Kiinasta damascus leipäveitsi 8" sekä santoku 5.5"
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
-
Superlux HD668B kuulokkeet sekä velouri padit. Tai oikeastaan ostin kuulokkeet viikko sitten, mutta tänään saapuivat. On kyllä loistava hinta-laatu suhde, vielä kun kuulokkeiden mukana tulleet padit vaihtaa velouri padeihin niin pitäisi äänenlaadun parantua. Olen myös 100% varma, että mukavuus parantuu, on meinaan sen verran huonot nuo vakio padit.
Comment
-
Tuubi videoille uuden kovalevyn, melkein 500gb siirsin uudelle levylle vanhalta ja lisää tulee koko ajan. :)
Comment
-
Comment
-
Vähän manuaalivaihteistoölppää. Hyvä tapa käyttää satasia..
Samaan syssyyn otin mukaan myös moottoriöljy sudin.
Kaikki tämä siis Airportista eikä mitään tarvikekikkaroita ;D
Comment
-
Kokolailla täydellisen C5 A6 jäämistön. Tuli Cabrio hiukan täyteen... Moottori, vaihteisto, kardaani, takakelkka ja korin osat vaan jäi kyydistä.
Iskaritolpat, tukivarret, nilkat, vetarit, jarrut, ohjainlaitteet, moottorin apulaitteet, lamput, kennot, mittaristo, ratti jne... kaikki moottoria pienemmät osat on kyydissä. Loput haetaan sitten kärryn kanssa seuraavalla kerralla.
Muuttui muuten jousitus pari kertaluokkaa mukavammaksi. Täytyy kai vastaisuudessakin pitää muutama sata kiloa ylimääräistä kyydissä niin sopii paljon paremmin näinkin vanhoille luille :)
Comment
-
Vielä 3vk leimassa oleva -97 Vectran, pakko päästä jollain luotettavalla liikkeelle kun kumpikin Audi seisoo bensapumppuvikaisena :(
hopsis, kerkesin sen Corsan myydä jo hyvälle kaverille niillä puheilla että se ei saa myydä sitä eteenpäin ku takas mulle. Luulen että talvella taas ajelen sillä ku tätä opelia en saa päästöistä läpi ja Audit tunnetusti hajoaa kuitenkin pian :)
Comment
-
Katoin kans kun kävin hakemassa öljyä et pitäskö ostaa :D Mutta en viittiny alkaa kyselemään kun kokoa ei ollu suoraan :D
Comment
-
-
[emoji1] Hyvä tuo verenvaihto!
Itselle tuli tänään "uusi" puutarhatraktori. Hitto ku vanhan kanssa sai usein tehdä remonttia jos oli ajatuksena leikata ruoho. Nyt meni kuppi nurin ja pari tuntia leikkausyrityksen jälkeen oli Craftsman LT1000 pihassa. Meni hermot... [emoji51]
Comment
-
Se on Riku kumma juttu että nuo ajoleikkurit piiputtaa. Tein keväällä sopparin naapurin kanssa että saan käyttää heidän laitetta (runko-ohjattu Stiga hyrdostaatilla). Onpa siihen nyt sitten saanut vaihtaa ohjausvaijeria, hitsata vivustoja, tehdä sähköjä uusiksi, jne. Tänään viimeksi kehitti ikävän öljyvuodon juuri minun ajovuorolla :)
Ai niin, ostin itselleni viimeksi Alfa Romeo 164 -merkkisen laitteen vuodelta 1990. On oikein kuutoseN kone ja kaikki. Hiukan kyllä pelottaa...
Comment
-
Comment