En mä tiä mitään mistään...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mitä ostit itsellesi viimeksi?
Collapse
X
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiNo sait Jussi kuitenkin kotio nuo leikkurit ja montako?--
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja aakman Näytä viestiMoponetistä soodapuhalluskannu, ei tässä vaiheessa vielä puhuta edes laitteesta mutta youtuben perusteella käypä pikkuhommiin.
Comment
-
-
-
Kemppi MinarcMig 200 Evo.
Ensin olin hakemassa Biltemasta jotain täytelanka miggiä (200e) -> sitten motonetin Telwin inverter konetta (500e) -> Sitten Esab CaddyMig 160i (750e) -> Kemppi Minargmig 170 evo (950e) -> Kemppi Minargmig 200 evo (1250e) :)
Kun kerran hitsauskone piti laittaa, niin laitetaan sitten semmonen ettei ihan heti tarvi parempaan päivittää.
Comment
-
Ei se laatukone tunnu pidemmänpäälle kalliilta, harmittaa vaan kun ei ole aiemmin sitä hankkinut.
Itse kävin ostamassa Elgan 1,2 metallitäytelankaa, ainakin lincolnin versio tuosta "kangesta" on hyvin toimivaa myös pienempiin hitsauksiin.
Würthiltä hain Bilteman paineilmatalttaan talttaterän, nyt saattaa jopa pultti katketa ennemin kuin taltta muotoutua... oli biltsun terä taiwanin joulutinaa.
Comment
-
Flex PE 14-2 150 rotskun, Shine Mate ERO600 epäkeskon ja n. 700 eurolla kiilloitustarvikkeita eli tahnoja, laikkoja, liinoja, pinnotteita yms. Niin ja foam lancekin tarttui samaan pakettiin. Flexistä pitkään jo haaveillut mutta korkeahko hinta hieman hillinnyt mutta nyt ei enää mahtanut itselle mitään.
Comment
-
Hallitunkin Motonetistä. 19,90€ lie sopuhinta moiselle ritsalle,. No edellinen samanlainen kesti 11 vuotta, eilen sen kannoin metalliromuun. Olishan niitä isompia siinä tehnyt mieli mutta ei oikein voi kun nytkin on tuolla pikkutunkilla hiukan ahdasta isompia autoja tunkata kun on vaan niin pirun kapea talli.
Comment
-
http://www.tokmanni.fi/autotarvikkee...38114552223/dp
Tuollaisia kävin ostamassa joku aika sitten. Olen ottanut tavaksi muutaman vuoden välein uusia autotallin tunkit. Nuo oli ensin vähän oudon tuntuisia ja etsinkin hieman erilaisia, mutta en löytänyt. Nyt myöhemmin olen tykästynyt hiton matalaan alimpaan korkeuteen. Melkein puolet matalampi kuin vanhat tunkit, mutta nostaa samaan korkeuteen. Huomioitavaa, että takuuajaksi ilmoitettu vain 6kk, niin joutuu sen jälkeen suomikaupan kanssa vääntämään, jos hajoavatkin vasta toisella käyttökerralla.
EDIT: Tuossa muuten se ero numeroina. Uudessa nostokorkeus 85-330 mm ja vanhassa ilmeisesti 135-330 mm.Viimeksi muokannut audiq; 15.5.2015, 18:48.
Comment
Comment