja ite käytän tallennukseen wboxHD2:sta edelleenkin.
Maskinsuojan. Pikkudiisselille meinas tulla vilu vaikka ei ollu vielä ees kymmentä astetta pakkasta. Kuski tarkenee kyllä mutta moottorin lämmöt ei meinannu pysyä kehällä ihan 90 asteesa.
Bilteman rälläkän sekä 10m ulkokäyttöön tarkoitettua jatkojohtoa.
Edit: Tällein hyvin vähän rälläkkää käyttäneenä pitää kysästä, että onko normaalia, että katkaisulaikan ulkoreuna väpättää? sivusuunnassa väpätystä varmaan yhteensä 3-5mm.
Tällein hyvin vähän rälläkkää käyttäneenä pitää kysästä, että onko normaalia, että katkaisulaikan ulkoreuna väpättää? sivusuunnassa väpätystä varmaan yhteensä 3-5mm.
Ei se saa väpättää juuri yhtään. Joissain on nyt liikaa heittoa.
Laitappas kuva vaikka yvllä sun kulma lapusta :D Mulla on niiiiiin paljon punasta tossa mun etten kehtaa konttorilla käydä näyttämässä ;D Etucamberit kiinnostaa :)
Ettei offtopiciks mee niin ostin Aux piuhan RNS-En perseeseen ja siihen jatkon :)
Camberit on kaukana ohjearvosta. Ei hätää..:D Eipä mulle leimalla sanottu mitään ajovalojen ja sumareiden kalvoista. Vilkutkin ihan mustat. Ajovalojen pesurit otettu pois käytöstä ja jtn ledivaloja. Asiallinen inssi. :D
Sitten seuraava kysymys :D Mitkäs coilit (näköjään BC :D) oli ja tota mikä konttori ;D
K1 Ei millään halua antaa mulle leimaa D2 alustalla jostain syystä. Täytyy jostain saada leimarenkaat niin voi käyttää muutoskatsastuksessa ton alustan kanssa vaikka kyllä mulla jouset on jo otteessa ( Autoon asennettu alustasarja ):D
Lisäsin kuvan otteesta. Tarviikohan tota uudestaan otteeseen laittaa merkintöjä ? :D
Muutaman kiinnostavan kirjan kirjakaupasta, vähän "pommeja" aattoillaksi ja päivän ehkä paras "löytö" Weran Tool-Check hylsysarja eli tämä http://www.ikh.fi/W073220_HYLSY_KARK...ANTIMELLA_WERA. Tommi[FIN]:in tallilla tuollaista kerran hypistelin ja totesin suht käteväksi, tänään sitten Clas Olssonilta löytyi hintaan 39.95€, piti ottaa matkaan.
Comment