Dls:n uus RC 6.2 erillissarja väliaikaiskäyttöön, kun sen puol ilmasiks sai. :) Ja kävin mä tuhlaamassa vaimolle sen pitkään himoitseman korusetin Kultajousesta. :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
-
Tullut tässä viikon sisään ostettua ebaystä vaikka ja mitä. Eli ainakin S4 B5 kardaani, 2 sarjaa A6 4F etujarruja, 2 sarjaa R8 talvivanteita, yhden R5 moottorin laakerit, tankin täyteen bensaa ja toisen dieseliä. Huomenna menen hakemaan lämmityskattilaa.
On kyllä ollut kallis viikko.
Comment
-
-
Lasertulostimen. Homma lähti lapasesta, kun pöytäkonetta vaihtaessa kävi ilmi, ettei vanha Canon toimi tuon uuden koneen (WIN7) käyttiksen kanssa. No siinä vanhassa tulostimessa oli kyllä vielä alkuperäinen värikasetti sisällä. Tuntuu riittävän kotikäytössä näemmä ainakin 6 vuotta. Tuskin tämä uusi niin kauaa kestää, ennen oli paremmin...
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja audiq Näytä viestihttp://www.tokmanni.fi/autotarvikkee...38114552223/dp
Tuollaisia kävin ostamassa joku aika sitten. Olen ottanut tavaksi muutaman vuoden välein uusia autotallin tunkit. Nuo oli ensin vähän oudon tuntuisia ja etsinkin hieman erilaisia, mutta en löytänyt. Nyt myöhemmin olen tykästynyt hiton matalaan alimpaan korkeuteen. Melkein puolet matalampi kuin vanhat tunkit, mutta nostaa samaan korkeuteen. Huomioitavaa, että takuuajaksi ilmoitettu vain 6kk, niin joutuu sen jälkeen suomikaupan kanssa vääntämään, jos hajoavatkin vasta toisella käyttökerralla.
EDIT: Tuossa muuten se ero numeroina. Uudessa nostokorkeus 85-330 mm ja vanhassa ilmeisesti 135-330 mm.
Comment
-
Vähän äänen toistoa kokeillaan parantaa tohon B7 kun halvalla saa :) Katotaan mitä tapahtuu näillä ennen mankan vaihtoa :)
MDS Fanatic TS-1702Q SPECIAL
MDS Fanatic TS-1302Q SPECIAL
Comment
-
Korjaamopalveluita merkkikorjaamolta (volvo), auton puunaus tarvikkeita, huonekaluja/petivaatteita varastettujen tilalle ja ruokaa.
Ja eilen se kaikkein mukavin ja pitkään haaveiltu, eli kisamallin 32kg girya. :)
Umpiluu rakenteli ex-autoa isolla rahalla, mutta ei raskinut hankki harjoitusvälinettä, joka on periaattessa ikuinen ja todella monipuolinen, oikeissa käsissä...
Saa suku kuulan sitten perintönä, kun minusta aika jättää, eikä muuta...
Jakakoot sitten miten haluavat! :D
Comment
Comment