Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Uutta matoa koukkuun. Meinasin että hyppään kerrasta syvään päähän ilman kellukkeita. Ostin vaihdelaatikkovikaisen A6:sen, tippuri ei kytke vaihteita päälle ja meinasin opetteluhommana kurkata sinne askiin sisälle.
Katotaan jos siitä jonkun projektikertomuksenkin saisi aikaiseksi. Alkaa rikkinäisiä 5HP19 ja 5HP24 askeja olemaan vähiinpäin enemmän kuin ehjiä niin voi joku muukin joskus jotain hyötyä.
Uutta matoa koukkuun. Meinasin että hyppään kerrasta syvään päähän ilman kellukkeita. Ostin vaihdelaatikkovikaisen A6:sen, tippuri ei kytke vaihteita päälle ja meinasin opetteluhommana kurkata sinne askiin sisälle.
Katotaan jos siitä jonkun projektikertomuksenkin saisi aikaiseksi. Alkaa rikkinäisiä 5HP19 ja 5HP24 askeja olemaan vähiinpäin enemmän kuin ehjiä niin voi joku muukin joskus jotain hyötyä.
Seuraavaksi Mikko ilmoittaa täällä ostaneensa ison hallin tai kyselee kimppatallia. :-p
Tilailin netista ens viikon huoltoa varten valmiiksi tulpat, puolat, GFB DV+:n ja ilmansuodattimen. Saavat Pure Motorsportilla naplata paikalleen oljynvaihdon yhteydessa.
Ei täälläkään mitenkään erityisen merkkiuskovaisia olla. Jos perse kestäis, olisi omallakin pihalla joku servoletin tekele ...ei kylläkään mikään subu.
Comment